樓市動向

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 2811


1#
發表於 13-1-22 12:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11375


151#
發表於 13-1-28 11:04 |只看該作者

引用:Quote:luckybaby2011+發表於+13-1-28+10:17

原帖由 eddy0clng 於 13-01-28 發表
而家學位太多,大學根本唔再係菁英,想當年我升唔到都係去TI,
而家的大學生,學都未讀完就伸請定公屋同的低 ...
其實高等教育普及化左,而公營出租房屋質素規劃配套都不斷改進中,個地位差距收窄左;所以大學生申請公屋呢個現象開始增加




大宅

積分: 1293


150#
發表於 13-1-28 10:36 |只看該作者
luckybaby2011 發表於 13-1-28 10:17
回覆 eddy0clng 的帖子

雖然話競爭大左,但自甘下游既人,仲要係年青人大學生,找遍理由當真理,令人失望 ...
而家學位太多,大學根本唔再係菁英,想當年我升唔到都係去TI,
而家的大學生,學都未讀完就伸請定公屋同的低層搶屋房屋福行。


水晶宮

積分: 72641


149#
發表於 13-1-28 10:17 |只看該作者
回覆 eddy0clng 的帖子

雖然話競爭大左,但自甘下游既人,仲要係年青人大學生,找遍理由當真理,令人失望,未來簡直不敢想像。每次交完稅,我就有點火。


公爵府

積分: 29804


148#
發表於 13-1-28 01:05 |只看該作者

引用:Quote:ume+發表於+13-1-26+18:07+這樣我就

原帖由 eddy0clng 於 13-01-28 發表
算啦,我費事浪費時間,
低位,我03年買O個時個個朋友都話有排趺丫.
但人總要有地方住,咁冇得排公屋唯有買啦.
無所謂啦,都係分享下啫!
況且,唔同人有唔同睇法,最緊要自己舒服啦!



박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


大宅

積分: 1293


147#
發表於 13-1-28 00:44 |只看該作者
luckybaby2011 發表於 13-1-27 11:53
回覆 Lee師奶 的帖子

對...佢既想法係...不做樓奴...就要住有政府津貼的屋..仲成立左個會....
所以香港係向下流中,
不論收入同人既質素.

收到稅單時真係好火
要養咁大班垃圾


大宅

積分: 1293


146#
發表於 13-1-28 00:39 |只看該作者
ume 發表於 13-1-26 18:07
這樣我就唔認同!我上車時無人講過話係低位喎!反而個個話點解咁貴都買,仲要買舊區買舊樓?問題只不過我真 ...
算啦,我費事浪費時間,
低位,我03年買O個時個個朋友都話有排趺丫.
但人總要有地方住,咁冇得排公屋唯有買啦.

今時今日,當年笑我既朋友,有O的排到公屋,
有O的仲租緊樓,到呢一該都仲講會趺返03價既大有人在.
樓主係邊類人,好明顯


公爵府

積分: 29804


145#
發表於 13-1-27 17:26 |只看該作者

引用:回覆+ume+的帖子 咁應該係你身邊既人比較

原帖由 luckybaby2011 於 13-01-27 發表
回覆 ume 的帖子

咁應該係你身邊既人比較上進...上一代住公屋係環境問題....好景D都想搬...但新一代唔同.. ...
吓!真係好難理解這一代!



박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


水晶宮

積分: 72641


144#
發表於 13-1-27 11:53 |只看該作者
回覆 Lee師奶 的帖子

對...佢既想法係...不做樓奴...就要住有政府津貼的屋..仲成立左個會....
做份低人工既工幾年去等公屋..
不如用幾年去努力...


水晶宮

積分: 72641


143#
發表於 13-1-27 11:51 |只看該作者
回覆 lumijuli 的帖子

我好同意你既想法..
實在不能明白...租屋點解冇期限..
如果大家都可以享用過/到呢個福利..
好好為未來打併....儲下錢.....實在理想不過..
但現實係既得利益者(30%)太多..
佢地根本唔會放手...亦希望佢地既子女可以長享這福利...即使住唔到
起碼用綠表買居屋也省下不少錢....



大宅

積分: 4697


142#
發表於 13-1-27 11:51 |只看該作者

引用:回覆+ume+的帖子 咁應該係你身邊既人比較

原帖由 luckybaby2011 於 13-01-27 發表
回覆 ume 的帖子

咁應該係你身邊既人比較上進...上一代住公屋係環境問題....好景D都想搬...但新一代唔同.. ...
大學生?香港社會嘅楝樑?




水晶宮

積分: 72641


141#
發表於 13-1-27 11:46 |只看該作者
回覆 ume 的帖子

咁應該係你身邊既人比較上進...上一代住公屋係環境問題....好景D都想搬...但新一代唔同....
有著數唔要係笨...明知住左好難叫佢走.....
早幾日見有個大學生情願打八千蚊既工去住公屋而不要做樓奴..成立左個會...都唔少人支持
當係真理....幾恐怖


點評

tantanmama  我都有睇果篇報道, 果個人滿口歪理 發表於 13-1-28 10:24


大宅

積分: 2019


140#
發表於 13-1-27 09:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Hkwkfung+於+13-01-26+發表我

本帖最後由 optus 於 13-1-27 09:37 編輯
原帖由 Hkwkfung 於 13-01-26 發表
大家都寫信去的話,我第一個支持。最好資產額降到20萬,入息下調到每個四人家庭2 萬,咁就可以讓出更多公屋 ...

樓主,你知唔知任何政府政策目的都係要樓價保持平穩,而非推低佢等多D人上車,所以你越叫佢地做野,等於離樓市爆破嘅日子越遠,仲有你有冇諗過到時樓價再升多五成然後跌三成,咁你買定唔買(我講緊五年後)?

尋晚睇下銀行估價,手頭上除寫字樓外最平果間住宅已去到8球,06年我買入3球,所以買樓千其咪估頂




複式洋房

積分: 445


139#
發表於 13-1-27 09:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Hkwkfung+於+13-01-26+發表哩

原帖由 Elenalan 於 13-01-26 發表
點解要拆户呀?“富青年人“我係指有首期有能力上車既有為青年(e.g.樓主),呢d青年人買樓搬走後除名,餘下 ...
Agree!!




子爵府

積分: 11542


138#
發表於 13-1-26 23:42 |只看該作者
回覆 Hkwkfung 的帖子

其實我唔明為甚麼你會這麼針着於富戶政策....而且完全OT...


我都認識有人係公屋富戶.....
當年我們一起工作,人工1萬不到.....
我同老公2個人做野,入息過左公屋入息啦, 不過我地資產得5萬唔夠....
租都6千幾7千,阿女返nursary,學費都要2K幾.....

同事呢...佢人工少我1K,
佢地一家3口..全家收入過4萬,全家人,有錢可以去旅行,有錢換電話....等等
佢仲同我講富戶收租好貴...好唔應該/////

那時那刻...我真係好想話....
我不求長住公屋,但係在我剛出來工作,最辛苦的頭幾年,可唔可以俾我住幾年先,等我有返D資歷,人工高左,我可以負擔出面租樓時,我可以出去租樓嘛....

噤我覺得如果要踢富戶走,比較適合會係,
佢做左10年富戶,先踢佢走,唔係由入住公屋開能計,同埋政府免公屋租金時,唔應該免埋富戶囉。




子爵府

積分: 11542


137#
發表於 13-1-26 23:19 |只看該作者
ume 發表於 13-1-26 18:01
但問題係如果經濟逆轉,因為法例而被迫賣樓,咁樣又無問題咩?
我始終覺得只要市場有穩定供應,之後既事應 ...
我知道香港好多人都信自由市場,但係自由市場係唔係可以解決晒所有問題呢?
我覺得大市場小政府係OK, 但唔係好似某曾年代的大市場0政府囉。

現在的問題係樓市供不應求嘛,
供...起樓唔係講緊1年...最少都3~5年啦,遠水救不了近火,
噤一手樓仲有空置,咪迫發展商賣左佢先囉。
如果呢個係短期措施 (即係小政府干預), 噤可能限的時間短D。
唔係,咪將限期SET 到合理的時間囉。

當然問題係一手樓有幾多空置啦...
恒隆一家都賣到成千個單位....
全港一年的新樓供應都係一萬左右,佔一成喎...
單睇1000好似唔多,但係係新樓供應嚴重不足的情況下,
呢個政策可能都有降火的功用.....





公爵府

積分: 29804


136#
發表於 13-1-26 18:39 |只看該作者

引用:Quote:ume+發表於+13-1-26+11:39+但我身邊

原帖由 eddy0clng 於 13-01-26 發表
是否冰山一角自己睇下
http://www.hkhahaha.com/news/070905_6.htm
我認為而家既問題係貧富懸殊太大,年輕人又睇唔到將來,開始向公家褔利打主意,用自己把尺去度,這是對是錯,我唔識分,因為當中涉及太多問題。不過這種想法的確影響社會,矛盾加深!
之前98-03,樓市爆破,整個社會都為此負出代價。而家又因為03打後既日子,無好好既規劃,整個社會亦在齊齊受!不要認為有樓族和無樓族是一個對立的關係,不需要敵我分明咁對峙,因為大家都正在面對困難!
樓市係香港經濟命脈,自由經濟係香港成功的基石,任何一個受創,有樓無樓既香港人同樣受害。



박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


公爵府

積分: 29804


135#
發表於 13-1-26 18:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Hkwkfung+於+13-01-26+發表我

原帖由 Hkwkfung 於 13-01-26 發表
大家都寫信去的話,我第一個支持。最好資產額降到20萬,入息下調到每個四人家庭2 萬,咁就可以讓出更多公屋 ...
咁又唔好咁講,做業主收租都係一項投資,賺蝕都要自己承擔。日後退休,能照顧自己,其實都係減少年輕人將來既壓力都少啲,所以我唔覺得做業主收租有咩問題。



박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


水晶宮

積分: 67591


134#
發表於 13-1-26 18:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Elenalan+於+13-01-26+發表樓

原帖由 Hkwkfung 於 13-01-26 發表
哩點我明,但富青年人一出黎做野就有首期買樓?無的話又要拆戶,唯有出去捱貴租。哩樣正正搞到好多年青人失 ...
點解要拆户呀?“富青年人“我係指有首期有能力上車既有為青年(e.g.樓主),呢d青年人買樓搬走後除名,餘下未除名屋企人只要家庭資產冇過百萬冇超額係可以繼續住公屋。剛畢業或未夠上車首期既年青人只要佢地資產加埋其他屋企成員資產唔過額都可以有權繼續住公屋,唔會被趕走,點解要拆户?只怕係有年青人資產加埋屋企人個份就超左額(即有百幾萬or more)都為左"pay safe"怕高位入市冇得賺盡而唔願搬走上車(公屋除名),怕冇用盡社會資源覺得蝕左,於是一邊觀望一邊唱淡,進可攻退可守(守住間公屋),呢d咪大家都講緊嘅濫用資源公屋富户lor。


公爵府

積分: 29804


133#
發表於 13-1-26 18:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+eddy0clng+於+13-01-26+發表

原帖由 Hkwkfung 於 13-01-26 發表
你無睇新聞?好多人餐搵餐食餐餐清,唔係佢地唔努力,係社會無咁多機會比佢地。周街大學生,低學歷人士仲有 ...
這樣我就唔認同!我上車時無人講過話係低位喎!反而個個話點解咁貴都買,仲要買舊區買舊樓?問題只不過我真係睇餸食飯!我無能力買新買大就買舊啲買細啲!
我覺得自己有能力而唔選擇上車或唔選擇降低要求例如買遠啲,這是個人選擇!
非常時期係for那些努力工作都無法生存的人,這些是社會保護網應該要照顧既。



박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo