自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


子爵府

積分: 14805


1#
發表於 13-1-17 01:43 |只看該作者
可以有平衡點嗎?




水晶宮

積分: 51073

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


52#
發表於 13-1-17 10:34 |只看該作者

引用:我覺得睇命水,+真的,+有些人的仔女出世後好

原帖由 jaycee_mami 於 13-01-17 發表
我覺得睇命水, 真的, 有些人的仔女出世後好易湊, 長大後又淡定又懂事, 父母唔駛點費力都做得好好. 相反, ...
絕對諗同,如果生著個好似我大仔既,又乖又易湊,帶去邊都得,完全ok. 不過如果生著個好似我細仔既,睇少半眼都唔我,就

識網友只限吹下水、交換下資訊、發揮網力,邊個認真就邊個輸。


水晶宮

積分: 67422

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 13-1-17 10:24 |只看該作者

引用:咁都要另一半幫到手,否則唔好話自我,自由

原帖由 1仔1女 於 13-01-17 發表
咁都要另一半幫到手,否則唔好話自我,自由同自殺都唔得
我另一半冇點幫手囉:;pppp:


珍珠宮

積分: 48684

好媽媽勳章


50#
發表於 13-1-17 10:23 |只看該作者
我覺得睇命水, 真的, 有些人的仔女出世後好易湊, 長大後又淡定又懂事, 父母唔駛點費力都做得好好. 相反, 有些人的仔女比較多病, 讀書又要父母勞心勞力, 父母真係要犧牲唔少私人時間.


翡翠宮

積分: 87405


49#
發表於 13-1-17 10:15 |只看該作者

回覆:有仔女之後係咪一定要放棄自我?

我絕對唔會失去自我,其實我個人覺得唔應該太專注任何人or物以至迷失自我,因為當那個你極之重視的人唔係你預期or達唔到你的期望時,你會好痛苦,雖然小朋友確實係好得意可愛,但我會時時提醒自己佢係獨立的個體,唔係我要佢點就點,但我會教佢明辨是非黑白,好多事情要識得自己去分析,我以架只係做左媽咪5個月,以前教左幼稚園十幾年,見得太多太多好緊張好保護小朋友的家長,雖然保護自己仔女係做媽咪的責任,但我唔可以保護佢一世,所以最重要係佢要學識保護自己,我係呢度都見到有d媽咪為左仔女每一日都好勞碌,我覺得佢地好大壓力,佢地每日一訓醒就做做做,自己就忙到連牙都未刷,好多人話做媽媽既「希」生自己好偉大,但我就唔得喇,如果要我日日好似打仗咁,我諗我會癲,因為我個人做野要好有程序,而且我係一個超貪靚的人,當我有左bb個陣已經好多人同我講,生左bb之後會無時間打扮,無時間休息,無哂自己的私人時間,帶bb出街前都要趕頭趕命,但好彩到依架為止,我都覺得ok,我依然可以好似以前咁裝扮好自己,依然可以睇完劇集就一覺訓天光,但家務我一樣做得好妥當,我一樣係每日都買餸、煮飯……我仲仍然有時睇電視、上網……


大宅

積分: 4783

BK Milk勳章 畀面勳章


48#
發表於 13-1-17 10:13 |只看該作者
我覺得觀點與角度問題 , 睇住小朋友不斷成長 , 只要他們開心 , 快樂, 無壓力 ,所有付出都是值得的


珍珠宮

積分: 47292

熱血勳章 玩具勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章 遊學勳章


47#
發表於 13-1-17 10:13 |只看該作者

引用:I+sacrificed+a+lot+of+my+daughter+but+I+

原帖由 gloryglory13 於 13-01-17 發表
I sacrificed a lot of my daughter but I did enjoy my new life with her
For my daughter




珍珠宮

積分: 47292

熱血勳章 玩具勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章 遊學勳章


46#
發表於 13-1-17 10:12 |只看該作者

回覆:有仔女之後係咪一定要放棄自我?

I sacrificed a lot of my daughter but I did enjoy my new life with her




珍珠宮

積分: 42225

玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 13-1-17 10:11 |只看該作者
回覆 JJMumMum 的帖子



珍珠宮

積分: 34886

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 笑得好勳章


44#
發表於 13-1-17 09:56 |只看該作者
我哋係比最好嘅小朋友,而唔係比自己比小朋友


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


43#
發表於 13-1-17 09:52 |只看該作者
1仔1女 發表於 13-1-17 02:27
點解咁講?

生活只圍繞住老公仔女, 不能獨處........
日子耐咗, 同老公愛情早已淡如水, 仔大仔世界, 女大女世界........
情何以堪:;pppp:
你若盛開, 蝴蝶便來!


珍珠宮

積分: 35700

好媽媽勳章


42#
發表於 13-1-17 09:52 |只看該作者
理想就梗係可以平衡,但實際是沒有了90%自我


男爵府

積分: 5955


41#
發表於 13-1-17 09:52 |只看該作者
小朋友需索無窮,唔好話進修、興趣,連係屋企靜靜地睇下電視睇下書都唔得。
d活動幾乎都要係家庭式進行,想自己同朋友去行下街或自己去街hea都好難。
放假如果掉低個小朋友比工人湊,自己去街去旅行,又會遭人詬病。

的確有左小朋友後預左頭幾年都無晒自我,這是人生進入另一階段,但又唔會成世都係咁,小朋友會長大架嘛


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


40#
發表於 13-1-17 09:51 |只看該作者
咁要睇下有冇人幫你手湊仔, 如果有, 都唔會冇晒o既, 唔多唔少都會冇o左o的, 因為你會為o左o的仔女去遷就而改變。

但若果你係冇人幫你的話(好似我咁, 兩邊家長都幫唔到, 又冇工人), 好認真, 真係冇o左好多自己, 我未生小朋友之前鍾意做o既野, 而家基乎係0, 所以好多時都會唔開心, 好想做番自己, 但無奈, 生o左佢地我有責任去照顧, 所以因為呢份責任, 繼續去做一個稱職o既媽咪了........................

我有一段時間有請工人, 好認真, 我真係做到好多自己想做o既野, 但無請之後, 又變番原形!


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


39#
發表於 13-1-17 09:49 |只看該作者
EVA222 發表於 13-1-17 08:38
好深奧,我淨係知當仔女是財產的女人好奄爆,一日到黑話仔女唔孝順,唔陪自己,唔捨得佢嫁,娶左老婆無阿媽....: ...

佢快樂, 我快樂.......
佢獨立, 我自由........

點評

EVA222    發表於 13-1-17 09:59
你若盛開, 蝴蝶便來!


大宅

積分: 2970


38#
發表於 13-1-17 09:49 |只看該作者
我覺得係無左自由, 自我吾會架喎


水晶宮

積分: 51756

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


37#
發表於 13-1-17 09:48 |只看該作者
kecyc2003 發表於 13-1-17 01:43
可以有平衡點嗎?

我系ft mami有2仔, 大7y old 細5y old,佢地仲系BB時私人時間真糸吾多,
在佢返學後的時間去做一D,我覺得enjoy既事行山,踩單車,睇戲早場,
要点平衡就要睇你自已的timetable



禁止訪問

積分: 1994


36#
發表於 13-1-17 09:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18128

好媽媽勳章


35#
發表於 13-1-17 09:47 |只看該作者
唔會自我放棄, 係自我調節...
當然有了小朋友好多野都會改變, 當中的苦與樂其他人是感受不到的 !
心中有牽掛, 家中有人等你回家, 我覺得才是幸福 !
呢d野有小朋友後你慢慢會感受到 ~


子爵府

積分: 12408


34#
發表於 13-1-17 09:45 |只看該作者
lypoon 發表於 13-1-17 09:40
有D女人會架,睇家庭同子女太重,生活又無寄託,ftm尤甚
嗯嗯, 當然有d咁o既人. 總之最緊要乜野情況下都唔好自暴自棄!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo