懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6405


1#
發表於 13-2-12 23:05 |只看該作者
thanks


珍珠宮

積分: 32986


20#
發表於 13-2-13 14:11 |只看該作者

回覆:胃頂好辛苦。有左6w可以飲薑蜜嗎?

我飲p冇效,蜜糖都冇效,不過飲左又冇不適!係含住小片冬薑個胃舒服D !雖然話孕婦食薑可能縮宮,但可能含喺口份量好少,我又ok !
我試過含住一小片吉野家嗰D薑都止到反胃




伯爵府

積分: 19642


19#
發表於 13-2-13 13:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mywedding1980+於+13-02-13+

原帖由 tkisty 於 13-02-13 發表
炸薯條幾有效,但唔可以食太多。我通常會叫c6 去麥記買$5細薯條,食半包就夠。哈哈半晚點c6去麥記真係幾好 ...
我又係見到乜都冇胃口、尋晚口淡淡食左半包細size卡樂B、即刻覺得個胃冇咁頂頂下、舒服左好多我諗少少冇事掛


別墅

積分: 945

MommyPanel勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章


18#
發表於 13-2-13 13:16 |只看該作者

引用:下?炸著條work嗎?

原帖由 mywedding1980 於 13-02-13 發表
下?炸著條work嗎?
炸薯條幾有效,但唔可以食太多。我通常會叫c6 去麥記買$5細薯條,食半包就夠。哈哈半晚點c6去麥記真係幾好玩!





大宅

積分: 1353


17#
發表於 13-2-13 12:43 |只看該作者
我依家就快九周,炸薯條真係好works嫁,但係我食左炸薯條,昨日開始喉嚨痛到飛起,今日先有醫生睇,仲要等廿幾個先到我.昨天喉嚨痛到飛起,咳多二咳就係咁嘔,嘔到喊,我老公仲話第一次見人咳到嘔,一陣一點三再落去排過醫生,今日醫生下午仲要唔應診.


禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


16#
發表於 13-2-13 10:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+蘿絲頭+於+13-02-12+發表避免

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6442


15#
發表於 13-2-13 09:12 |只看該作者

回覆:胃頂好辛苦。有左6w可以飲薑蜜嗎?

飲原味pierrier




伯爵府

積分: 17990


14#
發表於 13-2-13 08:50 |只看該作者

回覆:胃頂好辛苦。有左6w可以飲薑蜜嗎?

其實薑就止嘔好有效,可以買冬薑,剪成細細粒,唔會好燥!同埋作感冒可以飲薑茶,驅寒好好!如果胃頂的話,飲維CC個類有氣飲品會好d!




男爵府

積分: 8011


13#
發表於 13-2-13 08:45 |只看該作者

回覆:胃頂好辛苦。有左6w可以飲薑蜜嗎?

我都有食薑同飲檸蜜


別墅

積分: 659


12#
發表於 13-2-13 08:40 |只看該作者

引用:避免飲用蜜糖 +

原帖由 蘿絲頭 於 13-02-12 發表
避免飲用蜜糖
唔飲得蜜糖既咩?等我仲叫老婆飲熱檸蜜添!


男爵府

積分: 6405


11#
發表於 13-2-13 08:19 |只看該作者

回覆:tkisty 的帖子

下?炸著條work嗎?


別墅

積分: 945

MommyPanel勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章


10#
發表於 13-2-13 01:13 |只看該作者

回覆:胃頂好辛苦。有左6w可以飲薑蜜嗎?

你可以試下食炸薯條。




男爵府

積分: 6405


9#
發表於 13-2-13 01:02 |只看該作者

回覆:viva4ever 的帖子

飲perrie 可以止作嘔?


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


8#
發表於 13-2-13 00:58 |只看該作者

引用:thanks

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10580


7#
發表於 13-2-13 00:53 |只看該作者

回覆:胃頂好辛苦。有左6w可以飲薑蜜嗎?

食完梳打餅後避免即刻飲水,最好第一小時先。




男爵府

積分: 6405


6#
發表於 13-2-13 00:49 |只看該作者

回覆:mankiki041005 的帖子

作嘔到訓唔到。而家食左幾塊梳打餅加上禱告。希望好d. thanks all


大宅

積分: 1809

BK Milk勳章


5#
發表於 13-2-13 00:06 |只看該作者

回覆:胃頂好辛苦。有左6w可以飲薑蜜嗎?

孕婦忌薑,會令子宮收縮

卓軒  30/8/2006


禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


4#
發表於 13-2-12 23:59 |只看該作者

回覆:胃頂好辛苦。有左6w可以飲薑蜜嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3668


3#
發表於 13-2-12 23:48 |只看該作者
回覆 mywedding1980 的帖子

飲熱寧水


男爵府

積分: 5796

畀面勳章


2#
發表於 13-2-12 23:44 |只看該作者

引用:thanks

原帖由 mywedding1980 於 13-02-12 發表
thanks
食梳打餅~


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo