懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   3


男爵府

積分: 5237


1#
發表於 13-1-4 13:28 |只看該作者
揾佐好多個地方都無牛欄一號丫。我bb 剩翻二日奶飲咋。牛欄有無得打去公司訂 ??


大宅

積分: 1014


30#
發表於 13-1-4 18:34 |只看該作者

回覆:bb 無奶粉啦! 牛欄有無得打電話去訂

我都係沙田,bb個半月
斷貨情況出現左個幾星期了!!
我上星期一日入面響沙田,青衣,銅鑼灣掃左十罐...希望可以捱到過年!
食剩一罐半時發現無貨真係好傍惶!
牛欄1,2號都難揾!連錦英喱d居屋屋苑都斷哂!


禁止訪問

積分: 12490


29#
發表於 13-1-4 18:19 |只看該作者

回覆:Fan~薰 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5237


28#
發表於 13-1-4 18:15 |只看該作者

回覆:妹妹媽媽 的帖子

暫時吾洗住。我新果罐岩岩開。下星期初牛欄就送貨㴝。都頂到。吾該你。



男爵府

積分: 5237


27#
發表於 13-1-4 18:06 |只看該作者

回覆:oneheart 的帖子

我附近d 藥房吾見有哩個label . 有哩個label 會放心好多


大宅

積分: 2220


26#
發表於 13-1-4 16:58 |只看該作者

回覆:bb 無奶粉啦! 牛欄有無得打電話去訂??

我有一罐係診所比既sample,正常900克裝,可以比你頂住先,要唔要?




子爵府

積分: 10298


25#
發表於 13-1-4 16:30 |只看該作者
Fan~薰 發表於 13-1-4 16:07
我未試過系藥房買。驚系水貨。

我萬X、百X都有買過,主要喺藥房買,藥房平成三十幾蚊,我睇過個罐同萬X、百X無分別。我去買既藥房有大大個牛欄貼紙貼住類似寫「特約商戶」(唔太sure exactly點寫),我諗有呢個貼紙就係正貨,唔係水貨!
平咁多,好難唔去藥房買


男爵府

積分: 5237


24#
發表於 13-1-4 16:07 |只看該作者

回覆:Egg_mama 的帖子

我未試過系藥房買。驚系水貨。


大宅

積分: 3157


23#
發表於 13-1-4 15:13 |只看該作者
有電話訂貨,通常留言後有人覆


複式洋房

積分: 277


22#
發表於 13-1-4 15:13 |只看該作者

回覆:bb 無奶粉啦! 牛欄有無得打電話去訂??

藥房返貨好少,好快賣晒。百佳、萬寧有機會有貨,不過貴少少(250)。
我哋都係食牛欄,一見到就要入定,就快冇奶食個心真係好驚架。




男爵府

積分: 5237


21#
發表於 13-1-4 15:12 |只看該作者

回覆:oneheart 的帖子

系丫。一箱六罐。我bb 岩岩三個月咋。


男爵府

積分: 5237


20#
發表於 13-1-4 15:11 |只看該作者

回覆:mimosa_t 的帖子

打電話去牛欄專線 有人接聽 即刻幫你落order 訂。 不過個電話好難打通


男爵府

積分: 5237


19#
發表於 13-1-4 15:10 |只看該作者

回覆:bigbigsnake 的帖子

沙田邊間百佳?? 好運果度??


男爵府

積分: 5237


18#
發表於 13-1-4 15:09 |只看該作者

回覆:coyi_lam 的帖子

系丫。我以為無咩大陸人飲啦!


伯爵府

積分: 17992


17#
發表於 13-1-4 15:07 |只看該作者

引用:岩岩訂佐一箱。一個月可以訂一箱

原帖由 Fan~薰 於 13-01-04 發表
岩岩訂佐一箱。一個月可以訂一箱
請問可以點訂?一箱有幾多咖?




子爵府

積分: 10298


16#
發表於 13-1-4 15:07 |只看該作者
Fan~薰 發表於 13-1-4 15:03
岩岩訂佐一箱。一個月可以訂一箱

一箱即係六罐?

我囝五個月大,而家屋企仲有五罐存貨,飲埋就轉二號兼轉奶粉lu,費事再撲奶粉


禁止訪問

積分: 8776

畀面勳章


15#
發表於 13-1-4 15:05 |只看該作者

引用:岩岩訂佐一箱。一個月可以訂一箱

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5237


14#
發表於 13-1-4 15:03 |只看該作者

回覆:oneheart 的帖子

岩岩訂佐一箱。一個月可以訂一箱


禁止訪問

積分: 8776

畀面勳章


13#
發表於 13-1-4 14:59 |只看該作者

回覆:bb 無奶粉啦! 牛欄有無得打電話去訂

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10298


12#
發表於 13-1-4 14:51 |只看該作者
bigbigsnake 發表於 13-1-4 14:38
你留言, 有人會覆你, btw, 我噚日係沙田分別2間百佳買到4同2罐, 你去問下~

我噚日中午一點幾行過長沙灣啲藥房見到啱啱搬緊貨,有貨番,但賣晒未就唔知

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo