立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 53981
男爵府
積分: 7467
珍珠宮
積分: 49733
積分: 8370
公爵府
積分: 27422
侯爵府
積分: 22279
寶石宮
積分: 336264
大宅
積分: 1703
積分: 2962
原帖由 mvshop8888 於 13-01-21 發表 加釘都唔得就煩D 像舊式公屋加塊板在門口可以嗎?
積分: 41288
原帖由 KAHOI 於 13-01-21 發表 門欄宜家系廚房,因為我系租屋嫁,所以吾可以轉爛人地間屋
原帖由 mvshop8888 於 13-01-21 發表 裝釘抓鐡線索帶如何? 隨便想 你現有門欄不是放在大門?
原帖由 KAHOI 於 13-01-21 發表 其實點為之可裝死,因為我呢隻只系撐住兩邊牆果隻?
原帖由 mvshop8888 於 13-01-21 發表 你已有 會否有可裝死現貨? 或要你C6改裝或自製
原帖由 KAHOI 於 13-01-21 發表 但系果d系平時吾比小朋友入廚房果隻門欄,可以點裝死?
原帖由 mvshop8888 於 13-01-21 發表 加大門出面 裝死無人偷到
原帖由 KAHOI 於 13-01-21 發表 我已叫c6諗計仔,如果就咁加門欄系門出面ok嗎?
禁止訪問
積分: 22170
原帖由 mvshop8888 於 13-01-21 發表 樓主要考慮加門欄
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy