自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3382


1#
發表於 13-2-4 05:47 |只看該作者
我仔一歲, 由2個月時就開始有呢粒野, 起初好細好似油脂粒, 每幾個月帶bb去檢查都會問醫生, 但佢既答案係叫我唔駛理粒野, 唔發炎唔爆就由得佢, 但粒野好似大粒左, 有冇人知係乜?
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 45360


2#
發表於 13-2-4 05:58 |只看該作者

回覆:有冇人知呢粒係咩黎

可能係 wart . 尤


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo