想生BB

跳至

首頁
12345...14

尾頁
   2


大宅

積分: 1053


1#
發表於 13-1-11 07:37 |只看該作者
我應該係1月12至14日排卵,試左一個CYCLE唔得,有D失望同有壓力,希望今次BINGO啦...

大家互相鼓勵同支持,齊齊做個靚靚蛇媽..



大宅

積分: 1053


268#
發表於 13-2-6 12:25 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未

你check 左係咪bingo未?


複式洋房

積分: 354


267#
發表於 13-2-6 12:08 |只看該作者

回覆:Rilattori 的帖子

我到今日都仲未來M?


男爵府

積分: 8287


266#
發表於 13-2-5 09:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ovylam+於+13-02-03+發表我今

原帖由 KwaiB 於 13-02-03 發表
一齊再努力!下個月一齊過版
大家一齊加油



男爵府

積分: 6458


265#
發表於 13-2-4 23:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KwaiB+於+13-02-03+發表太緊

原帖由 Rilattori 於 13-02-04 發表
我今日day 1嘞,下個回合再來!!!
下期努力


子爵府

積分: 11612

畀面勳章


264#
發表於 13-2-4 14:03 |只看該作者

回覆:Rilattori 的帖子

大掃除昨日攪好晒啦,今星期開工就放新年


大宅

積分: 3310


263#
發表於 13-2-4 13:25 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未

歲晚收爐,哈哈,正!
咁你大掃除都唔好咁操勞嘞!!
祝新年有禮物!


子爵府

積分: 11612

畀面勳章


262#
發表於 13-2-4 13:03 |只看該作者

回覆:Rilattori 的帖子

嘿嘿,thx,我估計今晚應該可開工啦,我等今日好久了,昨夜有dd分泌,今日都有少少透透地,就拎條紅d用下,今晚開始隔日dodo,歲晚收爐
1359954191489.jpg


大宅

積分: 3310


261#
發表於 13-2-4 12:58 |只看該作者

引用:今次有冇病,食藥影響?你當睇中E係調理,

原帖由 kathylala 於 13-02-04 發表
今次有冇病,食藥影響?你當睇中E係調理,我上次咁樣day49先黎m ,我都預今cycle亂,等緊蛋清有就正式開工 ...
隔日啦,博一博!!


大宅

積分: 3310


260#
發表於 13-2-4 12:57 |只看該作者

引用:今次有冇病,食藥影響?你當睇中E係調理,

原帖由 kathylala 於 13-02-04 發表
今次有冇病,食藥影響?你當睇中E係調理,我上次咁樣day49先黎m ,我都預今cycle亂,等緊蛋清有就正式開工 ...
今次有病呀,排卵嗰幾日尿道炎,食咗幾日抗生素,唔知關唔關事??


子爵府

積分: 11612

畀面勳章


259#
發表於 13-2-4 12:54 |只看該作者

回覆:Rilattori 的帖子

今次有冇病,食藥影響?你當睇中E係調理,我上次咁樣day49先黎m ,我都預今cycle亂,等緊蛋清有就正式開工,不過唔知隔日好定連do三日?!


大宅

積分: 3310


258#
發表於 13-2-4 12:42 |只看該作者

引用:冇旦清拉絲分泌??(如知可大約加14日上去

原帖由 kathylala 於 13-02-03 發表
冇旦清拉絲分泌??(如知可大約加14日上去)如果咁就只好等,如擔心就可去搵中E睇睇

...
今期無啦啦day35先m,平時28day1cycle㗎嘛,我都想睇睇中醫調一調佢


大宅

積分: 3310


257#
發表於 13-2-4 12:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Rilattori+於+13-02-03+發表

原帖由 KwaiB 於 13-02-03 發表
太緊張???有無食中/西藥??
我今日day 1嘞,下個回合再來!!!


伯爵府

積分: 15636


256#
發表於 13-2-4 12:02 |只看該作者
今早CHECK左 無中......
但M小姐仲未黎搵我....
如無意外今日DAY 1


子爵府

積分: 11612

畀面勳章


255#
發表於 13-2-3 18:22 |只看該作者

回覆:Rilattori 的帖子

冇旦清拉絲分泌??(如知可大約加14日上去)如果咁就只好等,如擔心就可去搵中E睇睇


大宅

積分: 3310


254#
發表於 13-2-3 17:58 |只看該作者

引用:會唔會遲排先?放鬆d,如唔中好快黎

原帖由 kathylala 於 13-02-03 發表
會唔會遲排先?放鬆d,如唔中好快黎
其實我今個月無check排卵,所以唔知係遲排,定咩事個cycle咁長。由於無乜期望,心情唔係特別緊張,只係有啲擔心自己個身體有咩事


子爵府

積分: 11612

畀面勳章


253#
發表於 13-2-3 11:16 |只看該作者

回覆:Rilattori 的帖子

會唔會遲排先?放鬆d,如唔中好快黎


男爵府

積分: 6458


252#
發表於 13-2-3 11:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KwaiB+於+13-02-02+發表慳返

原帖由 ovylam 於 13-02-03 發表
我今日都day 1了
一齊再努力!下個月一齊過版


男爵府

積分: 6458


251#
發表於 13-2-3 11:13 |只看該作者

引用:今早check咗,又唔係bingo,但又未m,已經d

原帖由 Rilattori 於 13-02-03 發表
今早check咗,又唔係bingo,但又未m,已經day34了(平時cycle係28 days)
太緊張???有無食中/西藥??


大宅

積分: 3310


250#
發表於 13-2-3 09:44 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未

今早check咗,又唔係bingo,但又未m,已經day34了(平時cycle係28 days)


首頁
12345...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo