自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 9862


1#
發表於 13-2-1 13:13 |只看該作者


子爵府

積分: 10558

叻叻勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


62#
發表於 13-2-2 01:11 |只看該作者
坐叮叮船, 擲香口膠, 睇SHOW, 真係有好多童年回憶...


男爵府

積分: 7406


61#
發表於 13-2-2 01:09 |只看該作者
回覆 PINGADA 的帖子

雖然d 動物好嗅, d game淨係掉下銀仔 ,同d 好危險咁款用手拉停既機動game

隻像老到唔多識郁, d 動物全部未開飯又唔郁.............

但係都叫做我童年回憶黎架啦!

所以我好like馬交,好多舊樓好有兒時feel, 重有d 廣州feel



大宅

積分: 4172


60#
發表於 13-2-2 01:06 |只看該作者

回覆:好懷念荔園............細個成日去架......可惜..

荔園真係有好多值得懷念的事物



瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


59#
發表於 13-2-2 01:04 |只看該作者

引用:仲有架過山車,+2個人坐一卡獨立運行,+好嘈,

原帖由 蝦米豬 於 13-02-01 發表
仲有架過山車, 2個人坐一卡獨立運行, 好嘈, 但幾刺激. 而家睇亞視歲月留聲台現代劇間中都有荔園, 古裝劇就 ...





男爵府

積分: 7634


58#
發表於 13-2-2 01:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+miffymiffyt+於+13-02-01+發

原帖由 Freesia_cat 於 13-02-01 發表
好叻呀!我只win過芝蘭香口膠。
我都係




大宅

積分: 1404


57#
發表於 13-2-2 00:27 |只看該作者

回覆:好懷念荔園............細個成日去架......可惜..

我都贏過好多綠箭香口膠!好似執咗之後大少少就轉場到"開心一號",大家有冇去過?




珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


56#
發表於 13-2-2 00:19 |只看該作者

回覆:好懷念荔園............細個成日去架......可惜..

叮叮船大象




珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


55#
發表於 13-2-2 00:02 |只看該作者

回覆:好懷念荔園............細個成日去架......可惜..

叮叮船必玩




大宅

積分: 1540


54#
發表於 13-2-1 23:58 |只看該作者

回覆:好懷念荔園............細個成日去架......可惜..

我都有去過,仲記得次次同阿媽去都會畀佢捉去入鬼屋,最記得架火車會撞開啲門,通常我全程都會合埋眼唔敢睇,但我阿媽係隔離就睇到勁開心,有次架車開到一半停咗,我阿媽勁興奮,不停叫我開眼睇,睇咗一秒,即刻合番埋,見到裡面有啲假妖魔鬼怪,而家諗起都驚。




水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


53#
發表於 13-2-1 23:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+丙丙+於+13-02-01+發表你一定

原帖由 miffymiffyt 於 13-02-01 發表
係呀幾難忘。好似96年去,無耐就執左。
係。。我都大約記得。。宋城好似執先過荔園


伯爵府

積分: 19987

虎到金來勳章 親子王國15週年勳章


52#
發表於 13-2-1 20:14 |只看該作者

回覆:好懷念荔園............細個成日去架......可惜..

鬼屋,掉香口膠


伯爵府

積分: 17854


51#
發表於 13-2-1 20:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+miffymiffyt+於+13-02-01+發

原帖由 丙丙 於 13-02-01 發表
你一定好難忘。。。係咪好似去咗古代咁呀? 60蚊。。。算貴喇。。。我記得去荔園90年代。。。好似唔使咁貴( ...
係呀幾難忘。好似96年去,無耐就執左。




瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


50#
發表於 13-2-1 19:34 |只看該作者

回覆:好懷念荔園............細個成日去架......可惜..






男爵府

積分: 6435

畀面勳章


49#
發表於 13-2-1 19:33 |只看該作者

回覆:PINGADA 的帖子

早十年前去香蜜湖懷念過荔園啲機動遊戲




水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


48#
發表於 13-2-1 19:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+丙丙+於+13-02-01+發表嘩!好

原帖由 miffymiffyt 於 13-02-01 發表
呵。好似收$60唔知有冇記錯。個陣我媽帶我地倆姐妹入去,見d人著古裝感覺得意所以有d印象。好想再去 ...
你一定好難忘。。。係咪好似去咗古代咁呀? 60蚊。。。算貴喇。。。我記得去荔園90年代。。。好似唔使咁貴(我中一因為生得高。。。比人收大人費)。。。。


大宅

積分: 1509


47#
發表於 13-2-1 17:57 |只看該作者

回覆:好懷念荔園............細個成日去架......可惜..

個摩天輪好激!冇蓋得條Bar 欄住!我同阿哥坐!佢仲驚死唔夠激不停向前向後搖,攪到我唔敢向後坐!個人向前捉住條bar,因驚張椅返轉。依家諗返、都好深刻呀




大宅

積分: 3766


46#
發表於 13-2-1 17:52 |只看該作者

回覆:好懷念荔園............細個成日去架......可惜..

細個過年必去的地方




男爵府

積分: 6037


45#
發表於 13-2-1 17:50 |只看該作者

回覆:好懷念荔園............細個成日去架......可惜..

禾茂去過r

***人神共憤!!!香港媽媽聲援台灣小寶貝王昊案,支持保護兒童,嚴懲虐殺***


伯爵府

積分: 15561


44#
發表於 13-2-1 17:48 |只看該作者

回覆:好懷念荔園............細個成日去架......可惜..

印象中小時候去過一次,好似有長頸鹿




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo