自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


琥珀宮

積分: 176549

開心吸收勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 13-2-4 17:03 |只看該作者
突發!高登線報! (唔知真定假~)
好多大陸人扮香港父母打去訂奶粉熱線

是咁的, 我有朋友個阿妹做緊政府奶粉熱線
佢話好多大陸人打電話去扮哂係香港父母訂奶粉
要佢地FAX BB既出世紙果陣,就無左聲氣
個熱線已經講明淨係俾香港父母打,班無恥既大陸人仲要打去博懵

其中推出二十四小時訂購奶粉熱綫,截至昨晚十時,短短廿八小時,
已經接獲三千七百多個來電訂貨,近二千個已轉介至奶粉供應商。

3700個電話,得2000個可以轉介,即係有1700個都係扮
香港父母既大陸人

來源:http://forum7.hkgolden.com/
view.aspx?type=CA&message=42389
29



點評

lina9316  唔係掛?  發表於 13-2-4 22:19
smallkan    發表於 13-2-4 21:30
simple is the best~


禁止訪問

積分: 2722


110#
發表於 13-2-4 23:53 |只看該作者

回覆:好多大陸人扮香港父母打去訂奶粉熱線~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1014


109#
發表於 13-2-4 23:50 |只看該作者

回覆:好多大陸人扮香港父母打去訂奶粉熱線~

B6 最拿手就係搏大霧,渾水摸魚來攞著數




大宅

積分: 3518


108#
發表於 13-2-4 23:48 |只看該作者

回覆:好多大陸人扮香港父母打去訂奶粉熱線~





瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


107#
發表於 13-2-4 23:42 |只看該作者

引用:突發!高登線報!+(唔知真定假~)++++好多大

原帖由 fattyfat 於 13-02-04 發表
突發!高登線報! (唔知真定假~)
好多大陸人扮香港父母打去訂奶粉熱線





子爵府

積分: 10932

好媽媽勳章 畀面勳章


106#
發表於 13-2-4 23:39 |只看該作者

回覆:好多大陸人扮香港父母打去訂奶粉熱線~






大宅

積分: 4336

畀面勳章


105#
發表於 13-2-4 23:34 |只看該作者

回覆:好多大陸人扮香港父母打去訂奶粉熱線~

佢地面皮好厚




水晶宮

積分: 57088

開心吸收勳章 BK Milk勳章


104#
發表於 13-2-4 23:32 |只看該作者

回覆:好多大陸人扮香港父母打去訂奶粉熱線~

估到啦,唔發生先出奇,果班厚顏無恥既b636奶粉最岩佢地


子爵府

積分: 11833


103#
發表於 13-2-4 23:01 |只看該作者

回覆:好多大陸人扮香港父母打去訂奶粉熱線~

無恥,不過佢地有咩做唔出:;pppp:




水晶宮

積分: 51901

認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


102#
發表於 13-2-4 23:01 |只看該作者

回覆:好多大陸人扮香港父母打去訂奶粉熱線~

預咗會有d咁既情況勒,好似唔使媽媽會會員都可以訂,唔知係咪?!




珍珠宮

積分: 31962


101#
發表於 13-2-4 22:58 |只看該作者

回覆:好多大陸人扮香港父母打去訂奶粉熱線~




男爵府

積分: 6231


100#
發表於 13-2-4 22:56 |只看該作者
:;pppp:


大宅

積分: 1413


99#
發表於 13-2-4 22:44 |只看該作者

回覆:好多大陸人扮香港父母打去訂奶粉熱線~

正KK



a href=&quot;http://lilypie.com/&quot;><img src=&quot;http://lb3m.lilypie.com/wAvep8.png&quot; width=&quot;200&quot; height=&quot;80&quot; border=&quot;0&quot; alt=&quot;Lilypie Third Birthday tickers&quot; /></a


琥珀宮

積分: 176549

開心吸收勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


98#
發表於 13-2-4 22:40 |只看該作者

引用:+本帖最後由+macyli.hk+於+13-2-4+22:37+編

原帖由 macyli.hk 於 13-02-04 發表
本帖最後由 macyli.hk 於 13-2-4 22:37 編輯

10萬人聯署:要求美國政府介入,奶粉短缺人道災難
又嚟?!



simple is the best~


大宅

積分: 2903


97#
發表於 13-2-4 22:37 |只看該作者
本帖最後由 macyli.hk 於 13-2-4 22:37 編輯

10萬人聯署:要求美國政府介入,奶粉短缺人道災難

我唔祈望亦唔希望美國政府會有實際行動去解決呢件事,
到時真係好醜,一個國家既事竟然要外國去介入
但而家根本我地既政府維護唔到香港人利益又無將港人放係第一位
至少聯署可以引起關注,好多港人係好緊張呢件事
水貨客自由行爭既唔係淨係奶粉,乜都大批買上大陸,
一直以來咁多港人不滿,港府做緊咩?
坦白講,我都唔鐘意美國政府 不過我更加唔想見到香港變成咁!!

剛剛簽了,大家請支持,一齊努力!!!

SIGN HERE: >> http://wh.gov/VyT3 <<

一齊幫推 !!!



別墅

積分: 990


96#
發表於 13-2-4 22:16 |只看該作者
mouth:


禁止訪問

積分: 2392


95#
發表於 13-2-4 21:56 |只看該作者

引用:佢地到底唔要面到咩程度呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


94#
發表於 13-2-4 21:53 |只看該作者
預左既啦。

大陸人點會放過香港,我地都未陸沉。
不知所謂的乙陸!!!


伯爵府

積分: 15128


93#
發表於 13-2-4 21:51 |只看該作者

回覆:好多大陸人扮香港父母打去訂奶粉熱線~

賤!:;pppp:




伯爵府

積分: 19396

叻叻勳章 畀面勳章


92#
發表於 13-2-4 21:50 |只看該作者

回覆:好多大陸人扮香港父母打去訂奶粉熱線~






首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo