論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3380


1#
發表於 13-1-3 09:47 |只看該作者
我工人平時放星期日,如果有個星期想佢放星期六,星期日幫手照顧bb,你地工人係咪通常都肯掉假?


大宅

積分: 4083


13#
發表於 13-1-4 09:52 |只看該作者
一般早幾日同佢講佢都無野. 佢無所謂.. 一開頭已然講明我工作需要出trip, 佢有時星期日都要幫我湊仔架..


伯爵府

積分: 15922

BK Milk勳章


12#
發表於 13-1-4 09:48 |只看該作者
maomama 發表於 13-1-4 01:57
嘩!咁似我之前個衰賓,請佢之前已經講咗有時我要假期開工,要調假,兩年來只有四五次,都要黑面,發脾氣, ...

我同老公第一次請工人, 以為佢地好慘離鄉背井. 所以對佢真係唔差,

不過, 日久見人心. 鄰居D 工人都覺得我地對前工人太好喎.

雖然, 依家係無工人的日子, 放工返屋企仲要做清潔,

係但我個2歲寶貝囝比之前開心左, 痴住奶奶唔肯放.
AGENT 話, 無一個工人係信得過喎........
認真就輸了!


侯爵府

積分: 20719


11#
發表於 13-1-4 02:22 |只看該作者

回覆:jjess 的帖子

我個通常比錢



男爵府

積分: 9940


10#
發表於 13-1-4 01:57 |只看該作者

引用:前工人做左差1個月就完約,+我都頂佢唔住,+

原帖由 matthewconnielo 於 13-01-03 發表
前工人做左差1個月就完約, 我都頂佢唔住, 補足炒左.

2年內只係叫過佢3次由星期日改星期六,
嘩!咁似我之前個衰賓,請佢之前已經講咗有時我要假期開工,要調假,兩年來只有四五次,都要黑面,發脾氣,同我講數,後來佢要問我借糧,先好聲好氣!


別墅

積分: 600

睛靈勳章


9#
發表於 13-1-4 01:32 |只看該作者

回覆:工人平時放星期日

我以前個賤印請佢果陣講過有機會放禮拜六,頭半年0K,後來學壞左,真係有事要佢放禮拜六,死都唔肯,黑面,俾面色我睇,仲要刻薄我個B,後來到佢求我,我用番佢方法對佢,佢知道有事要求我,所以我要佢放禮拜六,就冇再黑面!

而家呢個好得多,起碼有商量吖!

所以你有時放下禮拜六!




大宅

積分: 1597


8#
發表於 13-1-4 00:02 |只看該作者

回覆:工人平時放星期日

我姐姐放任何一日都ok,前一兩日講就得



家有2貓+叉燒仔~


男爵府

積分: 7995

叻叻勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


7#
發表於 13-1-3 23:52 |只看該作者

回覆:工人平時放星期日

我早一兩星期同佢講,佢都OK!




子爵府

積分: 10226


6#
發表於 13-1-3 12:50 |只看該作者
我試過一次, 當時佢未夠一年仲叫乖, 但都有藉口話約了朋友要還$, 最後我無迫佢~


大宅

積分: 2405


5#
發表於 13-1-3 10:02 |只看該作者
其實最好在姐姐入職前講明放假會有機會在星期六或日的,你現在也可早點通知她的,讓她有點預算會好一點,不過也要看你同她的關係,有D姐姐會黑面的。


子爵府

積分: 14095

2024年龍年勳章 秋日勳章 炎夏勳章 春季勳章 冬日勳章 畀面勳章


4#
發表於 13-1-3 09:52 |只看該作者
睇返工人性格, 有肯, 有死都唔肯


伯爵府

積分: 15922

BK Milk勳章


3#
發表於 13-1-3 09:52 |只看該作者
補充~ 佢試過SAY NO 的.

如果唔係娘家有事, 使乜叫佢改星期六放.
認真就輸了!


伯爵府

積分: 15922

BK Milk勳章


2#
發表於 13-1-3 09:51 |只看該作者
前工人做左差1個月就完約, 我都頂佢唔住, 補足炒左.

2年內只係叫過佢3次由星期日改星期六,

佢每次都黑面, 比面色我睇! 呻完!
認真就輸了!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo