2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1897


1#
發表於 13-1-12 19:36 |只看該作者
今天一班同學去食飯,因為阿囡發燒,無出去。想一想,自從阿囡出世後,已經沒有了很多私人時間,不過,這也是一個階段。現在只希望阿囡燒快些退啦!


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


8#
發表於 13-1-15 19:24 |只看該作者
所以我重後悔緊


男爵府

積分: 5503


7#
發表於 13-1-14 18:52 |只看該作者

回覆:meowyung 的帖子

係呀,睇下咩場合啦




大宅

積分: 1897


6#
發表於 13-1-14 18:25 |只看該作者

引用:我就寧願放棄私人時間,陪個女多d,到邊都

原帖由 winnietwyhk 於 13-01-14 發表
我就寧願放棄私人時間,陪個女多d,到邊都帶埋佢去,雖然係辛苦,但值得同埋開心



...
不過,有時候好難,帶佢去,好難同朋友傾,又擔心佢扭計。雖然,有時候我都會帶佢出去。



男爵府

積分: 5503


5#
發表於 13-1-14 17:00 |只看該作者

回覆:明白什麼叫取捨

我就寧願放棄私人時間,陪個女多d,到邊都帶埋佢去,雖然係辛苦,但值得同埋開心




複式洋房

積分: 329


4#
發表於 13-1-14 15:49 |只看該作者
完全明白你心情...


大宅

積分: 1430


3#
發表於 13-1-14 15:01 |只看該作者
meowyung 發表於 13-1-12 19:36
今天一班同學去食飯,因為阿囡發燒,無出去。想一想,自從阿囡出世後,已經沒有了很多私人時間,不過,這也 ...
我都明。。。1月1本來有節目,點知阿囡病,冇去到。
希望你囡快D退燒 x2!


男爵府

積分: 6223


2#
發表於 13-1-12 21:23 |只看該作者

回覆:meowyung 的帖子

人生就系咁㗎啦!每到唔同年紀重有D嘢要取捨,但願每個取捨都是快樂過渡。希望你亞B快D好返(飯幾時都可以再食,BB生病了,梗系陪伴BB啦!)



這是不可能的,其實"凡事都能"...................

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo