自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


伯爵府

積分: 18760

+3金熱血 畀面勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 13-1-3 18:59 |只看該作者
報左稅,之前都同稅局CONFIRM收到FORM,但到而家都未收到單寄黎話交幾多

點評

kcpc8182  我收到差不多一星期,你都係追下好D....  發表於 13-1-3 19:51


男爵府

積分: 9962

BK Milk勳章


23#
發表於 13-1-4 01:03 |只看該作者

回覆:E....點解我未收到稅單O既?

收咗,稅都交埋了




翡翠宮

積分: 93904

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


22#
發表於 13-1-4 00:51 |只看該作者
我都未收到喎
◕順其自然啦~♥ ◕


大宅

積分: 2497


21#
發表於 13-1-4 00:47 |只看該作者

回覆:E....點解我未收到稅單O既

我都未收到



伯爵府

積分: 18760

+3金熱血 畀面勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 13-1-4 00:37 |只看該作者
我唔係網上報, 係填完郵寄返去, 但暫繳稅個PART係點?


大宅

積分: 2477


19#
發表於 13-1-3 20:41 |只看該作者

回覆:E....點解我未收到稅單O既?

系咪上網報稅而又冇話要收信通知?系既佢只會email通知你叫你去番網上check稅單咋




男爵府

積分: 9747


18#
發表於 13-1-3 20:33 |只看該作者

回覆:E....點解我未收到稅單O既?

我都未收到



If you don't like me and still watch everything I do.

Bitch you're a fan!!!!


寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 13-1-3 20:31 |只看該作者

回覆:E....點解我未收到稅單O既?

收左好耐啦喎




子爵府

積分: 12547


16#
發表於 13-1-3 19:59 |只看該作者
如果收唔到稅單搞到遲交稅會唔會罰$$$$$架?


珍珠宮

積分: 32386


15#
發表於 13-1-3 19:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+咪咪兔+於+13-01-03+發表我都

原帖由 o_____o 於 13-01-03 發表
稅局D人做野慢
最好繼續懶遲嚟遲交之嘛,係驚佢寄失啫




侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


14#
發表於 13-1-3 19:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+o_____o+於+13-01-03+發表唔

原帖由 咪咪兔 於 13-01-03 發表
我都想,減咗都要交呢,發夢早咗D
稅局D人做野慢




珍珠宮

積分: 32386


13#
發表於 13-1-3 19:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+big_sister+於+13-01-03+發表

原帖由 o_____o 於 13-01-03 發表
唔洗交係冇單寄來的
我都想,減咗都要交呢,發夢早咗D




珍珠宮

積分: 32386


12#
發表於 13-1-3 19:32 |只看該作者

引用:計過係要交稅架喎+,+以往1月係要交第一期錢

原帖由 big_sister 於 13-01-03 發表
計過係要交稅架喎 , 以往1月係要交第一期錢
me2,所以上個月已打去問,佢話處理中mouth:




侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


11#
發表於 13-1-3 19:26 |只看該作者

引用:唔使交+係唔係都會有單寄黎?++

原帖由 big_sister 於 13-01-03 發表
唔使交 係唔係都會有單寄黎?
唔洗交係冇單寄來的




伯爵府

積分: 18760

+3金熱血 畀面勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 13-1-3 19:26 |只看該作者
咁下一個年度暫繳稅都要比架喎


伯爵府

積分: 18760

+3金熱血 畀面勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 13-1-3 19:17 |只看該作者
唔使交 係唔係都會有單寄黎?


伯爵府

積分: 17336


8#
發表於 13-1-3 19:11 |只看該作者

回覆:E....點解我未收到稅單O既

今年有得退稅係咪即係唔洗交?


子爵府

積分: 14417


7#
發表於 13-1-3 19:09 |只看該作者

回覆:E....點解我未收到稅單O既?

我都未




大宅

積分: 3727

畀面勳章


6#
發表於 13-1-3 19:09 |只看該作者

回覆:E....點解我未收到稅單O既

我都係聖誕前先收到,都唔知點解咁耐,咁遲收到又係要一月尾要交錢。


公爵府

積分: 27382

母親節2025勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 13-1-3 19:08 |只看該作者

回覆:E....點解我未收到稅單O既?

Me too!! 點算?




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo