自由講場

跳至

首頁
12345...20

尾頁
   27


珍珠宮

積分: 38391


1#
發表於 13-1-15 10:52 |只看該作者
本帖最後由 VKwan 於 13-1-16 16:43 編輯

我唔想係EK問,果度好易有罵戰

神級名校齋學費都幾皮一年,仲未計課外活動補習食飯搭車洗費……
現時亞仔已在唔洗交學費的男校小學讀緊,對佢來說應該話咁易就可以過馬路上埋直屬中學,其實呢間都已經係爭崩頭的學校,我都好滿足。但亞仔想考另一間男女校。但我一諗到咁貴

一供要供六年雖然佢未必考到,但睇佢個款都唔係冇機會,又如果真係考到,$$$$$$mouth:mouth:" />mouth:" />mouth:" />

點做好?我想自己先諗清楚,免得到時霎時間下錯決定
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


瑪瑙宮

積分: 149888

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


382#
發表於 13-1-17 10:35 |只看該作者
所以供唔供, 值唔值, 係要睇個小朋友有冇本事讀到囉!! 明明係得都唔比讀, 點講都唔通啦!! 我都反對如果唔係讀書材料, 硬要送去外國讀書這點, 浪費金錢也浪費時間

點評

wonderlulu    發表於 13-1-21 14:48


禁止訪問

積分: 73927


381#
發表於 13-1-17 10:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17152


380#
發表於 13-1-17 10:12 |只看該作者
VKwan 發表於 13-1-16 23:07
呢個post我冇睇過添,叫咩名?我想參考下~

唔好講笑,e+港銀貶值得咁西利,全世界通脹又勁,今日唔知聽日事,我 ...
賣樓送個仔去外國讀書都可以係值得開心的事.
如果個仔好叻, 考到名牌大學, 幫佢無問題, 相反係香港讀唔成而送怇出國等佢勉強叫大學或高中畢業就唔值.

最悲涼係賣樓醫病保命..... 依家政府好多較優質的藥都要自費.mouth:



公爵府

積分: 28241


379#
發表於 13-1-17 08:51 |只看該作者
VKwan 發表於 13-1-16 23:07
呢個post我冇睇過添,叫咩名?我想參考下~

唔好講笑,e+港銀貶值得咁西利,全世界通脹又勁,今日唔知聽日事,我 ...
我奶奶當年就係賣左層太x城出租樓比姑仔去留學,但姑仔唔係讀書材料,卒之畢唔到業返來,奶奶呻到不得了,我唔怪佢,如果而家層樓仲喺度,奶奶生活不知幾優遊


男爵府

積分: 9791

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


378#
發表於 13-1-17 00:01 |只看該作者
meow~meow 發表於 13-1-16 23:51
你幾大呀?
當然年紀唔細啦!大學畢業之後做嘢近10年!
當年都有唔少同學仔由小學部升上中學,亦住中西區外,唔係咁多人抽入去㗎。



禁止訪問

積分: 73927


377#
發表於 13-1-16 23:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 58506


376#
發表於 13-1-16 23:51 |只看該作者

引用:Quote:meow~meow+發表於+13-1-15+23:19+你

原帖由 Babemo 於 13-01-16 發表
我唔係抽入去,係小學In 入去再升中!
你幾大呀?



Bye


男爵府

積分: 9791

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


375#
發表於 13-1-16 23:47 |只看該作者
meow~meow 發表於 13-1-15 23:19
你以前佢係津校抽入,依家係直資要考
我唔係抽入去,係小學In 入去再升中!


珍珠宮

積分: 38391


374#
發表於 13-1-16 23:07 |只看該作者

引用:Quote:McDonna+發表於+13-1-16+17:55+你

原帖由 EVA222 於 13-01-16 發表
本帖最後由 EVA222 於 13-1-16 18:27 編輯
呢個post我冇睇過添,叫咩名?我想參考下~

唔好講笑,e+港銀貶值得咁西利,全世界通脹又勁,今日唔知聽日事,我個心都有出現好悲觀的想法:唔知第時洗唔洗賣出租樓比仔留學?!捱左半世,呢個決定其實都好悲涼

我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


瑪瑙宮

積分: 149888

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


373#
發表於 13-1-16 20:22 |只看該作者
本帖最後由 kitbebe 於 13-1-16 20:24 編輯

又黎如果我係樓主, 個仔咁生性又叻, 一定全力支持他, 栽培他想做的事, 雖然現在已在一間出名的學校讀, 但始終係填鴨教育, 並不全面, 神級直資就不同了, 阿女學校每年考第一名的學生, 校長都會推廌去神級直資面試, 老師也贊同那是全港最好的學校, 入得去讀都非一般資質學生, 是可造之材


子爵府

積分: 10287


372#
發表於 13-1-16 19:13 |只看該作者

回覆:阿仔上中學,要交學費,值不值得

俾完中學仲要俾大學!萬一入到神級中學追唔上要補習又係錢!自己計清條數至好!




大宅

積分: 2679

醒目開學勳章


371#
發表於 13-1-16 19:07 |只看該作者

版主 的帖子

唔好睇錢咁緊啦,阿仔又鍾意 ¸而且你又負擔到兼唔影響生活質素。況且最重要係都未必考到 …




大宅

積分: 4585

好媽媽勳章


370#
發表於 13-1-16 18:57 |只看該作者

回覆:VKwan 的帖子

我會量力而為 。有心邊間也讀到。
太大負擔,我會好憂,好無謂。
純粹我個人意見。




王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


369#
發表於 13-1-16 18:46 |只看該作者

引用:+本帖最後由+EVA222+於+13-1-16+18:27+編輯

原帖由 EVA222 於 13-01-16 發表
本帖最後由 EVA222 於 13-1-16 18:27 編輯
我都記得呢個,我都有加兩咀!




珊瑚宮

積分: 117741


368#
發表於 13-1-16 18:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+VKwan+於+13-01-15+發表我唔

原帖由 pomanlife 於 13-01-15 發表
有咁叻仔叻女既話,還有好多傳統名校都係官津校唔洗錢,可不防考慮一下此類學校。



...
我寕願留d錢佢學其他野




禁止訪問

積分: 73927


367#
發表於 13-1-16 18:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39038

陪月勳章


366#
發表於 13-1-16 18:07 |只看該作者

回覆:阿仔上中學,要交學費,值不值得

又出返來了




珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


365#
發表於 13-1-16 18:03 |只看該作者
睇到哩度,個鋪有意思,唔覺晒命(目的係晒嗰d直覺feel到)。唔係幾識比意見,淨係想講樓主囝囝值得加料栽培,錢可以加油揾,不過中四考入IB都行得通,到時求學路向、志趣更清楚


男爵府

積分: 6993

醒目開學勳章 畀面勳章


364#
發表於 13-1-16 17:55 |只看該作者

引用:唔好意思各位,因為我唔想直接開學校名,但

原帖由 VKwan 於 13-01-16 發表
唔好意思各位,因為我唔想直接開學校名,但又希望別人知我講咩比d意見我,所以用左d人人都知的"神級"代號, ...
你個Post一直都唔覺係哂命!
樓主真心求教係睇得出,不要想多!
我問C6點睇,C6話仔仔嘅人生佢自己決定路向,應該高興6年級已經有自己思想!
恭喜你!




首頁
12345...20

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo