單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


1#
發表於 13-1-21 23:58 |只看該作者
終於都生左喇 18號朝早6點見紅, 14:00入院, 19號零晨3點開始陣痛15分鐘,持續34小時, 20號下午4點去左做波淅運動舒緩陣痛,7點開始變4,5分鐘一次,痛到9點,我痛到反胃,漂冷汗,休克,問姑娘有無舒緩,佢話打止痛針或無痛但佢講到有副作用又無用咁,所以我忍,忍到佢交完另外個姑娘見到我痛到想死,幫我查只開左2度,我都好佩服自己完全死忍難忍,無叫過哎過,12點搵左醫生幫我抽血驗種豆,個實習醫生,吾知係咪玩野,種兩次先種到,之後又話要駁胎心機再留意有報告同埋睇醫生得吾得閒,到21號朝2點半又話產房有位推我落去,痛到想死既我到左4點9開到7度,醫生又話第一胎無咁快叫我等下,同埋已經無得做無藥,咁我種既豆係白費,點解要咁遲至講呢? 我明明落黎打針??5點半人手穿水,6點8開到9度,我果日想自行了斷,好想斬左下身佢,助產話之話仲痛,仲叫我吾好谷,宮頸未開夠我話我真係頂吾順要疴了,7點10度ready...疴左十幾次,兩下思裂痛到我終於叫左出黎,事後話可係剪會陰痛係亞b自己撐出黎既痛,朝早7點半,亞b終於出世, 重7.249磅,跟住就話等醫生縫針,等呀!等到9點半係我差吾多舒緩下身痛佢先又幫我縫傷口,又係實習,研究左一陣話太深吾識,又等醫生縫10點縫左9個字,縫左4針,12線,我終於解放了… 痛左3日,為左你我真係值得! 宜家只係攰到虛脫仲未落到床,雖然亞b,8成勁似個衰人,但亞b好過,除左出世,全程八卦望野,無喊過


別墅

積分: 699


50#
發表於 13-2-2 06:59 |只看該作者

回覆:21/1/2013 *80後未婚媽媽報喜* (100萬倍生仔的痛)

恭喜唒放心他會給你無比的力量!加油




大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


49#
發表於 13-2-1 23:56 |只看該作者

回覆:21/1/2013 *80後未婚媽媽報喜* (100萬倍生仔的痛)

天意弄人,坐月已經令家人過份憂慮,宜家又因為惡露突然大量出血入院觀察一日,明早再決定手術與否,兩佬為bb無人湊而煩惱,亦為我入院頻撲我好內疚,生決定係我,但令到家人都為我擔心,我吾識講,好像負累,包伏…


大宅

積分: 4967


48#
發表於 13-1-31 23:03 |只看該作者

回覆:21/1/2013 *80後未婚媽媽報喜* (100萬倍生仔的痛)







禁止訪問

積分: 1223


47#
發表於 13-1-31 21:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


46#
發表於 13-1-31 02:51 |只看該作者

引用:B仔回家了!開心!

原帖由 fitfish 於 13-01-29 發表
B仔回家了!開心!
開心,下降142,重左0.13,下星期5再覆黃… 只要亞b健康咩都掋…


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


45#
發表於 13-1-29 03:51 |只看該作者

引用:B仔回家了!開心!

原帖由 fitfish 於 13-01-29 發表
B仔回家了!開心!
煩惱人奶中…


珊瑚宮

積分: 107227


44#
發表於 13-1-29 03:10 |只看該作者
B仔回家了!開心!
玩具萬歲!


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


43#
發表於 13-1-29 01:57 |只看該作者

引用:B仔好D嗎?身體健康!

原帖由 fitfish 於 13-01-28 發表
B仔好D嗎?

身體健康!
亞b今日出得院了,努力母乳中… 比醫院奶粉撐大個胃,而且努力上奶…


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


42#
發表於 13-1-29 01:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+copper201221+於+13-01-25+發

原帖由 chowqv 於 13-01-27 發表
下,邊有得自己揀。我除左入到院,有一個實習醫生幫我打定黃豆(係黃昏6點),跟住係無人理我,得個姑娘行 ...
係,仲要個個好後生添。我聽得多都係果句生仔係痛架啦,個個都痛架啦,吾痛點生,一句安慰都無


珊瑚宮

積分: 107227


41#
發表於 13-1-28 14:44 |只看該作者
B仔好D嗎?

身體健康!
玩具萬歲!


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


40#
發表於 13-1-27 15:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lamsam8+於+13-01-23+發表恭

原帖由 copper201221 於 13-01-25 發表
我都係,見到好驚

我唔要實習醫生
下,邊有得自己揀。我除左入到院,有一個實習醫生幫我打定黃豆(係黃昏6點),跟住係無人理我,得個姑娘行過。我自己係到痛,同佢地講仲要俾佢話唔痛生唔出。我自己走去坐個健身球。一路沾寒沾凍等到早上8點醫生巡房,話我未穿水,淨係開左3度。人工穿左水,先有笑氣,止痛藥打。
最後去到產房,得助產士,聯針都係佢。醫生果影都無。姑娘就有4個。

不知所謂的乙陸!!!


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


39#
發表於 13-1-27 00:54 |只看該作者

引用:你好叻呀!睇到我好緊張 我開刀㗎,度數10

原帖由 cindyissac 於 13-01-27 發表
你好叻呀!睇到我好緊張
我開刀㗎,度數10個鐘都得3度,仲用埋無痛!你如勇敢,放心啦!BB對得邊個 ...
無用無痛,姑娘昆我種豆之後推我落產房後就無人再理我… 所以未夠7,8度去產房係種折磨,成間房無人理你,得你自己叫痛,又話會有姑娘係度,點知都長期無人…


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


38#
發表於 13-1-27 00:51 |只看該作者

引用:如餵人奶,退黃會快D.餵奶粉就餐如餐之間比

原帖由 sailow 於 13-01-26 發表
如餵人奶,退黃會快D.餵奶粉就餐如餐之間比半安水BB
我喂人奶,自己好內疚… 希望bb快d出院…


別墅

積分: 566


37#
發表於 13-1-27 00:19 |只看該作者

回覆:21/1/2013 *80後未婚媽媽報喜* (100萬倍生仔的痛)

你好叻呀!睇到我好緊張
我開刀㗎,度數10個鐘都得3度,仲用埋無痛!你如勇敢,放心啦!BB對得邊個多就似邊個,加油呀!唔駛標籤自己已婚定未婚,我哋都係媽媽一個




禁止訪問

積分: 13736


36#
發表於 13-1-26 23:15 |只看該作者

回覆:iki1118 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


35#
發表於 13-1-26 22:54 |只看該作者

引用:BB返屋企後乖嗎?

原帖由 fitfish 於 13-01-26 發表
BB返屋企後乖嗎?
bb尋日25號去健康院話佢黃,即時入院照燈,今日都係無低過,度數同尋日一樣無跌過,醫生話發病係第5至7日,今日先第一日,聽日再去醫院等報告…


珊瑚宮

積分: 107227


34#
發表於 13-1-26 20:10 |只看該作者
BB返屋企後乖嗎?
玩具萬歲!


大宅

積分: 1087


33#
發表於 13-1-25 18:26 |只看該作者
樓主加油...


複式洋房

積分: 466


32#
發表於 13-1-25 16:08 |只看該作者

回覆:21/1/2013 *80後未婚媽媽報喜* (100萬倍生仔的痛)

好叻呀你!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo