求職招聘

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 274


1#
發表於 13-1-4 13:15 |只看該作者
原來尼份工半年內己換了很多人(在勞記搵的),最後我都是辭左。本來很想堅持落去的,但真是......唉!又要重新開始搵工囉!

點評

hkgalcarrie  想搵穩定的工作也咁難  發表於 13-1-7 14:10


大宅

積分: 3623


37#
發表於 13-1-24 23:21 |只看該作者
已問勞工處即日通知ok


複式洋房

積分: 274


36#
發表於 13-1-24 22:33 |只看該作者
amoslaw 發表於 13-1-24 00:33
我份工都返咗11日晤想做了,依家d 90後好難頂,唔夾!!!想問下要幾多日通知期?? ...
應該是7日,其實大家講掂即日就可以。


侯爵府

積分: 22664


35#
發表於 13-1-24 22:24 |只看該作者

回覆:搵到工又辭左

我都辭左工,好驚失業



大宅

積分: 3623


34#
發表於 13-1-24 09:14 |只看該作者
Agree


子爵府

積分: 12339

2024年龍年勳章


33#
發表於 13-1-24 02:15 |只看該作者
回覆 amoslaw 的帖子

有時真係時也命也, 睇見大家想揾工, 字裡行間都感受到各位 jm 都係有心做野之人, 奈何又揾唔岩, 相反, 我地公司自問簡單, 做既野都係文職, 但我發現, 所有揾文職既全部唔係住屯門就係天水圍, 近極都要係荃灣, 即係都係遠, 因為人人一聽我地係北角, 俾多幾舊水都唔做, 寧願賺少D 都唔想過海的, 所以, 有D 住馬安山既寫入黎, 真係唔敢請, 我會以為佢睇漏左個工作地點, 到佢睇真D 就會後悔了......一句講哂, 家家有本難唸的經....


大宅

積分: 3623


32#
發表於 13-1-24 00:33 |只看該作者
我份工都返咗11日晤想做了,依家d 90後好難頂,唔夾!!!想問下要幾多日通知期??


複式洋房

積分: 274


31#
發表於 13-1-23 21:45 |只看該作者

hello, 我今日心情非常唔好,因為公司請了我,而另一位同事就被迫辭職,其實應該唔關我事,這些都是公司內部的事,不過我不知道為什麼很不高興。我都幾喜歡那位同事,希望她能夠搵到一間更好的公司。


複式洋房

積分: 274


30#
發表於 13-1-18 00:00 |只看該作者
幾日沒上親子王國啦!好多謝大家卑了那麼多的訊息,不過我唸尼吔工都是做不長的工。好難搵到份一年以上的文職長工。抄散,但要經常見工,做幾日又要搵過。(絕對不是能力問題,是de公司挑剔,或者de公司要請個合眼緣的人掛)


禁止訪問

積分: 66


29#
發表於 13-1-15 23:00 |只看該作者

回覆:搵到工又辭左

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3175


28#
發表於 13-1-13 13:32 |只看該作者
回覆 Syinfong 的帖子

Noted with thanks!


複式洋房

積分: 324


27#
發表於 13-1-12 20:31 |只看該作者

引用:回覆+Syinfong+的帖子 請問請到人未呢?謝

原帖由 lilyh 於 13-01-12 發表
回覆 Syinfong 的帖子

請問請到人未呢?謝謝!
暫時請咗啦!不過唔知定唔定!




大宅

積分: 3175


26#
發表於 13-1-12 20:29 |只看該作者
回覆 Syinfong 的帖子

請問請到人未呢?謝謝!


子爵府

積分: 11684


25#
發表於 13-1-12 10:45 |只看該作者
回覆 Syinfong 的帖子

which position, is it receptionist


大宅

積分: 4664


24#
發表於 13-1-11 23:18 |只看該作者
Syinfong 發表於 13-1-9 01:08
我公司最近有個位,不斷轉人,走既人都話公司太靜,我都認為係靜,不過都只係大家做自己野,其實都已經可以 ...
can you pm me the company name~? I really need a job ~thank you:)


複式洋房

積分: 324


23#
發表於 13-1-9 01:08 |只看該作者

回覆:搵到工又辭左

我公司最近有個位,不斷轉人,走既人都話公司太靜,我都認為係靜,不過都只係大家做自己野,其實都已經可以用headphone聽歌,放工出糧都準時,連我都唔明靜有咩問題!




複式洋房

積分: 274


22#
發表於 13-1-8 22:18 |只看該作者
積木 發表於 13-1-7 22:56
回覆 hkgalcarrie 的帖子

其實返一日都有糧出勞工法例規定.因較早前我有份工返了2日,咁等了第7日後,睇下有 ...
好多謝你話我哋知。


複式洋房

積分: 427


21#
發表於 13-1-8 17:49 |只看該作者
swiffee 發表於 13-1-7 21:00
回覆 hkgalcarrie 的帖子

難頂都頂多幾日,有糧出,2日凍過水,連車錢都涉埋,我點都頂多幾日。唉!而加 ...

我個份頂左17日,當然有糧去.........好唔捨得,時間好,同事好,但日日比D所為高層鬧,仲要成日有果D所為神秘客人
講錯一句說話都唔得,講少句又唔得...........依家又揾唔番份咁嘅時間,咁既人工嘅工
今日你同我天各一方,你有你既生活,我繼續我既忙碌..


別墅

積分: 794


20#
發表於 13-1-7 22:56 |只看該作者
回覆 hkgalcarrie 的帖子

其實返一日都有糧出勞工法例規定.因較早前我有份工返了2日,咁等了第7日後,睇下有無出糧俾我.咁當然無出.我打俾佢.佢話未做滿7日係無糧出.我即刻話.勞工法例.就算做一日都有糧出.即使無簽約.都有得出.亦都可以追到.佢唔信我講,以為我大佢.佢打去勞工處問.最後當然係有出噃2日糧.

點評

hkgalcarrie  等左7日真係無得出(衰得佢), 搵左勞記...  發表於 13-1-12 21:02


複式洋房

積分: 274


19#
發表於 13-1-7 21:00 |只看該作者
本帖最後由 swiffee 於 13-1-7 21:02 編輯

回覆 hkgalcarrie 的帖子

難頂都頂多幾日,有糧出,2日凍過水,連車錢都涉埋,我點都頂多幾日。唉!而加搵親ge工都是豬骨頭ge工,都唔知做唔做好。做,頂唔順又要辭,卑人覺得我哋四十幾歲的人是不捱得ge,但佢哋又點知我哋搵親ge都是豬骨頭工來ge,無人做先至會比機會我哋!唉!真悲哀!搵工搵到唔想搵。

點評

hkgalcarrie  人地做十幾日都無得出, 我寧願蝕2日,好過蝕7日, AH Q 諗法  發表於 13-1-7 21:38

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo