自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24367


1#
發表於 13-1-16 16:52 |只看該作者
因為皮膚敏感唔食得蝦, 但係又好恨食果D細細粒, 只係包豬肉果D小雲吞

除了自己包, 大家知唔知邊度有得食呢?


珍珠宮

積分: 48879


41#
發表於 13-1-17 10:33 |只看該作者
YEOMORGAN 發表於 13-1-17 09:26
打落肉碎面就得!
Thx


珍珠宮

積分: 42283


40#
發表於 13-1-17 09:26 |只看該作者

引用:Quote:YEOMORGAN+發表於+13-1-16+17:32+皮

原帖由 Froggy_joe 於 13-01-17 發表
聽落好似好得咁喎,等我試下先
打落肉碎面就得!


侯爵府

積分: 24367


39#
發表於 13-1-17 09:23 |只看該作者
kisskathy88 發表於 13-1-17 09:12
我之前係街市檔仔買 , 好似6蚊12粒...不過係 chai wan
我家附近街市都見有人包雲吞架, 不過全部都石頭咁大粒


珍珠宮

積分: 48879


38#
發表於 13-1-17 09:20 |只看該作者
YEOMORGAN 發表於 13-1-16 17:32
皮就出面買,街市一般都有。大地魚粉就有一樽樽買,超市有! 雲吞餡剁碎肉後調味,落大地魚粉撈勻,隻咸蛋 ...
聽落好似好得咁喎,等我試下先




隻咸蛋係咪即係唔使整碎,係攪到佢碎?如果唔係成個黃係到喎?


珍珠宮

積分: 48879


37#
發表於 13-1-17 09:18 |只看該作者
iris5a 發表於 13-1-17 09:08
回覆 Froggy_joe 的帖子

放工即KO咗10粒西洋菜豬肉
Yeah! 夠晒方便,肚餓就搵佢頂住


伯爵府

積分: 17757

醒目開學勳章 畀面勳章


36#
發表於 13-1-17 09:12 |只看該作者
iris5a 發表於 13-1-16 16:52
因為皮膚敏感唔食得蝦, 但係又好恨食果D細細粒, 只係包豬肉果D小雲吞

除了自己包, 大家知唔知邊度有得食呢 ...
我之前係街市檔仔買 , 好似6蚊12粒...不過係 chai wan


別墅

積分: 769


35#
發表於 13-1-17 09:09 |只看該作者

回覆:iris5a 的帖子

灣仔小甜甜,雞湯小雲吞,好好味架




侯爵府

積分: 24367


34#
發表於 13-1-17 09:08 |只看該作者
回覆 Froggy_joe 的帖子

放工即KO咗10粒西洋菜豬肉


好介紹!


侯爵府

積分: 24367


33#
發表於 13-1-17 09:07 |只看該作者
WINKI2346 發表於 13-1-16 17:31
太子有間叫津津,好好食。上open rice search
一定要搵一搵, 謝謝


侯爵府

積分: 24367


32#
發表於 13-1-17 09:07 |只看該作者
回覆 YEOMORGAN 的帖子

謝謝!


放假時試吓先!


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 13-1-16 17:36 |只看該作者
灣仔碼頭果只小雲吞都好好味


珍珠宮

積分: 42283


30#
發表於 13-1-16 17:36 |只看該作者

引用:Quote:iris5a+發表於+13-1-16+17:11+快D放

原帖由 Froggy_joe 於 13-01-16 發表
無人搶糧,唔使驚,臧姑娘等你
姑娘的雲吞好食過水餃!哈哈


珍珠宮

積分: 42283


29#
發表於 13-1-16 17:32 |只看該作者

引用:Quote:YEOMORGAN+發表於+13-1-16+17:18+元

原帖由 iris5a 於 13-01-16 發表
勁!!! 不過, 元朗, 太遠
皮就出面買,街市一般都有。大地魚粉就有一樽樽買,超市有! 雲吞餡剁碎肉後調味,落大地魚粉撈勻,隻咸蛋就咁打在嗰堆肉度!!!剁肉最好用手剁同用手撈同“撻幾下”會好食啲架!我不是家庭主婦,平時無煮飯,但見屋企人係咁!


伯爵府

積分: 15642


28#
發表於 13-1-16 17:31 |只看該作者

回覆:請問知唔知邊度有小雲吞食?

太子有間叫津津,好好食。上open rice search




侯爵府

積分: 24367


27#
發表於 13-1-16 17:21 |只看該作者
YEOMORGAN 發表於 13-1-16 17:18
元朗學記!!雲吞無蝦架! 或者自己包,好易,肥瘦豬肉,大地魚粉,打隻咸蛋喺面唔使整碎,包就得!包完放 ...
勁!!! 不過, 元朗, 太遠 mouth:


可唔可以講吓點樣 "打隻咸蛋喺面唔使整碎"?

仲有, 邊度買 "大地魚粉"? 咁個皮呢?


珍珠宮

積分: 42283


26#
發表於 13-1-16 17:18 |只看該作者

回覆:請問知唔知邊度有小雲吞食

元朗學記!!雲吞無蝦架! 或者自己包,好易,肥瘦豬肉,大地魚粉,打隻咸蛋喺面唔使整碎,包就得!包完放入冰格雪硬,幾時食幾時煮熟就得。


侯爵府

積分: 24367


25#
發表於 13-1-16 17:18 |只看該作者
Froggy_joe 發表於 13-1-16 17:17
好明白

最憎大粒皮又厚
收到!



希望繼續有JM提供新鮮的選擇啦~


珍珠宮

積分: 48879


24#
發表於 13-1-16 17:17 |只看該作者
iris5a 發表於 13-1-16 17:16
你明果種想食細細粒的感覺呀可?
好明白

最憎大粒皮又厚mouth:




食完post個食評上黎


侯爵府

積分: 24367


23#
發表於 13-1-16 17:16 |只看該作者
Froggy_joe 發表於 13-1-16 17:14
無人搶糧,唔使驚,臧姑娘等你
你明果種想食細細粒的感覺呀可?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo