自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 555


1#
發表於 13-1-17 15:22 |只看該作者
原來好大樽,有360g!




珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


15#
發表於 13-1-18 05:30 |只看該作者
qq1224 發表於 13-1-18 05:15
我買65 tim
嘩, 食水咁深


公爵府

積分: 25751

2024年龍年勳章 畀面勳章


14#
發表於 13-1-18 05:23 |只看該作者
咁大咪用好耐


公爵府

積分: 27422

BK Milk勳章


13#
發表於 13-1-18 05:15 |只看該作者

引用:樓主買咁貴嘅?我買36咋

原帖由 bonbonha 於 13-01-17 發表
樓主買咁貴嘅?我買36咋
我買65 tim




寶貝囡提早係12月8日出世喇~37w1d~7.4磅


大宅

積分: 1930


12#
發表於 13-1-17 23:43 |只看該作者

回覆:pig8pig8pig 的帖子

我同BB都有搽,好香




大宅

積分: 1858


11#
發表於 13-1-17 23:19 |只看該作者

回覆:BB 花士笭

邊隻好用啲?




大宅

積分: 1870


10#
發表於 13-1-17 23:15 |只看該作者

回覆:BB 花士笭

沙田都有!
myphoto.jpg




大宅

積分: 4983


9#
發表於 13-1-17 23:15 |只看該作者
樓主買咁貴嘅?我買36咋


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


8#
發表於 13-1-17 23:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pig8pig8pig+於+13-01-17+發

原帖由 pig8pig8pig 於 13-01-17 發表
補相!
甘巨型




大宅

積分: 4707


7#
發表於 13-1-17 23:11 |只看該作者

回覆:BB 花士笭

BB 味好香呀!




別墅

積分: 555


6#
發表於 13-1-17 22:20 |只看該作者

引用:你喺邊度買?我周圍揾都唔見呀!

原帖由 肥Kate 於 13-01-17 發表
你喺邊度買?我周圍揾都唔見呀!
我係荃灣楊屋道街市旁的藥房呀!☺




大宅

積分: 2694

醒目開學勳章


5#
發表於 13-1-17 16:05 |只看該作者

回覆:BB 花士笭

你喺邊度買?我周圍揾都唔見呀!


伯爵府

積分: 18906


4#
發表於 13-1-17 15:38 |只看該作者

回覆:BB 花士笭

細瓶都有排用,但沒有BB味。大瓶先有!!



NG


大宅

積分: 2157


3#
發表於 13-1-17 15:30 |只看該作者

回覆:BB 花士笭

由個仔出世用到一歲都仲有好多




別墅

積分: 555


2#
發表於 13-1-17 15:28 |只看該作者

引用:原來好大樽,有360g! +

原帖由 pig8pig8pig 於 13-01-17 發表
原來好大樽,有360g!
補相!
myphoto.jpg




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo