母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 657


1#
發表於 13-1-9 22:45 |只看該作者
一向都係窮媽,由最初一次泵唔夠10ml,到而家有90至120ml已經算好叻。餵左半年,近日發現好似少左奶,我仲想繼續餵架,有無人可以幫下我呀?而家先食more milk plus仲有用嗎?有無方法可以上奶快d,阿b食完,我要隔好耐先可以再有奶埋身,佢唔夠食係咁喊,我好無奈,覺得自己好失敗呀


禁止訪問

積分: 262


12#
發表於 13-1-11 16:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 657


11#
發表於 13-1-11 11:48 |只看該作者

回覆:clemencebaby 的帖子

點解咁講,呃人的??


別墅

積分: 657


10#
發表於 13-1-11 11:48 |只看該作者

回覆:hsuii1006 的帖子

謝謝你,可以比d資料我嗎?



大宅

積分: 4622


9#
發表於 13-1-11 11:46 |只看該作者

回覆:餵左半年,好似越來越少奶喇,點算呀。

又出現滴雞精既post




大宅

積分: 1081


8#
發表於 13-1-11 10:38 |只看該作者

引用:你可以試試滴雞精對泵奶媽很有用~他們有滴

原帖由 hsuii1006 於 13-01-11 發表
你可以試試滴雞精
對泵奶媽很有用~
他們有滴雞精裡面加些中藥,
滴雞精係乜來?


禁止訪問

積分: 262


7#
發表於 13-1-11 09:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 617


6#
發表於 13-1-11 00:19 |只看該作者

引用:一向都係窮媽,由最初一次泵唔夠10ml,到而

原帖由 dreamofstar 於 13-01-09 發表
一向都係窮媽,由最初一次泵唔夠10ml,到而家有90至120ml已經算好叻。餵左半年,近日發現好似少左奶,我仲想 ...
上奶茶有無興趣?


別墅

積分: 657


5#
發表於 13-1-10 19:13 |只看該作者

回覆:kyobi 的帖子

因為要返工只夠時間一日泵四次加埋身約兩至三次(有時朝早阿b未瞓醒)


大宅

積分: 1506


4#
發表於 13-1-10 09:17 |只看該作者
Me too 仲要m come, 唉… ( 我全泵一日6~7 次)


男爵府

積分: 5977

畀面勳章


3#
發表於 13-1-10 08:33 |只看該作者

回覆:餵左半年,好似越來越少奶喇,點算呀。

半歳可開始食固體可減輕壓力啊,但妳要keep往奶量唔好減泵住。




伯爵府

積分: 15667


2#
發表於 13-1-10 01:59 |只看該作者

引用:一向都係窮媽,由最初一次泵唔夠10ml,到而

原帖由 dreamofstar 於 13-01-09 發表
一向都係窮媽,由最初一次泵唔夠10ml,到而家有90至120ml已經算好叻。餵左半年,近日發現好似少左奶,我仲想 ...
你的日餵/埋身幾次呀?




2011/10/31 6W2D 閃閃
2012/06/20 39W4D 出世
全人奶媽努力中!

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo