2013年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   2


複式洋房

積分: 186


1#
發表於 13-1-24 23:23 |只看該作者
依家2個月 尾龍骨petpet位痛
連行都痛 我可以做啲咩?


男爵府

積分: 6338


37#
發表於 13-1-31 23:05 |只看該作者
回覆 cadeesin 的帖子

必利痛就吾怕食, 好 gentle, 好多時醫院開比孕婦 for 感冒、退消、止痛, 都會開....
不過問題就係太 gentle 無鬼用, 真係止吾到我地d 痛....


複式洋房

積分: 186


36#
發表於 13-1-31 22:36 |只看該作者

引用:醫生話我舊骨腫左,開左非類固醇消炎藥比我

原帖由 y_hei 於 13-01-31 發表
醫生話我舊骨腫左,開左非類固醇消炎藥比我,叫我食1-2日無事就唔好食,上網睇話食完有機會會流產,好驚, ...
我唔敢食呀 由得佢痛忍下


複式洋房

積分: 487


35#
發表於 13-1-31 17:11 |只看該作者
大家記得唔好用得太熱的水, 唔係就熱親BB~


大宅

積分: 1264


34#
發表於 13-1-31 15:15 |只看該作者

回覆:尾龍骨petpet位痛

醫生話我舊骨腫左,開左非類固醇消炎藥比我,叫我食1-2日無事就唔好食,上網睇話食完有機會會流產,好驚,但唔食真係企都企唔到,希望少劑量無影響喇


複式洋房

積分: 186


33#
發表於 13-1-31 14:51 |只看該作者
y_hei 發表於 13-1-30 19:21
我岩岩都睇左醫生,佢都係懷孕話hormones 影響,令盤骨拗開,所以盤骨同尾龍骨關節會痛,有d人會痛痛下無事 ...

我第一次睇C+佢都係話hormones 影響,話可能痛到生,亦有可能生完都仲會痛...
急症有藥啊,又係"必X痛":;pppp:仲有支"喜X妥",不過我驚,所以冇用到...


男爵府

積分: 6338


32#
發表於 13-1-30 23:18 |只看該作者
回覆 cadeesin 的帖子

o, 吾駛驚, 我吾係佗緊B既時候坐骨神經痛搞到要做手術, 已經係生第一胎前既事, 之前整親左, 咩都做齊: 骨科、物理治療、針灸、脊醫都治吾到本, 痛到行都行吾到,所以做左脊骨手術, remove 左壓住神經既軟骨。

但之後第一胎佗大仔都無今次咁痛, 所以依家唯有堅持做運動舒緩。


大宅

積分: 1264


31#
發表於 13-1-30 19:21 |只看該作者

回覆:cadeesin 的帖子

我岩岩都睇左醫生,佢都係懷孕話hormones 影響,令盤骨拗開,所以盤骨同尾龍骨關節會痛,有d人會痛痛下無事, 有d 就生完先痛, 但我舊骨腫左,佢開左d 消炎藥比我,叫我唔痛就停用,咁急症有無開藥比你呀?


複式洋房

積分: 186


30#
發表於 13-1-30 15:05 |只看該作者
HumptiDumpti 發表於 13-1-29 21:39
矯腳真係好難戒, 但必須要戒, 好傷腰。
我生第一胎之前已經有嚴重坐骨神經痛, 痛到行吾到, 做左手術, 所以 ...

做手術?做咩手術?我都有同暖水袋敷,不過效果不大啊:(


複式洋房

積分: 186


29#
發表於 13-1-30 14:46 |只看該作者
y_hei 發表於 13-1-29 18:19
請問你地有無去睇醫生, 我坐低起身都痛,有時行都痛, 但唸緊醫生又只會開藥,我又唔想食藥怕影響小b.... ...
我而家係上晝嚴重鼻敏感,夜晚坐又痛,行又痛..
有睇,有晚我痛到坐唔到,去左睇急症,佢話正常,冇講點解..


男爵府

積分: 6338


28#
發表於 13-1-29 21:39 |只看該作者
矯腳真係好難戒, 但必須要戒, 好傷腰。
我生第一胎之前已經有嚴重坐骨神經痛, 痛到行吾到, 做左手術, 所以第一胎有keep 住睇脊醫同物理治療師。但其實第一胎時還好, 今胎可能又隔左幾年, 人又再大左, 真係巧痛, 所以都每日都要keep 住做之前治療師教既運動, 舒緩下先好D....

我夜晚都有用暖包係背脊熱敷都會好D。mouth:


大宅

積分: 1264


27#
發表於 13-1-29 18:19 |只看該作者

回覆:尾龍骨petpet位痛

請問你地有無去睇醫生, 我坐低起身都痛,有時行都痛, 但唸緊醫生又只會開藥,我又唔想食藥怕影響小b....不過因為我鼻敏感好勁, 打乞嚏打得多中痛


複式洋房

積分: 186


26#
發表於 13-1-29 10:35 |只看該作者

引用:原來唔淨係我先至係咁!+我身邊啲朋友個個都

原帖由 Cosam 於 13-01-28 發表
原來唔淨係我先至係咁! 我身邊啲朋友個個都話邊有人咁早就尾龍骨痛!
我家陣係連尾龍骨兩邊都痛埋, ...
但我而家係有時痛到坐都坐唔到


複式洋房

積分: 358


25#
發表於 13-1-28 21:58 |只看該作者

回覆:尾龍骨petpet位痛

原來唔淨係我先至係咁! 我身邊啲朋友個個都話邊有人咁早就尾龍骨痛!
我家陣係連尾龍骨兩邊都痛埋,行路時會痛啲,所以家陣行得好慢好慢,慢過啲婆婆


男爵府

積分: 5390


24#
發表於 13-1-28 12:05 |只看該作者
我見呢度有教, 大家可以參考下http://www.nymg.com.hk/index-media_56.html

另外Q腳問題, 其實就算未有BB都唔好Q腳, 好傷腰骨架


禁止訪問

積分: 3525


23#
發表於 13-1-25 18:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3525


22#
發表於 13-1-25 18:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 326


21#
發表於 13-1-25 17:41 |只看該作者

回覆:尾龍骨petpet位痛

我都有膝蓋痛,我以為我少做運動所以先有…


大宅

積分: 1001


20#
發表於 13-1-25 16:29 |只看該作者

回覆:cadeesin 的帖子

吾q女腳好似成身吾聚財甘,睇黎我要介掉呢個壞習慣

ahts2


複式洋房

積分: 186


19#
發表於 13-1-25 16:20 |只看該作者
ahts2 發表於 13-1-25 15:17
我間吾中條腰骨同PATPAT 都會扯住痛,呢兩日仲大脾酸痛完到小腿酸痛
我系OFFICE都慣左Q腳坐,改吾到 ...

我聽人講就算冇BB,Q腳坐都會搞到尾龍骨"歪"架!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo