自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   12


大宅

積分: 4916


1#
發表於 13-1-31 09:17 |只看該作者
本帖最後由 wlhbee 於 13-2-4 11:45 編輯

<<總結: 睇左D回覆,原來好多都係食藥/用套/帶環/結扎左,都會意外有BB。>>

見到有REPLY係真係好慘,feel sorry to you~

有D人都生過啦,唔通仲唔識避孕?
定係真係避左都有?
響BK已見過幾次,有媽媽話意外有左?

點評

laurenleung  如果連紮左都有... 咁呢d真係天意黎...  發表於 13-2-4 03:55


子爵府

積分: 10899


177#
發表於 13-2-4 23:41 |只看該作者

回覆:成日聽人講"意外"有左,想知點意外法

planning 以外 = 意外! 唔使計得咁清楚,人哋都係搵位呻吓姐~


禁止訪問

積分: 23456

醒目開學勳章


176#
發表於 13-2-4 23:34 |只看該作者

回覆:成日聽人講"意外"有左,想知點意外法

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7715


175#
發表於 13-2-4 22:49 |只看該作者

回覆:成日聽人講"意外"有左,想知點意外法

你地講左咁多意外,我都好驚!因為我經期遲左兩個禮拜了~今次check 左冇,但我仍然好擔心我已經有兩個B,再多個我真係會癲㗎




珍珠宮

積分: 46880

母親節2025勳章 玩具勳章


174#
發表於 13-2-4 22:14 |只看該作者

引用:個套穿左都可以食事後丸嘛

原帖由 wlhbee 於 13-01-31 發表
個套穿左都可以食事後丸嘛
係咪有d穿左都唔知?


珍珠宮

積分: 46880

母親節2025勳章 玩具勳章


173#
發表於 13-2-4 22:13 |只看該作者

引用:我戴薬性子宫環。再用埋套。都有左。咁係咪

原帖由 angelheart 於 13-01-31 發表
我戴薬性子宫環。再用埋套。都有左。咁係咪意外?
好頑強的呀。可沖破重重的障礙


子爵府

積分: 14749


172#
發表於 13-2-4 22:05 |只看該作者

回覆:成日聽人講"意外"有左,想知點意外法

計安全期唔小心有咗,其實都唔算意外呀


複式洋房

積分: 208


171#
發表於 13-2-4 22:04 |只看該作者


翡翠宮

積分: 78964


170#
發表於 13-2-4 21:50 |只看該作者

回覆:成日聽人講"意外"有左,想知點意外法?

我咪兩個都意外囉



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


公爵府

積分: 25584

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


169#
發表於 13-2-4 12:48 |只看該作者
我兩次去醫院生仔, 兩次都聽到隔離床帶環有左, 有一個仲話因為大肚個環唔可以拎出黎, 要同個bb一齊係個肚入面, 幾危險, 所以我一定唔會選擇帶環去避孕

點評

irenecc    發表於 13-2-4 22:10
BK の 會員
Merry X'mas!!!


珍珠宮

積分: 31256


168#
發表於 13-2-4 12:34 |只看該作者
angelheart 發表於 13-2-4 11:33
價值$2000幾既娩凡惱lo, 而家我好煩惱呀。陀緊小三。17weeks了

見到佢地好開心咁玩, 你就覺得乜都值得架拉...


男爵府

積分: 7065


167#
發表於 13-2-4 12:12 |只看該作者

引用:我夠係食住藥有+唔通我食藥又帶套了喎?甘

原帖由 carmenyan206 於 13-02-04 發表
我夠係食住藥有 唔通我食藥又帶套了喎?甘我不如切左個子宮佢?呢個世界就係有意外 你未試過唔代表人地無囉 ...
好認同,我都識人食緊藥都中咗~~
唔排除有啲想有但點做都無,就唔信其他人避咗都中~~


伯爵府

積分: 16363

好媽媽勳章


166#
發表於 13-2-4 11:33 |只看該作者

引用:Quote:angelheart+發表於+13-1-31+09:27+我

原帖由 jojoplanet 於 13-02-04 發表
唔係呀..咩牌子咁差呀...
價值$2000幾既娩凡惱lo, 而家我好煩惱呀。陀緊小三。17weeks了







珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


165#
發表於 13-2-4 09:36 |只看該作者

引用:有D人都生過啦,唔通仲唔識避孕?定係真係

原帖由 wlhbee 於 13-01-31 發表
本帖最後由 wlhbee 於 13-1-31 10:09 編輯

有D人都生過啦,唔通仲唔識避孕?
我就正正係你講既意外懷孕 但又因身體問題無要到 我既意外係意外的驚喜 無諗過個天真係比我再度懷孕 我開始係好開心 我地全家都好開心 特別係我老公 佢一直都想我再生一個 誰知 醫生話留不得我地要忍痛去決定 真係好痛苦 我好自責 係人面前扮無野無事 好辛苦 自己一個人時會喊 要真正放低要幾時 無左幾百萬我同老公都未流過一滴眼淚 無左個b眼淚止唔到 身體唔好唔係我地想 醫生都估唔到 我唔係貪玩貪圖玩樂 我好痛苦 我老公對我愈好我愈痛苦。情緒完全失控 琴日好開心 今日就傷心

點評

wlhbee  sorry to hear that, baby will come when you are ready, take good care.  發表於 13-2-4 11:47


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


164#
發表於 13-2-4 09:27 |只看該作者

回覆:成日聽人講"意外"有左,想知點意外法!?

我夠係食住藥有 唔通我食藥又帶套了喎?甘我不如切左個子宮佢?呢個世界就係有意外 你未試過唔代表人地無囉




男爵府

積分: 9270


163#
發表於 13-2-4 09:18 |只看該作者

回覆:成日聽人講"意外"有左,想知點意外法!?

我老公用套,之後唔知點解我覺得唔夠安全所以自己再食埋食後丸。但甘都有左,算意外嗎?




珍珠宮

積分: 31256


162#
發表於 13-2-4 09:14 |只看該作者
angelheart 發表於 13-1-31 09:27
我戴薬性子宫環。再用埋套。都有左。咁係咪意外?

唔係呀..咩牌子咁差呀...


伯爵府

積分: 16822


161#
發表於 13-2-4 09:10 |只看該作者

回覆:成日聽人講"意外"有左,想知點意外法!




禁止訪問

積分: 15092

醒目開學勳章


160#
發表於 13-2-4 09:02 |只看該作者

引用:有D人都生過啦,唔通仲唔識避孕?定係真係

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5997


159#
發表於 13-2-4 08:59 |只看該作者

引用:Quote:超級特務+發表於+13-1-31+11:01+不要

原帖由 雪菜肉c 於 13-01-31 發表
不要諗, 好心急請勿震))))))))))))))))))))))
我餵緊人奶,笑到震親個女




首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo