跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 726


1#
發表於 13-1-29 21:52 |只看該作者
發燒兩晚後現在出疹就快上臉了!


大宅

積分: 1804


7#
發表於 13-2-14 11:59 |只看該作者
今年一月初出過. 高燒咗4日(40度), 即使退燒, 都唔低過38度, 總之keep住38-40度之間徘徊. 第4日退燒, 頸同面開始出淡色嘅一撻撻, 第5日個身都有少少, 之後就慢慢退了.....


複式洋房

積分: 114


6#
發表於 13-2-5 21:08 |只看該作者

回覆:有冇bb出過玫瑰疹,通常幾多日先好?

燒完會出,醫生話正常。 幾日冇事!放心


男爵府

積分: 6526

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 13-2-2 04:15 |只看該作者
玫瑰疹冇,但面上面有豆士大嘅濕疹,成個幾月都未好返



大宅

積分: 3640


4#
發表於 13-2-1 18:42 |只看該作者

回覆:有冇bb出過玫瑰疹,通常幾多日先好?

係咪會無乜胃口?我個仔乜都唔想食


別墅

積分: 616


3#
發表於 13-1-30 21:08 |只看該作者

回覆:有冇bb出過玫瑰疹,通常幾多日先好?

發高燒後四日開始由頭出起,之後背脊,patpat, 出到腳時,面身開始退,全部前後一星期先退哂。


大宅

積分: 1127


2#
發表於 13-1-29 23:17 |只看該作者

回覆:有冇bb出過玫瑰疹,通常幾多日先好?

我個女出過,發左4日燒,退燒嗰日就出玫瑰疹,面同身都有,不過2-3日就好晒


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo