論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 412


1#
發表於 13-1-3 17:49 |只看該作者
各位jm,本人打算星期六炒工人,請問如果搵管理員上黎見證工人執行李係咪好D?應該幾時叫管理員上黎?(一開始同工人講解约定係執行李個陣?)唔該晒


大宅

積分: 3102


8#
發表於 13-1-4 01:07 |只看該作者

回覆:sau2005 的帖子

Q




禁止訪問

積分: 2843


7#
發表於 13-1-4 00:05 |只看該作者

回覆:炒工人係咪有位第三者在場好D?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9823

2024年龍年勳章


6#
發表於 13-1-4 00:03 |只看該作者
回覆 arjufyp 的帖子

之前搵定agent,同agent計好數,買定機票,到果日只需同佢講唔再用佢,一齊上agent到,其它嘢唔洗答佢,只答佢上agent到先講,出門口前記得check行理!最好有多個外人睇住!


複式洋房

積分: 412


5#
發表於 13-1-3 19:39 |只看該作者

回覆:炒工人係咪有位第三者在場好D?

Sophia527:thanks a lot!

咁我炒工人當日比低$個agent幫我買,定係之前打去問定agent?


男爵府

積分: 6375


4#
發表於 13-1-3 19:25 |只看該作者

回覆:arjufyp 的帖子

Agent 可代買ticket




複式洋房

積分: 412


3#
發表於 13-1-3 19:15 |只看該作者

回覆:炒工人係咪有位第三者在場好D?

Happyday2008:thanks a lot!!!

係咪一定要買好機票先好带佢去agent度簽收?我0係專x旅運問左單程機票要$1916連税,因工人要左雅加達轉機.


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


2#
發表於 13-1-3 18:04 |只看該作者

回覆:炒工人係咪有位第三者在場好D?

我即炒工人係準備好哂,叫佢出廳(因有cam錄影)直接同佢講炒佢,跟住睇佢即刻執好嘢,跟住叫佢交出key(但跟住即日都換鎖),再帶佢返agency度計數同簽收所有賠償同機票。妳揾多兩三個親友上妳屋度坐陣,妳人多佢唔會玩得咩出樣,總之佢一唔對路發顛就報警。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo