單親天地

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


1#
發表於 13-1-20 03:23 |只看該作者
第一胎,預產期14號,等等等過了預產期,原本安排21號催生。點知18號朝早6點見紅,原本吾想咁早入院,因未有陣痛,想在家等總好過在醫院。但擔心自己一個入院檢查,好過自己一個到時入院好遠又麻煩。所以2點半入左院, 自始過左1月,好多人都話預產期吾準,有早有遲,所以一直期待,直至過左預產期,叠埋心水等催生,點知又係催生期前比希望我。但偏偏又要折磨我? 原本只係見紅,醫生話觀察下,直至19號零晨3點開始宮縮痛15分鐘一次,但姑娘都話疏都係未生,但每次宮縮都好痛,尤其持續24小時,愈等就愈驚,點解我咁對我? 每次見到隔離床既人有先生陪,我就覺得自己點解搞成今天局面,我以為自己好堅強,點解bb你仲吾出黎呢? 每晚都聽到好多媽媽因為陣痛好辛苦抖呻吟,我開始愈黎愈驚,愈黎愈擔心,甚至比呢d聲嚇聲訓吾番…見著d病床不斷換人,就偏偏我留低,因為第一胎,對生產好徨往,愈黎愈無信心面對…問姑娘只係話痛3,4分鐘先講,叫我繼續等…每每到夜晚我就好想哭,還要我等多久?


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


46#
發表於 13-2-4 05:17 |只看該作者

引用:努力撐落去啦,bb頭幾個月會比較demanding,

原帖由 koalababie 於 13-02-03 發表
努力撐落去啦,bb頭幾個月會比較demanding,慢慢會好d.我今日至睇到你等生時個post,當初我未生時已經有人同 ...
係,宜家雖然忙到無時間訓,我同自己講我可以我要撐落去。家人呢個時候真係需我吾少,雖然大部份時間我都係自己一個,但佢地吾多吾少可以幫輕下我,等我可以暫時放松休息下。所以我都好感激佢地。


大宅

積分: 3041


45#
發表於 13-2-3 22:32 |只看該作者
努力撐落去啦,bb頭幾個月會比較demanding,慢慢會好d.我今日至睇到你等生時個post,當初我未生時已經有人同我講,陀同生都唔係最辛苦,最辛苦係養同教。
挑戰而家先開始啊!不過到遲下 bb識得笑識得嗲你時,你又會覺得犧牲好值得。
我生完頭幾個月都好不知所措,唔識湊之餘,無人幫,傷口又痛又要餵奶,而家捱左6個月我覺得真係唔容易。不過同時都成日鼓勵自己再辛苦都經歷過都捱過,未來再難都無問題 。好好保重,自己要身體好至有能力湊bb啊。你父母願意幫,你就放心俾佢地幫你啦。呢段時間你需要休息。


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


44#
發表於 13-2-2 18:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iki1118+於+13-02-01+發表我

原帖由 jesstetsu 於 13-02-02 發表
佢地兩個係咪唔熟手湊b??有冇人可以去幫手?有冇野幫到你?
係突然之間面對要湊小朋友,吾知點,同埋擔心我。



別墅

積分: 870


43#
發表於 13-2-2 09:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jesstetsu+於+13-02-01+發表

原帖由 iki1118 於 13-02-01 發表
我惡露好似流血咁又入院了…唉…點解我想努力餵人奶既時候就咁,我吾想屋企人為我擔心,見住我入院,兩老為 ...
佢地兩個係咪唔熟手湊b??有冇人可以去幫手?有冇野幫到你?


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


42#
發表於 13-2-1 23:51 |只看該作者

引用:Quote:iki1118+發表於+13-2-1+01:29+無,生

原帖由 jesstetsu 於 13-02-01 發表
多食白飯, 飲通草加鮮奶, 或HOLLY的茶包都可增多奶量,好好享受餵人奶的過程呀, 係你同BB最溫馨的時間, 過咗 ...
我惡露好似流血咁又入院了…唉…點解我想努力餵人奶既時候就咁,我吾想屋企人為我擔心,見住我入院,兩老為湊b既問題煩惱,我覺得好內疚。


別墅

積分: 870


41#
發表於 13-2-1 11:54 |只看該作者
iki1118 發表於 13-2-1 01:29
無,生完已經虛弱,不斷食野補充,宜家仲餵人奶無諗過其他咩修身

...
多食白飯, 飲通草加鮮奶, 或HOLLY的茶包都可增多奶量,好好享受餵人奶的過程呀, 係你同BB最溫馨的時間, 過咗就冇嫁咧,
我當時餵人奶, 父母雖比我餵, 但不停講出令我不開心的說話. 很難受, 什麼不夠奶,. BB你是否吃不飽, 你媽媽不夠奶你吃...等等...淚流出, 心傷痛...
BB是自己的, 應跟自己的意願而行, 媽媽都是為子女好, 只要不是過份,
你現在餵人奶, 要吃包, 才有奶給BB, 也是為自己多吃, 因BB在你肚子裏也吸收了你的鈣之類, 你也要為自己補充一下!!
你已是很叻的媽媽,, ..加油噢!!
永遠支持你!!!


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


40#
發表於 13-2-1 01:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iki1118+於+13-01-31+發表我

原帖由 cindyissac 於 13-01-31 發表
餵人奶遇到咩問題?唔夠奶水定姿勢唔正確?如果唔夠奶,開頭係咁㗎,你要補充多啲湯水,例如魚湯同飲多啲水 ...
無,bb啜得好好,係bb作息問題,佢黃好懶訓,好難叫醒食,食又有時食好難吾放口,食完又疴再食,搞到我都吾知餵佢幾餐,無搞好訓。自己又吾知應該食咩,日日飯,雞,肉,湯,水,炒米茶,雞旦… 對住呢堆野,食到嫌,加上坐月,個人特別攰。


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


39#
發表於 13-2-1 01:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iki1118+於+13-01-31+發表我

原帖由 jesstetsu 於 13-01-31 發表
比d時間。身體慢慢復原。水腫呀,會退的。我生完返工。同同事合照。自已成隻腥腥咁。。而家我都冇咁橫咧, ...
無,生完已經虛弱,不斷食野補充,宜家仲餵人奶無諗過其他咩修身


別墅

積分: 566


38#
發表於 13-1-31 23:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cindyissac+於+13-01-24+發表

原帖由 iki1118 於 13-01-31 發表
我呢排面對係餵人奶問題
餵人奶遇到咩問題?唔夠奶水定姿勢唔正確?如果唔夠奶,開頭係咁㗎,你要補充多啲湯水,例如魚湯同飲多啲水!BB飲密咗就會越多奶!如果你嘅問題係乳頭痛,就係姿勢唔正確,你要去健康院問姑娘,係尼到,文字上唔知點講。你餵人奶要小心飲食,同埋留意自己食過咩嘢!我見過一個媽媽,忍唔住口,食咗少少花生,BB塊面就出粒粒敏感,餵人奶就係媽咪食過咩,BB就等於食緊同一樣嘢,你要小心身體,避免病呀!加油!




別墅

積分: 870


37#
發表於 13-1-31 12:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jesstetsu+於+13-01-31+發表

原帖由 iki1118 於 13-01-31 發表
我真係接受吾到自己咁樣,亞.7磅2,者係我基本上自己吸收哂.
比d時間。身體慢慢復原。水腫呀,會退的。我生完返工。同同事合照。自已成隻腥腥咁。。而家我都冇咁橫咧,要慢慢來,不要急


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


36#
發表於 13-1-31 12:16 |只看該作者

引用:Quote:iki1118+發表於+13-1-31+08:31+唉…

原帖由 dordor1207 於 13-01-31 發表
全人類都有好人, 壞人架啦.... 無得怨架.. 羨慕人就辛苦自己囉.. 努力改變自己... ...
係,我都知,人係要靠自己。


侯爵府

積分: 24148

畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 13-1-31 10:39 |只看該作者
iki1118 發表於 13-1-31 08:31
唉…吾識講,我都比姑娘話生仔係痛架啦! 人地都係咁生。我見到隔離床個老公好好,由老婆陣痛幫佢按 ...

全人類都有好人, 壞人架啦.... 無得怨架.. 羨慕人就辛苦自己囉.. 努力改變自己...
今天種下何種因, 它日必收何種果!!  每天努力為亞仔同我的生活打拼!!


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


34#
發表於 13-1-31 08:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iki1118+於+13-01-31+發表我

原帖由 jesstetsu 於 13-01-31 發表
我生之前127磅,托b重咗40磅,生完輕廿磅,過咗七個月咧,宜家仲係143磅。。。宜家開始食少d。。。

...
我真係接受吾到自己咁樣,亞.7磅2,者係我基本上自己吸收哂.


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


33#
發表於 13-1-31 08:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iki1118+於+13-01-31+發表至

原帖由 dordor1207 於 13-01-31 發表
有人在傍?我痛到死,人地一句說話都無安慰、支持重話我慘叫好 x 煩呀,咁多產房最嘈係我!生完仔第一時間 ...
唉…吾識講,我都比姑娘話生仔係痛架啦! 人地都係咁生。我見到隔離床個老公好好,由老婆陣痛幫佢按摩,再開7,8度推佢落產房,陪產。真係羨慕吾黎~


別墅

積分: 870


32#
發表於 13-1-31 08:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jesstetsu+於+13-01-24+發表

原帖由 iki1118 於 13-01-31 發表
我岩磅左157輕左20磅,但未生前110? 宜家仲有肚腩3,4個月
我生之前127磅,托b重咗40磅,生完輕廿磅,過咗七個月咧,宜家仲係143磅。。。宜家開始食少d。。。


侯爵府

積分: 24148

畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 13-1-31 07:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+july2011+於+13-01-25+發表完

原帖由 iki1118 於 13-01-31 發表
至起碼有人在旁嘛
有人在傍?我痛到死,人地一句說話都無安慰、支持重話我慘叫好 x 煩呀,咁多產房最嘈係我!生完仔第一時間響手術室門口認仔,一句問候都無,感激老婆都無!



今天種下何種因, 它日必收何種果!!  每天努力為亞仔同我的生活打拼!!


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


30#
發表於 13-1-31 06:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+dordor1207+於+13-01-20+發表

原帖由 july2011 於 13-01-25 發表
完全同意。就算個爸爸係度,所謂嘅精神上支持都冇乜用架。真架



...
至起碼有人在旁嘛


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


29#
發表於 13-1-31 06:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iki1118+於+13-01-22+發表生

原帖由 cindyissac 於 13-01-24 發表
恭喜你呀!以後有BB陪,要勇敢呀!湊小朋友有好多學問,要發問,隨時上嚟!BK大把育兒精英



...
我呢排面對係餵人奶問題


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


28#
發表於 13-1-31 06:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iki1118+於+13-01-24+發表希

原帖由 jesstetsu 於 13-01-24 發表
係呀。。生完個肚仲好大。。
身形都好脹。不過放心。。慢慢會瘦番
我岩磅左157輕左20磅,但未生前110? 宜家仲有肚腩3,4個月


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo