自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 41288


1#
發表於 13-2-3 23:53 |只看該作者
令我每晚唔想入房瞓 有誰如我般苦命



近來瘋狂用衣車 梳化套 咕臣 床單 枕袋 被袋 背包都做過   


大宅

積分: 2013

畀面勳章


53#
發表於 13-2-4 07:09 |只看該作者

引用:想有覺好訓,最好嘅方法係....... 早

原帖由 xx 於 13-02-03 發表
想有覺好訓,最好嘅方法係.......
我都係咁




禁止訪問

積分: 102652


52#
發表於 13-2-4 06:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mvshop8888+於+13-02-04+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2188

BK Milk勳章


51#
發表於 13-2-4 06:42 |只看該作者
mvshop8888 發表於 13-2-4 00:46
我諗會中 但以甚麼理由入院 保險唔受身體檢查
妳試下私家醫院門診先, 然後話俾DR.聽, 有否以下情況: 打鼻鼾時有否特別情況, 訓極都吾夠, 曰頭好疲倦, 和隨時隨地都睡得箸等等... 其次, 妳尼D吾系一年一次例行檢查, 加埋如果妳有買住院既話,應該有得賠!如果妳吾肯定, 問下妳agent先La !



公爵府

積分: 25274


50#
發表於 13-2-4 04:17 |只看該作者
c6唔單止鼻鼾聲勁, 仲要好臭, 佢用口呼吸, 呼出嚟D氣, 攪到成間房臭晒, 我幾年前已經頂唔順分房瞓, 依家有時佢瞓咗入佢房攞嘢, 係要忍住唔吸氣, 攞完嘢9秒9跑番出嚟

點評

高秀平  係米口臭?  發表於 13-2-4 07:19


別墅

積分: 880


49#
發表於 13-2-4 04:05 |只看該作者

回覆:C6大鼻鼾到拆天

我細個爸爸有,我會想殺左佢。。成晚唔洗訓(已經係2間房頭尾都好強) 後來識到老公,先發現一山還有一山高,分分鐘超重低音都唔夠佢黎,但係好神奇,我數住佢d 聲就訓著左,仲訓得好冧(好似聽音樂盒咁) !!
初初有阿b 果時,我就好抗拒。。。佢會就我寧轉訓或者等我訓左先,不過依家33 weeks , 聽返又冇野可以繼續訓!


大宅

積分: 3643


48#
發表於 13-2-4 03:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sweet820tata+於+13-02-04+發

原帖由 mvshop8888 於 13-02-04 發表
調轉瞓醒你一腳咪重死!
咁又未試過喎!我倆都唔係反訓之人〜



B B快啲返黎我身邊啦


子爵府

積分: 11946


47#
發表於 13-2-4 03:00 |只看該作者

回覆:C6大鼻鼾到拆天

我關了睡房門在廳煲劇都聽到鼻鼾聲,真係想死 , 所以有時我寧願在廳一邊煲劇一邊瞓仲好 !




瑪瑙宮

積分: 136960

2025勳章蛇年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


46#
發表於 13-2-4 02:46 |只看該作者
我C6又係...有時夜晚訓覺鼻鼾聲嘈到掛天,,有晚我頂唔順..一野..打落佢到,,佢就好大聲叫咩事.... 我當然扮唔知繼訓啦...
訓得佢咁舒服,,,啦,,嘈住我訓...

點評

klmyim  妳都好大 " 整古 "  發表於 13-2-4 06:12


男爵府

積分: 5206


45#
發表於 13-2-4 02:45 |只看該作者

回覆:C6大鼻鼾到拆天

我c6都有,好大聲,我慣左啦,反正我成日失眠,要訓到自然會訓到。訓唔到無聲我都訓唔倒 我c6大聲到佢自己會畀自己既鼻鼾聲曹醒




伯爵府

積分: 16671


44#
發表於 13-2-4 02:39 |只看該作者

回覆:C6大鼻鼾到拆天






男爵府

積分: 8736


43#
發表於 13-2-4 01:21 |只看該作者

引用:令我每晚唔想入房瞓+有誰如我般苦命 +

原帖由 mvshop8888 於 13-02-03 發表
令我每晚唔想入房瞓 有誰如我般苦命
我老公一家人都係咁,唯有就係扮聽唔到!冇計!




侯爵府

積分: 24263


42#
發表於 13-2-4 01:17 |只看該作者

回覆:C6大鼻鼾到拆天

我好死瞓、但我老公一打鼻鼾我即醒\我份工唔夠瞓真係捱唔住、所以我有時會叫醒佢、或者我出廳瞓e真係忍受唔到


男爵府

積分: 7317


41#
發表於 13-2-4 01:12 |只看該作者

引用:我c6又係嘈到拆天,之前大肚就嘈到我瞓唔到

原帖由 AGa1111 於 13-02-04 發表
我c6又係嘈到拆天,之前大肚就嘈到我瞓唔到,生完我就無野,但成日怕佢嘈到bb

...
我C6都嘈醒我同BB!




男爵府

積分: 8545


40#
發表於 13-2-4 00:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+givemefivetoo+於+13-02-04+

原帖由 mvshop8888 於 13-02-04 發表
之前話有乜唔舒服?
我c6就係鼻鼾好大,明明係我瞓唔到,但佢就話佢都瞓唔到,好似無瞓過咁。




伯爵府

積分: 17757

醒目開學勳章 畀面勳章


39#
發表於 13-2-4 00:50 |只看該作者

回覆:C6大鼻鼾到拆天

我瞓床,佢瞓腳尾,約太大聲,我會將佢個頭打側另加一個簿枕頭隔一隔D聲,雖然只係細聲D,起碼大分貝佢自己受番,自我感覺良好D




珍珠宮

積分: 41288


38#
發表於 13-2-4 00:46 |只看該作者

引用:吾好介意!+佢會吾會有睡眠窒息丫?+早兩年我

原帖由 klmyim 於 13-02-04 發表
吾好介意! 佢會吾會有睡眠窒息丫? 早兩年我發覺c6鼻鼾聲好犀利, 細心留意聽, 發覺佢每次大聲之前, 有幾十秒 ...
我諗會中 但以甚麼理由入院 保險唔受身體檢查



近來瘋狂用衣車 梳化套 咕臣 床單 枕袋 被袋 背包都做過   


大宅

積分: 2188

BK Milk勳章


37#
發表於 13-2-4 00:43 |只看該作者
吾好介意! 佢會吾會有睡眠窒息丫? 早兩年我發覺c6鼻鼾聲好犀利, 細心留意聽, 發覺佢每次大聲之前, 有幾十秒旳靜止, 靜止之後, 就有如行雷一般, 又突然又大聲, 後來到醫院檢查證實了!( 多數肥胖者有 ) 所以妳最好留意下La ! ( 希望妳c6吾系La )


大宅

積分: 1628

好媽媽勳章


36#
發表於 13-2-4 00:42 |只看該作者

引用:推他打側瞓會細聲點 +

原帖由 爸爸豬 於 13-02-04 發表
推他打側瞓會細聲點
x2




珍珠宮

積分: 41288


35#
發表於 13-2-4 00:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mvshop8888+於+13-02-04+發表

原帖由 givemefivetoo 於 13-02-04 發表
係保險包住院,所以入院住一晚做測試,唔洗錢。好似起法國醫院。
之前話有乜唔舒服?



近來瘋狂用衣車 梳化套 咕臣 床單 枕袋 被袋 背包都做過   

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo