懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1703


1#
發表於 13-2-7 10:25 |只看該作者
33wk, 暫時冇爆紋,想買定firming 嘢收緊肚dum,好驚生完個肚、pat鬆泡泡....有冇jm用過邊d真正有效?睇過clarins, mustela, 好似comment 一般。
Thx!!




複式洋房

積分: 181


11#
發表於 13-4-21 14:28 |只看該作者

引用:我剛生完一個月(順產),搽野我仲未覺得wo

原帖由 vickypang 於 13-02-07 發表
我剛生完一個月(順產),搽野我仲未覺得work,不過係出院時(私家)比左本書仔我,有產後運動的,母嬰健康 ...
請問產後運動點做?我係外國醫院無教




大宅

積分: 2726


10#
發表於 13-4-21 14:28 |只看該作者

回覆:abcdecdee 的帖子

I don\'t think Clarins is working a miracle so far... I have been using it since I was pregnant




大宅

積分: 2726


9#
發表於 13-4-21 14:27 |只看該作者

回覆:markey 的帖子

Yes and I 扎肚 too to help tie in the frame (cos I did natural birth and pat pat would be wider...)





別墅

積分: 586


8#
發表於 13-4-21 14:22 |只看該作者

回覆:abcdecdee 的帖子

唔咩效果




大宅

積分: 3906


7#
發表於 13-4-21 00:49 |只看該作者

引用:我最後開刀,暫時冇得做運動。有冇firming+

原帖由 travel_mama 於 13-04-20 發表
我最後開刀,暫時冇得做運動。有冇firming gel好可推介?
我都想買gel搽,charins係咪好work??


男爵府

積分: 7241


6#
發表於 13-4-21 00:29 |只看該作者

引用:餵人奶!我生完11日收晒 +

原帖由 markey 於 13-02-07 發表
餵人奶!我生完11日收晒
我都要堅持




大宅

積分: 1703


5#
發表於 13-4-20 21:29 |只看該作者

回覆:產後用咩firming收緊肚dum?

我最後開刀,暫時冇得做運動。有冇firming gel好可推介?




禁止訪問

積分: 15214

畀面勳章 陪月勳章 貢獻勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 13-2-7 14:36 |只看該作者

回覆:產後用咩firming收緊肚dum?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1703


3#
發表於 13-2-7 14:27 |只看該作者

回覆:產後用咩firming收緊肚dum?

我會做運動,但我諗住雙管齊下,搽埋野安心d.....有冇唔lup cream / gel 推介?




大宅

積分: 4872


2#
發表於 13-2-7 10:57 |只看該作者

回覆:產後用咩firming收緊肚dum?

我剛生完一個月(順產),搽野我仲未覺得work,不過係出院時(私家)比左本書仔我,有產後運動的,母嬰健康院也有,我每天都跟住做,已經修左一半肚dum,就算幾累都做,開頭幾日會辛苦少少,但一定要keep住做,努力努力




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo