烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   12


大宅

積分: 4957


1#
發表於 13-1-15 13:03 |只看該作者
亞仔生日, 佢好鐘意食日本野, 有無推介?


大宅

積分: 4073


83#
發表於 13-4-26 08:44 |只看該作者
好好看看,非常好的帖子


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


82#
發表於 13-4-25 18:54 |只看該作者

引用:睇完你地D相好吸引,+我有2個小朋友,1個3歲

原帖由 yuffieyip 於 13-04-25 發表
睇完你地D相好吸引, 我有2個小朋友,1個3歲就一定要俾小童價啦, 但第2個1歲多D但都有80CM高, 咁係咪都要俾$, ...
上次滿屋佢叫我地帶 b 去 check 高度,幾嚴下,80 cm 其實好易過




子爵府

積分: 10659

醒目開學勳章


81#
發表於 13-4-25 14:38 |只看該作者
睇完你地D相好吸引, 我有2個小朋友,1個3歲就一定要俾小童價啦, 但第2個1歲多D但都有80CM高, 咁係咪都要俾$, 但佢就食唔到野, 因為之前叫見有媽咪帶又係1歲多D咩都無食但都要收$, 好似好唔抵, 有無幾邊間80CM唔收$呢?


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


80#
發表於 13-4-24 11:07 |只看該作者

引用:觀塘去大滿喜坐咩車最方便 +

原帖由 happyjojo12 於 13-04-24 發表
觀塘去大滿喜坐咩車最方便
平時你坐咩車去旺角? mtr or van 仔最方便 lor




男爵府

積分: 5875


79#
發表於 13-4-24 00:31 |只看該作者

回覆:chickenwing2006 的帖子

觀塘去大滿喜坐咩車最方便




伯爵府

積分: 16306


78#
發表於 13-3-29 12:12 |只看該作者
大滿喜刺身正,其他我覺得麻麻,佢 d 炸物超油,睇見油淋淋,咬落成口油, 如主打刺身呢間都好 ok, 佢坐位都幾舒服,唔會好似吉壽咁恐怖。

for me, 我鐘意太和味多 d,樣樣都唔錯。不過真係各有各口味,因都有人話太和味唔得,所以都係要自己試吓先知。


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


77#
發表於 13-3-28 22:56 |只看該作者

回覆:日本放堤

其他熱食都 ok , 係手卷太多飯 ...... 雞亦~ 有倆款芝麻係炸,另一款係盬燒 > 各有 fans , 可樣樣叫 d try try




瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


76#
發表於 13-3-28 22:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chickenwing2006+於+13-03-27

原帖由 kitty28_2 於 13-03-28 發表
明晚會去食,有什麼值得推介?
我地七人,叫左三轉刺身,羊鞍最正正正






大宅

積分: 2652


75#
發表於 13-3-28 21:19 |只看該作者

引用:星期日食大滿喜,都好+ok++ +

原帖由 chickenwing2006 於 13-03-27 發表
星期日食大滿喜,都好 ok
明晚會去食,有什麼值得推介?


公爵府

積分: 25384


74#
發表於 13-3-28 20:29 |只看該作者
chickenwing2006 發表於 13-3-28 17:59
Weekend 可以去同集團大滿喜,上個 Sunday 我地食過,同滿屋九成水準


多謝你

...


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


73#
發表於 13-3-28 17:59 |只看該作者

引用:Quote:chickenwing2006+發表於+13-3-28+16:

原帖由 Shirleyloveyou 於 13-03-28 發表
哦,唔緊要!咁請問你知唔知九龍區邊度中午有放題?要有剌身既....請問知唔知啊?
...
Weekend 可以去同集團大滿喜,上個 Sunday 我地食過,同滿屋九成水準
myphoto.jpg




公爵府

積分: 25384


72#
發表於 13-3-28 17:30 |只看該作者
chickenwing2006 發表於 13-3-28 16:53
sorries .......... 原來 kowloon 滿屋無分店架
哦,唔緊要!咁請問你知唔知九龍區邊度中午有放題?要有剌身既....請問知唔知啊?


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


71#
發表於 13-3-28 16:53 |只看該作者
Shirleyloveyou 發表於 13-3-28 09:48
thx ar

sorries .......... 原來 kowloon 滿屋無分店架


https://www.facebook.com/manyajapanese


大宅

積分: 1425


70#
發表於 13-3-28 13:41 |只看該作者

回覆:tsz 的帖子

中環松家




公爵府

積分: 25384


69#
發表於 13-3-28 09:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Shirleyloveyou+於+13-03-28+

原帖由 chickenwing2006 於 13-03-28 發表
滿屋尖沙咀好似有分店呀
thx ar


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


68#
發表於 13-3-28 02:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pp6113+於+13-01-17+發表Lunc

原帖由 Shirleyloveyou 於 13-03-28 發表
請問九龍有無分店?
滿屋尖沙咀好似有分店呀




公爵府

積分: 25384


67#
發表於 13-3-28 01:35 |只看該作者

引用:Quote:Shirleyloveyou+發表於+13-1-17+01:2

原帖由 pp6113 於 13-01-17 發表
Lunch $168 (12:30-3:00) 應該平日同 weekend 都係一樣, Dinner $198 (6:00-8:30) ,dinner 重有一場由 9 ...
請問九龍有無分店?


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


66#
發表於 13-3-27 16:40 |只看該作者

引用:回覆+chickenwing2006+的帖子 大滿喜坐位

原帖由 betsycys 於 13-03-27 發表
回覆 chickenwing2006 的帖子

大滿喜坐位舒適嗎? 比較滿屋, 邊間舒適d?
可能新開幾個月,Sunday 12:00 半滿咋,同滿屋 full house 好唔同,不過坐得舒服過滿屋 !

裝修仲好新
myphoto.jpg




大宅

積分: 4635


65#
發表於 13-3-27 16:26 |只看該作者
回覆 chickenwing2006 的帖子

大滿喜坐位舒適嗎? 比較滿屋, 邊間舒適d?


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo