自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   7


男爵府

積分: 5272


1#
發表於 13-1-12 23:33 |只看該作者
本帖最後由 mickeychanchan 於 13-4-19 14:38 編輯

Del.


男爵府

積分: 5924


165#
發表於 13-1-15 21:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+FreedomAu+於+13-01-15+發表

原帖由 cici_19900606 於 13-01-15 發表
係荃灣廣場戲院對面,叫X高
X高個肥老闆娘真係經常黑面,見到佢都唔想買野,同埋啲狗真係睇落好病…


瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


164#
發表於 13-1-15 20:48 |只看該作者

回覆:alphabetagamma 的帖子

我隻狗係我同c6嘅命根,絕對唔會離棄佢就算嘈交鬧離婚都係爭要佢,兩個都唔肯放手




瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


163#
發表於 13-1-15 20:46 |只看該作者

回覆:alphabetagamma 的帖子







大宅

積分: 2365


162#
發表於 13-1-15 20:41 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

唉,竟然攪成咁,狗仔俾人舞來舞去,真係好慘




子爵府

積分: 12237


161#
發表於 13-1-15 19:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cici_19900606+於+13-01-15+

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-15 發表
寵物店當時講明話有醫生落來開藥比小牧食!而且第二日我真係立刻去湊小牧去睇醫生,但寵物店堅持話唔好湊佢 ...
養狗同生小朋友一樣,係一個責任,任何一條生命都會有生老病死,所以作為一個負責任的主人,買狗時係應該預左呢筆開銷,而唔係預計佢會一世健康!




子爵府

積分: 10254

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋


160#
發表於 13-1-15 19:27 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

樓主,你應該講俾大家知係邊間寵物店,你都晤想有其他人再發生你呢件事


子爵府

積分: 10254

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋


159#
發表於 13-1-15 19:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mickeychanchan+於+13-01-14+

原帖由 FreedomAu 於 13-01-15 發表
轉角位嗰間?
係荃灣廣場戲院對面,叫X高


子爵府

積分: 10254

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋


158#
發表於 13-1-15 19:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ashley_ash+於+13-01-14+發表

原帖由 the8 於 13-01-14 發表
開名…等大家知呢間黑店!
個間係荃灣廣場戲院對面,叫X高


子爵府

積分: 10254

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋


157#
發表於 13-1-15 19:10 |只看該作者

引用:Quote:mickeychanchan+發表於+13-1-15+00:5

原帖由 pigpigma2010 於 13-01-15 發表
既然係咁, 做咩仲要買佢番黎, 你準備養佢之前冇搵過料? 唔好話佢有病, 咁細隻狗仔要打針, 又或者要做絕育 ...
因為個間寵物店係包3針,我去過果間黑店睇過,個間啲狗隻隻都無乜精神,一睇就知有病


大宅

積分: 2297

貓狗褓姆


156#
發表於 13-1-15 12:10 |只看該作者
pigpigma2010 發表於 13-1-15 11:59
既然係咁, 做咩仲要買佢番黎, 你準備養佢之前冇搵過料? 唔好話佢有病, 咁細隻狗仔要打針, 又或者要做絕育 ...
真係好得意....甘點解要養?? 以為包生仔, 一生無病............如果係一年之後先有病係唔係要棄置定人道呀


子爵府

積分: 12395

好媽媽勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


155#
發表於 13-1-15 11:59 |只看該作者
mickeychanchan 發表於 13-1-15 00:50
我真係無辦法先咁做!我真係無能力!我亦無信用咭!我仲有幾個小朋友要養,得我老公一個人搵錢,總之最衰最 ...
既然係咁, 做咩仲要買佢番黎, 你準備養佢之前冇搵過料? 唔好話佢有病, 咁細隻狗仔要打針, 又或者要做絕育..呢D都係錢黎GA喎 , 既然金錢上咁緊, 點解仲要養??


大宅

積分: 2297

貓狗褓姆


154#
發表於 13-1-15 11:53 |只看該作者
拿度 發表於 13-1-15 11:38
算啦, 你而家講咩都冇用..
可能我harsh d, 真係唔好叫自已做小牧的媽媽呀,
媽媽唔係咁做架
Agree, 你去買狗就預左有可能會病, 睇VET係貴, 但你之前無預左狗仔唔知幾時會有病架咩, 仲要做絕育. 經濟差就唔好去買....

無睇電視講'''''停一停, 諗一諗''''咩...你俾左個希望狗仔有個家, 之後又為錢棄之不理. 你一生人可以有好多狗仔, 但狗仔可能只係得一個主人.


真係唔好叫自己做媽媽....


(唔係想了交X, 不過真係想大家都要
停一停, 諗一諗)


大宅

積分: 1152


153#
發表於 13-1-15 11:38 |只看該作者
算啦, 你而家講咩都冇用..
可能我harsh d, 真係唔好叫自已做小牧的媽媽呀,
媽媽唔係咁做架

我都係一隻小牧的媽媽, 佢3歲前不斷被人遺棄, 心理問題嚴重得很
加上最後唔知係邊野到皮膚病返黎, 成身d 肉冇忽好架

但我從來冇打算放棄佢, 用左好多錢醫佢
雖然未完全好返, 但至少健康

今年, 佢11歲啦

唔係想show off, 只係想話你知, 我唔會係有問題的時候扔低自己個仔唔理
小牧咁樣,你其實都有責任架


大宅

積分: 2573


152#
發表於 13-1-15 10:48 |只看該作者

回覆:mickeychanchan 的帖子

可能狗瘟,快點睇醫生!




珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


151#
發表於 13-1-15 10:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cici_19900606+於+13-01-15+

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-15 發表
寵物店當時講明話有醫生落來開藥比小牧食!而且第二日我真係立刻去湊小牧去睇醫生,但寵物店堅持話唔好湊佢 ...
你最後果句由㨂我隻仔那一刻,佢就係我隻仔,無諗過離棄佢。



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


150#
發表於 13-1-15 10:21 |只看該作者
mickeychanchan 發表於 13-1-15 00:50
我真係無辦法先咁做!我真係無能力!我亦無信用咭!我仲有幾個小朋友要養,得我老公一個人搵錢,總之最衰最 ...
樓主, 本來我都唔想講D乜, 我都明睇 Vet 真係好貴, 唔係個個有能力或捨得去醫. 但係妳口口聲聲話妳經濟能力差, 咁點解妳會去 Pet Shop 買狗而唔係去領養呢 ???
Pet Shop 買狗 ~ 小牧可以幾千銀 bor !!


男爵府

積分: 5924


149#
發表於 13-1-15 01:58 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

我自己都係養小牧,睇住我隻女訓係我隔離,諗起隻b就覺得心痛,如果樓主你當初聽我地勸,佢好大機會救到,寵物店講既野,你信佢就輸了,由其是果個肥女人,其實養得狗,真係要預一筆錢比佢睇醫生,我自己係學生,無收入,我都死慳留比佢萬一有咩事都可以用,就算我無錢,我點借都要借番黎,寵物店係唔會同你愛惜隻狗,當佢無利用價值既時候,就只會係一件廢物,唔好信佢地會真心幫你醫好佢…
我當初買呀女既時候,曾經有諗過係呢間野買,但因為觀察都佢地有異常,所以無買,最後我係上網搵breeder,呢啲先會健康…


大宅

積分: 1072


148#
發表於 13-1-15 01:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lovebo_bo+於+13-01-15+發表

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-15 發表
我真係無辦法先咁做!我真係無能力!我亦無信用咭!我仲有幾個小朋友要養,得我老公一個人搵錢,總之最衰最 ...
不要自責。話明自由講,講完都冇責任嘅~ 所以妳唔需要為“不負責任“的說話變成自己的負擔。


男爵府

積分: 5272


147#
發表於 13-1-15 01:52 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

本帖最後由 mickeychanchan 於 13-4-19 15:01 編輯

當時我又唔識反抗!




首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo