自由講場

跳至

首頁
12345...11

尾頁
   8


伯爵府

積分: 15844


1#
發表於 13-2-2 23:21 |只看該作者
好嬲!嬲到一個人坐係房喊咗半個鐘!

剛剛打俾媽咪諗住傾兩句,但媽咪唔得閒大佬聽咗電話,我話媽咪覆診時話膝頭哥唔痛但坐骨神經痛,一來頭幾日瞓床瞓得太耐,二來阿哥屋企張床太軟,佢瞓開硬床,三來姪仔依然同阿媽瞓同一張床!之前明明講好佢兩公婆同個仔瞓等我阿媽可以唔駛就住就住傷口瞓,家陣佢又痛到要食止痛丸喇! 我見我大佬咁啱聽咗我個電話,就同佢講媽咪坐骨神經痛,佢一 pat 屎咁嘅態度『咁你想我點吖!叫 xx (佢個仔)出聽瞓梳化囉!』,你明玩嘢啫!!你咁講我媽咪一定話唔好,覺得自已為你哋屋企帶來額外嘅麻煩個心唔安樂!我認我黑心呀今次!鬼唔望你第時娶個新抱同你老婆一樣!我想你第時個仔對你同你對你老豆老母一樣!

啲所謂照顧,連一張床都無提供,食又無啖好食,好心痛!

噚日覆診等睇醫生期間媽媽食咗花膠及肉汁,起釘(即拆線)時肚子咕咕叫!醫生問佢個肚做乜咁叫嘅?!佢話飲咗我煲俾佢嘅嘢,熱湯落肚所以喚醒咗條腸(呢幾日都係食芝士夾面包做早餐咋佢!陰公豬!),我話你條食開好嘢嘅腸歡呼大叫足之有好嘢落肚就真!!!全場大笑我卻想喊!

後陪媽媽去食午飯,佢話想食隆姐咁我哋就打的過去,期間佢話住咗一星期,佢哋淨係煲過一次西洋菜湯,一家五口肉的份量係半舊番皂大小,一個發育中嘅小朋友,一個要體力勞動嘅男人,一個一日要抹三次地每晚無十二點都無得瞓嘅工人姐姐,仲有一個做完手術康服中嘅老人家!晚晚平均九點幾食,最早八點半!我話不如媽咪同姪仔食先,媽咪話阿哥話佢老婆會小氣,佢都係咁晏食,連一餐飯都唔可以成家人一齊食會唔高興喎! 我嬲嘅唔係你老婆唔識體諒人(這個女人從來無企係人哋角度諗嘢,所有利益都要歸於自已!),你做仔嘅連提出嘅勇氣都無?我哋細個一肚餓媽咪咪即刻開奶翻熱粥仔俾我哋食!掉返轉頭要你出聲你就笠水?!因為你個曉搵錢嘅老婆講嘅先係道路真理希望?!

見到媽媽邊食隆姐邊大叫好味,我叮囑佢食多啲食多啲,否則要辟彀一星期先可以再食好嘢!

怪不得老一輩嘅人話好仔不如好新抱!

點評

smallkan    發表於 13-2-3 19:41
kcpc8182    發表於 13-2-2 23:51


禁止發言

積分: 55904


218#
發表於 13-2-4 15:50 |只看該作者

引用:Quote:Sumyeema1+發表於+13-2-4+07:44+呢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10817


217#
發表於 13-2-4 11:34 |只看該作者
其實樓主都係鍚媽咪至心痛佢得唔到適當照顧啫 有d老人家思想係守舊d, 鐘意痴住個仔住, 佢地覺得有仔就要跟仔住, 住外嫁女屋企會冇面子, 我亞婆生前就係咁

不過咁, 樓主都要睇開d, 我自己做人新抱我都只會盡自己責任就算, 對自己亞媽就唔同啦, 成日想佢地住好d, 食好d, 會帶佢地出去食好野, 對99就唔會咁主動囉, 我覺得呢d係人之常情


禁止訪問

積分: 73927


216#
發表於 13-2-4 11:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8770

2018復活節勳章


215#
發表於 13-2-4 11:11 |只看該作者
回覆 the8 的帖子

你去探病買野唔代表人地都要買, 何況你哥哥都算有照顧媽媽丫,啱啱出院,真係唔啱大魚大肉咖...


水晶宮

積分: 72641


214#
發表於 13-2-4 11:07 |只看該作者
回覆 EVA222 的帖子

其實我都唔明佢用意......最失敗係兩兄弟都覺佢偏心...事實我知佢偏心細仔...但細仔又唔領情喎.你好準呀!
佢都有呻62唔好架...話幾十年都冇錢過佢手...
咁兩兄弟又真係唔多親個阿爸...

我當然唔敢大篤啦...不過有時忍得好辛苦下..會爆一兩句囉...




水晶宮

積分: 72641


213#
發表於 13-2-4 11:01 |只看該作者
回覆 Evilgrin 的帖子

我覺得兩個都心中有數....有時99係親友面前都會話佢地兩個唔夠好..咁佢唔篤爆我冇理由做呢個醜人啦...
感情唔好仲因為兩個都覺得99偏心對方啦...呢D係99造成...幾十年..
其實生兩個都未必相親相愛架...

我覺得樓主唔好想太多..
仔都做唔好既野好難要求新抱做...
做好自己就夠...





男爵府

積分: 8770

2018復活節勳章


212#
發表於 13-2-4 10:59 |只看該作者
自己無能力照顧就唔好埋怨人地, 家家有本難唸的經, 一係接媽媽返自度住, 叫C6瞓住廳, 你同媽媽瞓床.
或者媽媽返屋企住, 叫哥哥個工人姐姐有時間上去幫吓手


象牙宮

積分: 228020

2024年龍年勳章


211#
發表於 13-2-4 10:59 |只看該作者
luckybaby2011 發表於 13-2-4 10:49
回覆 EVA222 的帖子

我突然醒起我99都係用呢招....左右逄原..

呢 d 阿媽真系傻,離間兩兄弟,遲早自己食番。

我細佬單身,同阿媽一起住,阿媽年紀大,開始多病痛,都系細佬請假陪企睇醫生,又會煮清淡 d 送俾阿媽,因為企有糖尿。

阿媽有時同我呻話食得清淡,夜晚無飯食,我一野突企:你食咩,細佬陪你,都系為你好。

我好感激細佬照顧阿媽。

點評

luckybaby2011  佢真係唔傻呀.....食兩家茶禮喎..  發表於 13-2-4 11:08


禁止訪問

積分: 73927


210#
發表於 13-2-4 10:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10103


209#
發表於 13-2-4 10:56 |只看該作者

引用:+本帖最後由+luckybaby2011+於+13-2-4+10:5

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22888

hashtag影視迷勳章


208#
發表於 13-2-4 10:54 |只看該作者
回覆 luckybaby2011 的帖子

點解唔篤爆? 衰d講, 阿媽年紀大d會早d走, 反而兩兄弟仲有幾十年人生。因為一啲無發生既誤導而第時無晒來往值得嗎?


水晶宮

積分: 72641


207#
發表於 13-2-4 10:49 |只看該作者
本帖最後由 luckybaby2011 於 13-2-4 10:50 編輯

回覆 EVA222 的帖子

我突然醒起我99都係用呢招....左右逄原..
佢會同大仔講細仔唔理佢....
又同細仔講大仔唔理佢...
其實細仔同佢住....
大仔就隔日有電話/WHATSAPP....一星期一次飯局..

最離譜係有次去旅行..
大仔俾左一萬蚊(全包團費+駛費有突)....佢冇出聲...唔知做過咩暗示..
細仔另外再俾錢....
我最後點解知係因為細仔單打我地...話佢出左錢俾99去旅行...
但大仔冇拆穿99的奸計...硬食了...
因為咁兩兄弟感情都唔太好...覺對方照顧不足...

唱利是錢都係...我地又唱俾佢...又叫細仔唱俾佢..
其實我好想篤爆佢架...


侯爵府

積分: 22888

hashtag影視迷勳章


206#
發表於 13-2-4 10:30 |只看該作者
EVA222 發表於 13-2-4 09:24
樓主解釋阿媽上落樓梯不行,所以去個仔到休養,先前話自己家屈質招呼唔到媽子,後來的解釋是媽子拒絕,話地點 ...

再後來就說因為要養狗, 而佢媽媽唔鍾意狗。


伯爵府

積分: 16049


205#
發表於 13-2-4 10:28 |只看該作者

你亞嫂都不算太差. 樓主, 你好有孝心.

我覺得你最好出錢比你亞媽, 由佢親手比個工人買料煲靚湯, 寫埋比佢, 叫你亞媽現場指點. 加餸, 再買飽, 買餅..., 總之, 肚餓就醫肚. 平時又可以請埋個工人食, 因佢都食得唔係咁够. 咁工人會對你亞媽好多d添.

你不要計幾多落到"災民"手中, 你只著眼睇結局, 亞媽有得著就得.


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


204#
發表於 13-2-4 10:05 |只看該作者
meow~meow 發表於 13-2-4 09:55
我會話, 你份人我識你幾廿年, 你慌我唔知你籠嘢

多數喺心入面講, 把口梗係笑笑口話, 由佢地啦, 唔好理咁多.........(廢 up)
有時煩得滯, 就會爆佢一嘢
跟住佢就將怒氣轉移喺我身上, 所以我都盡量廢 upmouth:
你若盛開, 蝴蝶便來!


禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


203#
發表於 13-2-4 10:04 |只看該作者

引用:其實個topic好有問題,+接99一齊住,+已經係

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


202#
發表於 13-2-4 10:01 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 13-2-4 09:57
笑了,我媽都係咁,以前成曰係佢D親戚面前呻子女的不是,少少嘢放到大一大,費事解釋,連佢嘅親戚都唔見

...

有次對面屋個 C9同我講.........
以前我以為你好曳架, 你媽成日同我講你點點點
點知你真係唔錯 wor.......
估唔到佢唱大檔唱到隔離屋都知mouth:
如果我係咁上心, 真係一早死鬼咗 lor
你若盛開, 蝴蝶便來!


象牙宮

積分: 228020

2024年龍年勳章


201#
發表於 13-2-4 09:59 |只看該作者

引用:Quote:超級特務+發表於+13-2-4+09:53+我媽

原帖由 meow~meow 於 13-02-04 發表
我會話, 你份人我識你幾廿年, 你慌我唔知你籠嘢
give me 5


象牙宮

積分: 228020

2024年龍年勳章


200#
發表於 13-2-4 09:57 |只看該作者

引用:Quote:EVA222+發表於+13-2-4+09:45+可能好

原帖由 超級特務 於 13-02-04 發表
我媽係誇張派人士..........
d新抱有唔著, 佢可以放大十倍黎講.....
even 我呢個親生女, 佢睇我唔順超, 都 ...
笑了,我媽都係咁,以前成曰係佢D親戚面前呻子女的不是,少少嘢放到大一大,費事解釋,連佢嘅親戚都唔見


首頁
12345...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo