自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 13-2-15 13:45 |只看該作者
雖然sales 又串又難買,但真係好好食
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


80#
發表於 13-2-16 05:30 |只看該作者

回覆:imconfusing 的帖子

自己本身識整曲奇…
一塊曲奇之所以令人覺得"好食",好主要係睇牛油落得"足料"與否,越香越好食嘅曲奇就越…
自從會自家製後我已經唔敢再點食曲奇,自己整完送俾人、人地話正過街買時我反而仲開心,哈哈~

§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


珍珠宮

積分: 32324

好媽媽勳章


79#
發表於 13-2-16 03:28 |只看該作者

回覆:jenny bakery曲奇

我未食過,不過唔知點解見到樓主影出嚟個d餅嘅相,我覺得賣相一d都唔吸引




大宅

積分: 2746


78#
發表於 13-2-16 02:33 |只看該作者

回覆:jenny bakery曲奇

我最愛



珍珠宮

積分: 49733

畀面勳章


77#
發表於 13-2-16 01:25 |只看該作者

回覆:jenny bakery曲奇

Too oily for me




子爵府

積分: 14983


76#
發表於 13-2-16 01:25 |只看該作者
yummy!!


珍珠宮

積分: 42289

2024年龍年勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


75#
發表於 13-2-16 01:24 |只看該作者
自從識整之後就無再買過, 自己整仲無咁甜


子爵府

積分: 13115


74#
發表於 13-2-16 01:22 |只看該作者

回覆:jenny bakery曲奇

真係好肥




大宅

積分: 2134


73#
發表於 13-2-16 00:00 |只看該作者
見人見智


子爵府

積分: 12807

玩具勳章


72#
發表於 13-2-15 23:49 |只看該作者


男爵府

積分: 7055


71#
發表於 13-2-15 23:48 |只看該作者
反而我覺得水準差了許多,當開銅鑼灣、旺角店開始水準已下滑……以前個鳳梨酥好似無咁少「涵」。

曲奇愈來愈縮水, 咁多隻味, 我覺得只有咖啡味維持水準。

太多大陸人買, 我今年只係買到兩罐招呼客人咋。


男爵府

積分: 7079

BK Milk勳章


70#
發表於 13-2-15 23:48 |只看該作者

回覆:jenny bakery曲奇

好食,入口即溶,正




珍珠宮

積分: 34560

2018復活節勳章


69#
發表於 13-2-15 23:47 |只看該作者

回覆:jenny bakery曲奇

Like coffee one




子爵府

積分: 10113


68#
發表於 13-2-15 23:41 |只看該作者


公爵府

積分: 27790

hashtag影視迷勳章


67#
發表於 13-2-15 23:37 |只看該作者

回覆:jenny bakery曲奇

我中意食佢啲鳥結糖但唔係成日有得賣




男爵府

積分: 8828


66#
發表於 13-2-15 23:30 |只看該作者
一次兩,三塊OK, 再多就覺太油,會"濟"
我比較鍾意杏仁脆片.
BTW, 其實自己用金桶牛油整都極好味. 所以我唔會買.


複式洋房

積分: 381


65#
發表於 13-2-15 22:31 |只看該作者

回覆:jenny bakery曲奇

媽咪上次喺間細面包舖買18蚊磅同佢差不多




禁止訪問

積分: 8076


64#
發表於 13-2-15 22:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11412


63#
發表於 13-2-15 22:20 |只看該作者

回覆:jenny bakery曲奇

有人送過比我,我覺得麻麻




公爵府

積分: 25719


62#
發表於 13-2-15 22:16 |只看該作者
我覺得佢啲曲奇麻麻毒我唔倒
反而杏仁片同鳯梨酥就真係攞我命

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo