2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


用戶要求終止服務

積分: 2491


1#
發表於 13-1-3 00:00 |只看該作者
525 bb女

7:30-8:30 奶粉 7-8安
11:00 粥仔一大碗 (bb 碗1.5碗)
15:00 奶粉7-8安
16:30 一時時食果蓉
19:00 粥仔一大碗 (bb 碗1.5碗), 有時煲湯飲少少
23:00 奶粉 7-8安
次次食都好肚餓咁, 好似食完都唔夠飽

唔知應否轉四餐,怎樣轉,有無經驗媽媽可指教!!


別墅

積分: 526


5#
發表於 13-1-3 22:55 |只看該作者

回覆:係咪食太多,應否轉食四餐?

我都同你哋差唔多,3餐人奶,每次7oz,1米糊加生果,1肉和菜粥(1.5碗大人碗)




禁止訪問

積分: 4594


4#
發表於 13-1-3 16:09 |只看該作者

回覆:係咪食太多,應否轉食四餐?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14819


3#
發表於 13-1-3 14:06 |只看該作者

引用:525+bb女7:30-8:30+奶粉+7-8安11:00+粥仔一

原帖由 magmagmag 於 13-01-03 發表
525 bb女

7:30-8:30 奶粉 7-8安
請問bb生長線幾多呀?我個527b女,四個月時生長線25, 轉咗四餐之後食多咗奶,每餐7oz, 六個月時生長線四十幾,近來奶食到8-8.5oz, 食一餐粥仔,一個bb碗,之後立即補4oz奶。現在生長線去到50, 有點擔心會否吃得太多。



大宅

積分: 1245


2#
發表於 13-1-3 09:17 |只看該作者

回覆:係咪食太多,應否轉食四餐

我覺得ok喎!我大仔之前都係咁,2粥3奶,冇問題呀!再大D佢學行好奇就冇咁好心機,你想佢食多D都難,唔洗刻意轉!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo