自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19788


1#
發表於 13-1-19 14:50 |只看該作者
仔女老公番學/工後, 會唔會覺得好悶?
做咗FTM 2個月, 有少少難頂,好似百無了賴咁, 最唔慣係要老公俾洗費(以往我係自己搵自己洗,老公攪點哂家所有$) 最弊係無野做成日逛街,會買多咗野. 我諗過完年要搵D野做下.


子爵府

積分: 11945


16#
發表於 13-1-19 16:37 |只看該作者

引用:回覆+pixelskin+的帖子 我老公都唔會過問D

原帖由 ivyko 於 13-01-19 發表
回覆 pixelskin 的帖子

我老公都唔會過問D$, 卡數一向都係我幫佢係PPS過數,佢唔太知簽咗幾多.
啲朋友要返工,放工又要拍拖,得鬼閒so我咩,自己搵啲野學下囉。我之前開始無做野,就學煮野食,學整麵包,我想買咩煮食玩具,男友都會買比我,mixer、blender、airfryer、高速電子煲…依家學緊煲湯,黎緊新年要學整年糕、蘿蔔糕,我無小朋友,但我都覺得好充實好忙。另外做下運動亦係唔既選擇,我自己都有係屋企跳鄭多燕,男友見我跳得咁爽,仲淘寶埋啲fitness ball, mat, 啞鈴,一齊跳埋一份




子爵府

積分: 11945


15#
發表於 13-1-19 16:25 |只看該作者

引用:回覆+pixelskin+的帖子 我老公都唔會過問D

原帖由 ivyko 於 13-01-19 發表
回覆 pixelskin 的帖子

我老公都唔會過問D$, 卡數一向都係我幫佢係PPS過數,佢唔太知簽咗幾多.
做Ftm時間多左,可以周圍格下價先嘛,咪當行街囉,以前要返工,我真係無咁好心機格價,唔會等特價先買,又要放工先去買餸,放太夜街市收鋪,逼住去超市買又貴又唔靚又無嘜選擇嘅餸,返到屋企已經好攰,但又要煮飯




別墅

積分: 805


14#
發表於 13-1-19 15:37 |只看該作者
唔悶呀....仲好忙TIM,晚晚都唔夠O訓,你唔使煮飯?我要煮飯買送,煮飯洗碗都有排忙....

點評

ivyko  係呀!我唔係餐餐煮  發表於 13-1-19 15:44


翡翠宮

積分: 87388


13#
發表於 13-1-19 15:37 |只看該作者

回覆:FTM

我好enjoy做ftm,諗番以前要返工的日子真係好大壓力~~~


侯爵府

積分: 22002


12#
發表於 13-1-19 15:36 |只看該作者

引用:回覆+pixelskin+的帖子 我老公都唔會過問D

原帖由 ivyko 於 13-01-19 發表
回覆 pixelskin 的帖子

我老公都唔會過問D$, 卡數一向都係我幫佢係PPS過數,佢唔太知簽咗幾多.
我本身朋友都唔多,就算有人地都要返工。
如果覺得悶,不如搵份part time做下。

點評

ivyko  過咗年會搵  發表於 13-1-19 15:45


侯爵府

積分: 22002


11#
發表於 13-1-19 15:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rilley+於+13-01-19+發表完全

原帖由 pixelskin 於 13-01-19 發表
X2, 男友會自動自覺一出糧過錢俾我做家用,月中或月尾仲會問我夠唔夠鐵洗,card數結賬只要比個數男 ...
仲有多左好多自己時間,可以做d自己中意又返工做唔到既事


男爵府

積分: 9387


10#
發表於 13-1-19 15:34 |只看該作者
我反而掉轉, 以前返工搵倒錢就會亂買嘢, 又唔睇價錢; 而家C6比家用, 我會諗下點慳同埋要用先買.

唔會無嘢做GA, 因為原來一間屋好多嘢執, 又可以做啲以前返工唔得間做嘅事, 好似學嘢睇書咁.


伯爵府

積分: 19788


9#
發表於 13-1-19 15:33 |只看該作者
回覆 pixelskin 的帖子

我老公都唔會過問D$, 卡數一向都係我幫佢係PPS過數,佢唔太知簽咗幾多.

個人感覺啦! 可能我自專心比較重,又無咩朋友.



水晶宮

積分: 50254


8#
發表於 13-1-19 15:28 |只看該作者

回覆:ivyko 的帖子

我覺好悶。由返全職=>ftm=>ptm, 而家嘅生活模式最適合我。


若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


子爵府

積分: 11945


7#
發表於 13-1-19 15:17 |只看該作者

引用:完全唔悶,我好enjoy一個人無所事事既感覺

原帖由 rilley 於 13-01-19 發表
完全唔悶,我好enjoy一個人無所事事既感覺
X2, 男友會自動自覺一出糧過錢俾我做家用,月中或月尾仲會問我夠唔夠鐵洗,card數結賬只要比個數男友,男友會幫我交,只要唔太過份(not over 5k),有時over左男友只會問一兩句,否則由我洗




子爵府

積分: 11754


6#
發表於 13-1-19 15:13 |只看該作者
老公養老婆天公地道, 羅家用檔出糧, 拿來做私己都好, 或者鑽研烹飪, 享受唔駛返工日子, 不知幾ENJOY.


侯爵府

積分: 22002


5#
發表於 13-1-19 15:10 |只看該作者

回覆:FTM

完全唔悶,我好enjoy一個人無所事事既感覺

點評

偷懶喵星人    發表於 13-1-19 16:51


禁止訪問

積分: 22404

叻叻勳章 畀面勳章


4#
發表於 13-1-19 15:06 |只看該作者

回覆:FTM

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25751

2024年龍年勳章 畀面勳章


3#
發表於 13-1-19 15:00 |只看該作者
我每日得我一個喺屋企嘅時間只係個幾鐘

點評

ivyko  我仔6:45番學,5點先番到家  發表於 13-1-19 15:03


男爵府

積分: 6980


2#
發表於 13-1-19 14:53 |只看該作者

回覆:FTM

我享受做ftm多過番工




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo