到我報喜喇~預產期係2月18號,提前左2月7號作動。之前擔心既問題一齊來,就係最唔想夜晚作動同埋先穿水。點知係討論呢兩個話題無幾耐就~ 7號凌晨1點訓訓下,有野流出來,穿水呀!叫醒屋企人用最短時間趕去醫院,去到急證室。個人其實好緊張,點知醫院的人就好若無其事甘幫我登記資料,然後姑娘就慢慢帶我上樓上接受檢查,果時都有孕婦就生得,我就好緊張甘係度等。之後入待產房等陣痛見紅。一直由3點開始痛到5點幾都可以接受果種痛楚。之後就難受了,6點就推入產房,6點27分就生左,仔仔2.95kg。個個程好似發場夢甘~
mouth:
Where there is life ,there is hope!Hi