自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3407


1#
發表於 13-2-14 20:40 |只看該作者
岩岩新搬到村屋住地下,隔離屋住左一對夫婦,男既仲好巴閉咁坐响門口食雪茄,第一日搬黎時好友善咁認識左,仲叫我地唔好封左屋後條路,佢地有時可能想去一去屋後(佢自己間屋無後門,要經其它屋後過去,另外一面早就俾人封左),不過好少會過去,好啦,唔封,(本來一早打算封左去,諗住安全D,材料都買埋,不過佢咁要求就算啦,當方便隔離鄰舍)。但後巷個位就用左黎放左洗衣機同哂衫,同埋放左個鐵架放雜物,第2日開始就同我工人講,叫我屋後D野搬返哂屋,話左住佢行過去,我無理,第3日同我叔仔再講(黎幫手執屋),我地都無理,因為係業主叫我地咁放,去水位又响果度,後門個位跟本就係整黎放洗衣機同哂衫,第4日佢再同我工人講,我工人話佢個樣已經好兇,咁我唯有同業主講啦,業主叫我咪理佢,照用,之後唔知佢點搵到個業主,個業主過黎同佢傾,講到尾我地都無錯,只要D野唔放到過左佢後面就ok,個男人即刻發難,好大聲咁响外面講粗口,仲要特登對住D窗口,又話我地係"窮西",新年流流係咁鬧人,我屋企有小朋友佢係知架,真係無諗過佢咁無品,其實我地都諗住借條路俾佢用,而家真係要考慮下

點評

irenecc    發表於 13-2-16 00:48


禁止訪問

積分: 13736


52#
發表於 13-2-16 07:04 |只看該作者

回覆:QQTAFFY 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 13-2-16 00:51 |只看該作者

回覆:新搬屋遇着不友善的鄰居,好慘

人哋敬你一尺,咪敬返佢一丈,一於封路




大宅

積分: 3407


50#
發表於 13-2-16 00:43 |只看該作者

引用:即封..佢要鬧由佢..當佢唱歌...佢一鬧就閂

原帖由 家家公主 於 13-02-15 發表
即封..佢要鬧由佢..當佢唱歌...
佢一鬧就閂哂門窗...
佢可能覺得我地一家只住地下一層,所以係"窮x",而佢兩公婆住哂成棟共2層,所以係富x"。佢堅持話我屋後的地方係公共地方,咁佢屋後咪一樣,何解佢屋後就係佢私人地方?咁佢屋前都係公共地方啦,佢咪又放左2張櫈响度:;pppp:



禁止訪問

積分: 2338


49#
發表於 13-2-15 09:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 84454

畀面勳章 BK Milk勳章


48#
發表於 13-2-15 09:41 |只看該作者
即封..佢要鬧由佢..當佢唱歌...
佢一鬧就閂哂門窗...

呢D賤人狗口長不出象牙..
以為自己食雪茄就係有錢人呀??
話人窮西..佢自己咪咁高咁大..住隔離平起平坐..
比我一定鬧爆佢...睇下佢惡定我惡..
佢要發癩我癲過佢....
若問今世所遇, 皆是前世的緣。 今生寬以待人, 來世皆是善緣。


男爵府

積分: 6383

+3金熱血


47#
發表於 13-2-15 07:14 |只看該作者

回覆:新搬屋遇着不友善的鄰居,好慘

其實吾應該比街外人用你的私人通道,如果有乜意外人地可以告你的。而且果個男人太可惡了,有求於你卻嚴三嚴四,我會以小朋友safety 理由,豐咗佢的。




伯爵府

積分: 18707

好媽媽勳章 畀面勳章


46#
發表於 13-2-15 03:13 |只看該作者
封啦, 有咩事報警, 惡就大哂咩


侯爵府

積分: 23374

認識瑞士牛牛第三回 DHA勳章 陪月勳章


45#
發表於 13-2-15 03:08 |只看該作者

引用:岩岩新搬到村屋住地下,隔離屋住左一對夫婦

原帖由 QQTAFFY 於 13-02-14 發表
岩岩新搬到村屋住地下,隔離屋住左一對夫婦,男既仲好巴閉咁坐响門口食雪茄,第一日搬黎時好友善咁認識左, ...
咁衰:;pppp:




子爵府

積分: 10305


44#
發表於 13-2-15 00:53 |只看該作者

回覆:新搬屋遇着不友善的鄰居,好慘

封返後門,頂佢吖


珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


43#
發表於 13-2-15 00:46 |只看該作者
我會問左業主先,業主比封既即刻封左佢
愛 我 就 別 傷 害 我


珍珠宮

積分: 34556

2018復活節勳章


42#
發表於 13-2-15 00:30 |只看該作者

回覆:新搬屋遇着不友善的鄰居,好慘

封左去la




大宅

積分: 2452


41#
發表於 13-2-15 00:27 |只看該作者

回覆:QQTAFFY 的帖子

好惡啫,你同佢講,假若家有財物損失,仆親撞親都入佢數

玩到癲笑到傻...最鍾意睇肥仔psy跳舞


大宅

積分: 4446


40#
發表於 13-2-15 00:22 |只看該作者
個男人好衰格,把口好賤、唔係好人,佢就係蝦你新搬入去,以為佢好蝦。地方又唔係佢嘅,唔洗理佢,所有嘢同業主講就得,你有權封埋條後路。


子爵府

積分: 13347


39#
發表於 13-2-14 23:54 |只看該作者

回覆:新搬屋遇着不友善的鄰居,好慘

本來後門都唔係佢既,封咗佢啦:;pppp:


男爵府

積分: 7317


38#
發表於 13-2-14 23:42 |只看該作者

回覆:新搬屋遇着不友善的鄰居,好慘

If 係私人用地歸你個單位,就做自己想做嘅事!不用理其他人!




珍珠宮

積分: 38060


37#
發表於 13-2-14 23:17 |只看該作者

回覆:新搬屋遇着不友善的鄰居,好慘

乜佢把口咁賤架,同業主傾下封左佢


男爵府

積分: 7988


36#
發表於 13-2-14 23:09 |只看該作者

回覆:新搬屋遇着不友善的鄰居,好慘

封左後門



一切都是最好的安排


大宅

積分: 1938


35#
發表於 13-2-14 22:51 |只看該作者

回覆:新搬屋遇着不友善的鄰居,好慘

安全起見,樓主一定要封番後門,識佢係老鼠,出入招呼都慳番




大宅

積分: 3407


34#
發表於 13-2-14 22:49 |只看該作者

回覆:新搬屋遇着不友善的鄰居,好慘

好彩隔離屋都係租客,之前以為佢係村民咪客氣D囉,佢再黎一定同業主講封鬼左佢


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo