婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 794


1#
發表於 13-1-13 11:37 |只看該作者
初初結婚我係係6299到住,到買樓搬左出黎,姑仔同佢老公就搬返去住。而我地都住得好近。話說之前c6舅父黎探大家同問我地拎BB仔衫,咁梗係去飲茶啦咁人齊。由拍拖到結婚咁耐以黎都未曾聽過呀姑仔或佢老公請過食飯或飲茶。之前差唔多次次都係c6俾,俾唔係問題係唔想俾佢地果份。講的例子大家聽,果時我地未結婚姑仔同佢老公去完旅行返黎去飲茶。6299叫c6幫佢地兩個洗陳請飲茶。我有左bb有次去飲茶,佢地開左位我地先到,座廳房去到佢地坐曬入面留返上菜位俾個大肚婆坐果時姑仔啱搬返去同佢地住,到埋單(c6咁啱去左廁所,張單就梗係係上菜位既我到啦)我唔出聲,坐最入既姑仔老公話我俾啦。呢個時候6299話,你地搬屋用左好多錢唔使你地俾啦。最後係62俾左(當初我地買樓搬屋又冇聽過你地話我地用左好多錢)到我生左係醫院個個上黎探完我(淨係姑仔個老公冇黎)c6同佢地去食飯到食飯姑仔個老公自動出現。我媽話佢招呼都冇打,坐低就不停食。到最近呢次c6舅父探大家,我地早到又有bb車坐左入面,6299不停叫個女婿食,話佢食得好少,但佢係食最多果個。今次張單係佢個位到,但估唔到既係佢俾張單姑仔叫姑仔俾c6埋囉,姑仔仲要掉張單俾c6,話你埋左佢。返到屋企,c6話有冇攪錯果隻啊x算點呀。坐低食完就走,講時講真係佢走左我都唔知,黎到又係冇打招呼走又冇打招呼真係好有禮貌:;pppp:c6仲話請舅父佢地冇問題係唔想請果隻啊x。




別墅

積分: 794


50#
發表於 13-1-15 00:35 |只看該作者

引用:我老公屋企多兄弟姐妹,+每人每個月比錢姑奶

原帖由 火精靈 於 13-01-14 發表
我老公屋企多兄弟姐妹, 每人每個月比錢姑奶, 跟住食飯, 拜山所有費用都出公數~~

我屋企仲簡單, 得一個妹, ...
咁咪好囉,大家都有頭家,又唔係一個月揾十萬八萬。有食有飲一齊俾都食得開心啲。




別墅

積分: 794


49#
發表於 13-1-15 00:32 |只看該作者

引用:可唔可以趁埋單時叫你C6廁所,+你負責俾錢,+

原帖由 tantanmama 於 13-01-14 發表
可唔可以趁埋單時叫你C6廁所, 你負責俾錢, 俾完即時除兩份, 叫姑仔俾番一份. 只要可以收番錢, 我唔介意做衰 ...
我唔想同男家既人有太多交流。都係交返俾隻c6攪,叫佢下次大大聲話夾錢。




別墅

積分: 794


48#
發表於 13-1-15 00:26 |只看該作者

引用:其實我覺得一家人出去食飯,+點解唔係由後輩

原帖由 tsoi520 於 13-01-14 發表
其實我覺得一家人出去食飯, 點解唔係由後輩夾份請長輩呢??
即係你地兩公婆+姑仔兩公婆請6299同舅父飲茶, 咁 ...
我同我啲家姐啊哥個做法同你一樣,起碼俾得舒服先啦。





別墅

積分: 794


47#
發表於 13-1-15 00:22 |只看該作者

引用:叫C6同佢地講,而家要供樓及養BB開支都好大,

原帖由 李大嫂 於 13-01-14 發表
叫C6同佢地講,而家要供樓及養BB開支都好大,以後食飯飲茶要夾錢,就算黎一個都要夾.怕夾就唔好黎. ...
我隻c6好錫佢既屋企人,我唸啊x唔係到佢都唔會叫個妹俾。




別墅

積分: 794


46#
發表於 13-1-15 00:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+FLORARA+於+13-01-13+發表都3

原帖由 寫我心情 於 13-01-14 發表
唐樓都吾得啦!叫佢一世租樓都得啦
同外父外母住邊使唸咁多。仲抵過住劏房




子爵府

積分: 11893


45#
發表於 13-1-14 13:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+草子@+於+13-01-14+發表C6係

原帖由 FLORARA 於 13-01-14 發表
C6俾足家用淨低既佢鐘意點就點
係講梗姑9同6299俾人呃晒d錢時,c6一定會幫姑9+隻軟飯王。


公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 13-1-14 11:51 |只看該作者
試下叫埋單之後, 叫佢地兩個埋左先, 話唔記得帶錢, 話之前你地請左咁多次, 佢地請返一次都冇所謂啦, 一家人冇計嘛, 佢地係都要計咪AA制, 係唔俾佢兩公婆個份, 當然係咁既話最好預備散紙, 請長軰但唔係奉旨請埋佢地囉:;pppp:


子爵府

積分: 10959


43#
發表於 13-1-14 11:49 |只看該作者
本帖最後由 Money媽 於 13-1-14 11:50 編輯

回覆 FLORARA 的帖子

要講拖鞋王就一定要提我大姑仔個c6, 十幾年前話結婚無錢無地方住要暫時住係我c6層樓, 99出面講話最多只係住幾年,不論佢哋有無錢幾年後都會要佢哋走, 結果一住都13年, 13年一條毛都無俾過,層樓係我未結婚時c6就買咗, 所以我無出聲, 但從來都睇唔起佢哋男家d人, 一年只係見兩次, 免得打佢哋.


子爵府

積分: 13171

睛靈勳章


42#
發表於 13-1-14 11:22 |只看該作者
我老公屋企多兄弟姐妹, 每人每個月比錢姑奶, 跟住食飯, 拜山所有費用都出公數~~

我屋企仲簡單, 得一個妹, 佢極少返黎食飯, 阿爸阿媽生日就兩姊妹夾, 平時出街食飯就一係我老公比, 一係我老豆比~~


公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


41#
發表於 13-1-14 11:19 |只看該作者
可唔可以趁埋單時叫你C6廁所, 你負責俾錢, 俾完即時除兩份, 叫姑仔俾番一份. 只要可以收番錢, 我唔介意做衰人的. 俾錢唔係問題, 唔想俾人當傻瓜吖嘛.


男爵府

積分: 6167


40#
發表於 13-1-14 11:17 |只看該作者
其實我覺得一家人出去食飯, 點解唔係由後輩夾份請長輩呢??
即係你地兩公婆+姑仔兩公婆請6299同舅父飲茶, 咁好正常姐,
下次其實你C6可以出聲, 張單黎咗, 咪直接同妹夫講:
阿X, 一人一半請我阿爸阿媽兩位老人家飲茶啦~
有得一次就以後都係咁架啦, 哈~

BTW, 我同我家姐兩姊妹都係咁架啦~
阿媽生日食飯, 長輩有阿媽, 姨媽, 契爺契媽,
後輩就我家姐, 我同我C6, 張單咪除3囉~
真係再正常不過了~


侯爵府

積分: 23500


39#
發表於 13-1-14 10:59 |只看該作者
叫C6同佢地講,而家要供樓及養BB開支都好大,以後食飯飲茶要夾錢,就算黎一個都要夾.怕夾就唔好黎.


伯爵府

積分: 17406


38#
發表於 13-1-14 10:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+montea+於+13-01-13+發表你姑

原帖由 FLORARA 於 13-01-13 發表
都30啦,上年仲話等樓價跌到100萬先買
唐樓都吾得啦!叫佢一世租樓都得啦



慢慢來, 吾洗急, 但最緊要快.


別墅

積分: 794


37#
發表於 13-1-14 09:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+FLORARA+於+13-01-13+發表都3

原帖由 LedTV 於 13-01-14 發表
叫佢問叮噹拎部時光機啦。可能易過等樓價跌到100萬既
叮噹唔會借俾佢囉




別墅

積分: 794


36#
發表於 13-1-14 09:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+FLORARA+於+13-01-14+發表佢

原帖由 草子@ 於 13-01-14 發表
C6係會接濟個位弱者囉。
C6俾足家用淨低既佢鐘意點就點




子爵府

積分: 11893


35#
發表於 13-1-14 09:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+草子@+於+13-01-13+發表C6都

原帖由 FLORARA 於 13-01-14 發表
佢鍾意做者弱就做啦,做死一世冇出色架。
C6係會接濟個位弱者囉。


禁止發言

積分: 16954


34#
發表於 13-1-14 09:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 794


33#
發表於 13-1-14 04:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+FLORARA+於+13-01-13+發表講

原帖由 草子@ 於 13-01-13 發表
C6都話父母係鍾意幫弱者,姑9/姑仔最叻係人前扮可憐搏同情,黎d咪就係所謂嘅弱者囉。6299俾佢呃晒d$唔好返 ...
佢鍾意做者弱就做啦,做死一世冇出色架。




別墅

積分: 794


32#
發表於 13-1-14 04:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+美亞+於+13-01-13+發表唔系咁

原帖由 草子@ 於 13-01-13 發表
可能99鍾意訓衣櫃,佢特別安排俾99
咁佢又衰的,果個櫃預備埋幾口釘,,,咁咪,,,




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo