立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1677
原帖由 healthymimi 於 13-01-26 發表 應該是freezer burn,味道可能差少少及乾少少,但安全冇問題,用多d 汁醃下就ok. 下次冰雞翼時盡量壓出裏面d ...
珍珠宮
積分: 38389
水晶宮
積分: 50566
Sorriso 發表於 13-1-26 12:48 謝謝,但啲樣有啲怪,不是嗎?水是我洗緊
原帖由 tp168 於 13-01-26 發表 我諗你未完全解凍,所以出水
翡翠宮
積分: 81530
Sorriso 發表於 13-1-26 12:45 如題,放左好耐,今日拎出黎,啲樣好似怪怪的
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy