潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7470


1#
發表於 13-1-7 14:44 |只看該作者
本帖最後由 niu 於 13-1-7 14:45 編輯

我响呢度都慢性中毒...
買衫我十件有七件去淘寶,但有啲野例如但牌子野大家都知無可能。本來諗住上嚟睇下CHANEL銀包,點知最後帶左個H銀包返屋企...

又諗住問下大家高踭鞋邊隻好,睇完一輪之後發覺平至幾百貴至幾千到最後都係要加鞋墊。睇下睇下,聖誕前買左對TORY BURCH FLAT, 諗住遲啲整對矮踭。

又再睇睇下,你地又講到RV咁好著,又心思思想試下...

咁搞法我啲鞋將會愈整愈貴,响有限資源下我以後連買低衫褲都要淘寶!

btw, 你地話邊隻色靚啲?






點評

961123    發表於 13-1-8 10:30
tree2009    發表於 13-1-7 15:15
千王個女    發表於 13-1-7 15:02


大宅

積分: 1259


37#
發表於 13-3-2 15:30 |只看該作者

回覆:我响呢度都慢性中毒...

呢隻??
myphoto.jpg




大宅

積分: 1297


36#
發表於 13-3-2 15:16 |只看該作者

回覆:mic1220 的帖子

如果漆皮湖水藍呢?


大宅

積分: 1259


35#
發表於 13-3-2 14:58 |只看該作者

回覆:我响呢度都慢性中毒...

係咪呢隻? 尋日收到嫁
myphoto.jpg





大宅

積分: 1297


34#
發表於 13-3-2 14:39 |只看該作者

回覆:starz~ 的帖子

湖水藍係邊隻丫??


大宅

積分: 4561


33#
發表於 13-3-2 13:51 |只看該作者

回覆:我响呢度都慢性中毒...

我都被毒了,第一對RV買左你呢隻藍


子爵府

積分: 14143


32#
發表於 13-3-2 13:45 |只看該作者
Agree ,真係毒!
我都心思思想買WOC, 但我不嬲都係愛大袋既人!


伯爵府

積分: 18726

好媽媽勳章


31#
發表於 13-3-2 11:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maywei+於+13-03-02+發表sasa

原帖由 Sasalam2012 於 13-03-02 發表
荷包好乾塘,應該冇乜血可出啦!
me too


公爵府

積分: 26645


30#
發表於 13-3-2 10:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sasalam2012+於+13-01-08+發

原帖由 maywei 於 13-03-02 發表
sasa, 嚟緊又珠寶展, 毒死啦!
荷包好乾塘,應該冇乜血可出啦!




子爵府

積分: 10181


29#
發表於 13-3-2 10:39 |只看該作者

引用:呢到真係好毒,我睇咗三個月,帶咗個H返屋

原帖由 erinlui 於 13-01-07 發表
呢到真係好毒,我睇咗三個月,帶咗個H返屋企,個心已經諗梗b!
me too


伯爵府

積分: 18726

好媽媽勳章


28#
發表於 13-3-2 10:11 |只看該作者

引用:樓主,你慢性中毒已經好好,我依啲急性中毒

原帖由 Sasalam2012 於 13-01-08 發表
樓主,你慢性中毒已經好好,我依啲急性中毒已經毒發錢亡,荷包大考驗!我比較保守,鍾意藍色多啲 ...
sasa, 嚟緊又珠寶展, 毒死啦!


大宅

積分: 1259


27#
發表於 13-3-1 17:53 |只看該作者

回覆:Magnifique 的帖子

好中意對紫色呀!




男爵府

積分: 7470


26#
發表於 13-1-8 14:22 |只看該作者
咁我FINALLY 都係訂左藍色


公爵府

積分: 26645


25#
發表於 13-1-8 14:09 |只看該作者

回覆:niu 的帖子

樓主,你慢性中毒已經好好,我依啲急性中毒已經毒發錢亡,荷包大考驗!我比較保守,鍾意藍色多啲。




禁止訪問

積分: 11001


24#
發表於 13-1-8 12:44 |只看該作者

回覆:我响呢度都慢性中毒...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1125


23#
發表於 13-1-8 11:05 |只看該作者
Green is better


大宅

積分: 1923


22#
發表於 13-1-8 11:03 |只看該作者

回覆:我响呢度都慢性中毒...

Me 2…
1357614221312.jpg


子爵府

積分: 10181


21#
發表於 13-1-8 10:59 |只看該作者

引用:我响呢度都慢性中毒...買衫我十件有七件

原帖由 niu 於 13-01-07 發表
本帖最後由 niu 於 13-1-7 14:45 編輯

我响呢度都慢性中毒...
agreed, 我都中曬毒,藍色易襯d, 我都有紅色,其實好靚。


男爵府

積分: 7470


20#
發表於 13-1-8 10:27 |只看該作者
Order made at luisaxxx.com, navy blue finally!


複式洋房

積分: 473


19#
發表於 13-1-8 08:31 |只看該作者

回覆:我响呢度都慢性中毒...

Green is better too




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo