2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 2039


1#
發表於 13-1-6 02:25 |只看該作者
我係人奶媽,BB 20多日人仔,昨天一夜間個胸突然不再漲及硬,沒有谷奶的感覺。之後泵只得10-20ml! 訓醒再泵有番平時奶量,即50-60ml! 但之後一直亦沒有谷奶的感覺了。
我沒有食回奶的食物,為何會這樣?我是否在收奶中?現在還有得補救嗎?
Thanks!




別墅

積分: 773


11#
發表於 13-1-15 21:28 |只看該作者

回覆:why

唉!我原本奶已經唔多,要飲奶粉,早幾日感冒睇醫生,醫生要我停餵,所以停咗兩日半今日先泵番,點知少咗好多,今日下午同夜晚各只泵到一安半,平時起碼三安,已經飲好多湯水,休息都算夠,又有埋身,都唔知點解咁快無奶,重無乜谷奶感覺,有d灰呀!


男爵府

積分: 5314


10#
發表於 13-1-15 17:53 |只看該作者

回覆:Chloe430 的帖子

我朋友話揼密d, 要起碼一星期,奶量會升返,加油


複式洋房

積分: 461


9#
發表於 13-1-15 12:36 |只看該作者

回覆:why

我都係Keep住20ml~30mI,惟有比得阿B食得就食啦



大宅

積分: 2039


8#
發表於 13-1-11 14:21 |只看該作者

回覆:why? 收奶中嗎?

不論我成日不埋身或泵,我個胸已經不再硬了!但重可泵到20-30ml囉!唉!好灰!




大宅

積分: 1683


7#
發表於 13-1-11 14:18 |只看該作者

回覆:why? 收奶中嗎?

我都因為心情唔好突然跌晒奶量,最終因為太大壓力而補咗奶粉




大宅

積分: 4204

BK猜猜猜慶中秋


6#
發表於 13-1-11 14:03 |只看該作者
我由4安跌到得返2安, 灰爆, 阿B唔夠食添...
都唔知咩事!!


大宅

積分: 2284


5#
發表於 13-1-7 18:55 |只看該作者

回覆:Chloe430 的帖子

放鬆放鬆放鬆!越緊張越心急就越影響到自己的分泌!再唔係,有冇返健康院揾姑娘?有時可能以為俾bb啜多啲,點知其實佢根本食唔到,結果你自己個乳房都刺激少咗。去見吓姑娘睇吓個手勢啱唔啱吖。
由於我個個星期要同阿仔返健康院睇醫生,枕著見埋姑娘。最初我都以為阿仔啜得咁用力,一日食十餐又有大小便應該食得夠。點知泵出來先得30ml,阿仔又兩星期都追唔到出世時體重。見姑娘先知阿仔食奶時我抱得唔好,紐哂頸,根本食唔到。改好姿勢後當然好些,但係跟著佢大隻咗又有食唔到…第個星期再問原來有其他細微嘢要再注意…所以如果身體許可,唔係坐月就完全孤軍作戰的。當然,我都淨係去醫生同健康院,不過出街一定帽,頸巾,羽絨,厚襪,靴齊全的。繼續支持你!大家不要灰心,唔好輸俾負能量呀!


大宅

積分: 3880

BK Milk勳章


4#
發表於 13-1-7 16:18 |只看該作者

回覆:Chloe430 的帖子

我都係,
有啲灰




大宅

積分: 2039


3#
發表於 13-1-7 14:30 |只看該作者

回覆:why? 收奶中嗎?

多謝你的回覆。不過,我由50-60ml---)10 ml 咋。唉。so sad! 係咁泵及啜都無用呢。




大宅

積分: 2284


2#
發表於 13-1-6 05:12 |只看該作者

回覆:why

你飲得夠唔夠湯水?夠唔夠瞓?另外要放鬆自己,情緒都有影響㗎!

我bb快20日,但係先生剛剛飛走返屋企。由於之前兩晚bb瞓得麻麻兼要幫先生執行李,冇乜點休息,連水都飲少咗同打亂了食飯時間、湯都冇飲。尋日下午開始喊,因為唔捨得先生走,突然兩點幾餵完後冇奶,兩邊乳房軟哂,之後阿仔啜極都好似冇嘢出,隔幾個鐘都係咁…好在先前有泵定兩樽。結果先生上咗的士去機場後我同自己講:自己唔食但個仔都會冇得食,所以一定要平伏情緒。先把bb交俾媽咪代揍幾個鐘,請佢幫我餵奶,自己就飲完兩大杯陳皮炒米水就去瞓三個鐘。頭先瞓醒就覺得個胸谷番啦,餵飽阿仔後仲泵到4安

希望你飲返多啲水同休息吓會好啲啦!另外,食多啲飯都有幫助㗎!我依家早餐都係食飯的!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo