嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 4581


1#
發表於 13-1-3 23:17 |只看該作者
想請教有經驗媽媽,到6個月餵固體其實需要啲咩餐具?同埋咩牌子好呢?thanks!


大宅

積分: 4581


18#
發表於 13-1-14 21:41 |只看該作者

回覆:picture 的帖子

Thanks :)


男爵府

積分: 8523


17#
發表於 13-1-14 21:17 |只看該作者

回覆:餵固體食物餐具

general rule

soft tip spoons plastic

and plastic bowls

just in case baby swipes everything and break them and in case baby bits hard on the spoon and hurt its gums


blender is a must becasue you can easily introduce different veggies and meat.


i like tommy tippee spoons which changes colour if the food is too hot. especially useful if elderlies or helpers are to.help take.care of baby unless you are sure they wont share your baby spoons to.test the temperature


大宅

積分: 4581


16#
發表於 13-1-14 16:34 |只看該作者

回覆:餵固體食物餐具

Thanks all



珍珠宮

積分: 40133


15#
發表於 13-1-10 11:55 |只看該作者
用匙羹喂BB就行既喇,再用個膠碗。


大宅

積分: 3196


14#
發表於 13-1-8 17:23 |只看該作者

回覆:餵固體食物餐具

超好用又平。黃色鴨仔牌一套$21-23。我係荷花買。
myphoto.jpg




大宅

積分: 3506

畀面勳章 陪月勳章


13#
發表於 13-1-8 11:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kitchu1986+於+13-01-07+發表

原帖由 siumak 於 13-01-08 發表
我係珠珠島買,
當時折完好似$31x,
如果你對哩款有興趣,
thx...


侯爵府

積分: 23806

陪月勳章


12#
發表於 13-1-8 11:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siumak+於+13-01-07+發表我用

原帖由 kitchu1986 於 13-01-07 發表
呢個喺邊度有得賣同幾錢呀、價錢睇唔清楚
我係珠珠島買,
當時折完好似$31x,
如果你對哩款有興趣,
去睇時攪清楚係膠頭定鋼頭,
我哩個鋼頭,
煮完食物可以即 blend,
膠頭要等食物放涼小小先至可能 blend。


大宅

積分: 3506

畀面勳章 陪月勳章


11#
發表於 13-1-7 23:23 |只看該作者

引用:我用+Kenwood+攪拌機, 買的係公仔匙, Sno

原帖由 siumak 於 13-01-07 發表
我用 Kenwood 攪拌機,
買的係公仔匙,
Snoopy匙同碗,
呢個喺邊度有得賣同幾錢呀、價錢睇唔清楚


侯爵府

積分: 23806

陪月勳章


10#
發表於 13-1-7 16:23 |只看該作者

回覆:餵固體食物餐具

我用 Kenwood 攪拌機,
買的係公仔匙,
Snoopy匙同碗,
平時量BB 食幾多先用大人碗,
再分落公仔碗易放涼俾BB食,
宜家阿女一見隻公仔碗就知有嘢食。
1357546940012.jpg


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


9#
發表於 13-1-7 10:37 |只看該作者
我就用只PHILLIPS攪伴機,幾好用。到依家6.7年喇。


子爵府

積分: 14819


8#
發表於 13-1-7 10:33 |只看該作者

回覆:yraknagn 的帖子

我用Combi第二階段set, 朋友送的,加tt 食物儲存杯仔套裝(3杯1匙 廿幾三十蚊). tt 匙是 4m+ 可以用,比較淺,我個女七個月仲用緊,因為佢一啖仲未食得晒。每次我用兩隻碗一隻杯仔,杯仔放菜蓉,一隻碗用來食,另一隻用來攤凍粥仔。最好預多一隻匙更,因為有時會跌落地。


珍珠宮

積分: 31153

hashtag影視迷勳章


7#
發表於 13-1-4 23:02 |只看該作者

回覆:mamacolly 的帖子

攪拌機我用呢個
myphoto.jpg




大宅

積分: 4581


6#
發表於 13-1-4 06:34 |只看該作者

回覆:susumi123 的帖子

想問下係combi邊款碗同匙羮呀?thanks!


大宅

積分: 4581


5#
發表於 13-1-4 06:32 |只看該作者

回覆:mamacolly 的帖子

Thank you.


大宅

積分: 3686


4#
發表於 13-1-4 00:11 |只看該作者

引用:我買combi碗同匙羹,同埋我覺得攪拌機有用 +

原帖由 susumi123 於 13-01-04 發表
我買combi碗同匙羹,同埋我覺得攪拌機有用
請問你攪拌器咩牌子呀?容易清潔嗎?我最近煩緊要唔要買好~


珍珠宮

積分: 31153

hashtag影視迷勳章


3#
發表於 13-1-4 00:08 |只看該作者

回覆:餵固體食物餐具

我買combi碗同匙羹,同埋我覺得攪拌機有用




大宅

積分: 3686


2#
發表於 13-1-4 00:00 |只看該作者

引用:想請教有經驗媽媽,到6個月餵固體其實需要

原帖由 yraknagn 於 13-01-03 發表
想請教有經驗媽媽,到6個月餵固體其實需要啲咩餐具?同埋咩牌子好呢?thanks!

...
如果你需要食物處理工具可以買combi,我係吉之島買百六蚊個組合,幾好用噶~


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo