跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8253


1#
發表於 13-1-4 17:24 |只看該作者
有無同日生的朋友仔?
我個是仔仔


男爵府

積分: 8253


42#
發表於 13-10-28 10:51 |只看該作者
Flora1 發表於 13-10-25 21:46
629孖女報到

你好,歡迎!我地開了一個facebook group。
有興趣加入我地可以PM我你facebook的email。
謝謝!


大宅

積分: 1443


41#
發表於 13-10-25 21:46 |只看該作者

回覆:JJ_baby 的帖子

629孖女報到




洋房

積分: 58


40#
發表於 13-6-13 14:12 |只看該作者
我細女都是629呢, 請add 埋我, thanks!


男爵府

積分: 8253


39#
發表於 13-5-22 13:00 |只看該作者
wendylwf 發表於 13-5-22 11:30
pls add me ... [email protected]

Hi, I remember I have added you quite sometime ago. You can double check "groups" under your FB account.


別墅

積分: 571


38#
發表於 13-5-22 11:30 |只看該作者

回覆:minirat 的帖子

pls add me ... [email protected]


複式洋房

積分: 373


37#
發表於 13-4-16 16:31 |只看該作者
hey hey, my son was also born on June 29, 2011!!


男爵府

積分: 8253


36#
發表於 13-3-5 14:04 |只看該作者
Abbylaulau 發表於 13-3-2 08:01
回覆 minirat 的帖子

我囡囡都係629呀!

歡迎你!
如果你想加入我地group facebook,請PM我你的account


禁止訪問

積分: 803


35#
發表於 13-3-2 08:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 212


34#
發表於 13-1-29 11:30 |只看該作者
add


複式洋房

積分: 212


33#
發表於 13-1-29 11:29 |只看該作者
唔該晒


男爵府

積分: 8253


32#
發表於 13-1-29 11:26 |只看該作者
本帖最後由 minirat 於 13-1-29 12:02 編輯

回覆 jjerry 的帖子

收到了!我系facebook add左你
等你复就可以加入group


複式洋房

積分: 212


31#
發表於 13-1-29 11:20 |只看該作者
私人訊息也不能回覆


男爵府

積分: 8253


30#
發表於 13-1-29 11:11 |只看該作者
回覆 jjerry 的帖子

咦,甘樣。
其實我PM左你,你可以入自己的“私人訊息”或“查看留言"收。
你試下


複式洋房

積分: 212


29#
發表於 13-1-29 11:05 |只看該作者
回覆 minirat 的帖子

CLICK, BUT沒權限進行


男爵府

積分: 8253


28#
發表於 13-1-29 10:50 |只看該作者
回覆 jjerry 的帖子

Did you see a "M 私人傳訊“ under my reply here? Just click on it to PM me.


複式洋房

積分: 212


27#
發表於 13-1-29 10:30 |只看該作者
回覆 minirat 的帖子

want to join, but unable to send PManyone can advise how to do?


男爵府

積分: 8253


26#
發表於 13-1-29 09:52 |只看該作者
各位媽咪(或爹地),我系Facebook開了“29 June 2011寶貝團”的group,亦都各自PM左你們。 各位同日生日的BB們都算有緣,可以做朋友。 我們家長可以保持聯絡,交換心得,之後仲可以嘗試一起搞生日會之類。 如果有興趣加入我地,請PM你的facebook email。 謝謝!!


男爵府

積分: 8253


25#
發表於 13-1-29 09:50 |只看該作者
wuying908 發表於 13-1-28 17:37
我女女都係6/29~

歡迎你!!


複式洋房

積分: 431


24#
發表於 13-1-28 23:20 |只看該作者
wuying908 發表於 13-1-28 17:37
我女女都係6/29~
welcome ar ~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo