自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6245


1#
發表於 13-2-15 15:38 |只看該作者
成日都見到人講呀邊個邊個封幾多錢,我到而家都未打開啲利事。

平時收到都塞哂入手袋,過埋新十五先拆。

你問我人地封幾多比我,真係唔知。


大宅

積分: 2124


67#
發表於 13-2-16 03:42 |只看該作者

引用:我會睇一睇人地比幾多,+如果多的話,+下年加

原帖由 chowchow2012 於 13-02-15 發表
我會睇一睇人地比幾多, 如果多的話, 下年加碼比返佢~~~
無錯


伯爵府

積分: 15234

畀面勳章


66#
發表於 13-2-16 03:32 |只看該作者

回覆:好奇一問,乜收到利事會即拆架咩?

細個果時都會過咗初十至拆,依家無乜親戚見,都可能早D拆(暫時仲原封不動)




侯爵府

積分: 24212


65#
發表於 13-2-16 03:15 |只看該作者
I will take a look :)

:-D :-D :-D :-D


子爵府

積分: 13981


64#
發表於 13-2-16 02:26 |只看該作者

引用:我見過有bk媽話要睇下有幾多,+如太大封,+下

原帖由 cy101 於 13-02-15 發表
我見過有bk媽話要睇下有幾多, 如太大封, 下年要自己要加碼封大封俾番人地d細路! (呢個解釋幾positive) ...
啱呀,我都會,唔好欠人咁多嘛




大宅

積分: 1140


63#
發表於 13-2-16 02:12 |只看該作者

回覆:好奇一問,乜收到利事會即拆架咩?

我戈個三十幾歲的姑奶人地一走即拆




公爵府

積分: 25274


62#
發表於 13-2-16 01:47 |只看該作者

回覆:好奇一問,乜收到利事會即拆架咩?

會裝下唔會拆


大宅

積分: 3382


61#
發表於 13-2-16 01:43 |只看該作者

回覆:好奇一問,乜收到利事會即拆架咩?

年年都係過左十五先,不過今年睇到d post某一,二封就拆黎先睇下啦




珊瑚宮

積分: 118281


60#
發表於 13-2-15 23:34 |只看該作者

回覆:好奇一問,乜收到利事會即拆架咩?

全部元宵拆




珊瑚宮

積分: 118281


59#
發表於 13-2-15 23:33 |只看該作者

引用:我教小朋友留到元宵先拆

原帖由 ricohui 於 13-02-15 發表
我教小朋友留到元宵先拆
但自己啲即拆




翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


58#
發表於 13-2-15 23:30 |只看該作者

回覆:好奇一問,乜收到利事會即拆架咩?

我教小朋友留到元宵先拆

重新起步,為未來努力


已刪除用户

積分: 25576

BK Milk勳章 畀面勳章


57#
發表於 13-2-15 23:04 |只看該作者

回覆:好奇一問,乜收到利事會即拆架咩?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25238


56#
發表於 13-2-15 23:02 |只看該作者

引用:我會返屋企睇一睇+因為我好快唔記得邊個打

原帖由 Buyu 於 13-02-15 發表
我會返屋企睇一睇 因為我好快唔記得邊個打邊封
Me too, 跟住會擺埋唔拆,直至有時無錢又懶㩒機先會拆,所以有d會擺幾年先拆




侯爵府

積分: 22630

牛年勳章 月餅勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


55#
發表於 13-2-15 23:01 |只看該作者
會裝下幾錢
睇下會唔會封少左俾人
但過左十五先拆


男爵府

積分: 5021


54#
發表於 13-2-15 22:57 |只看該作者
pinkstore 發表於 13-2-15 16:10
唔拆但會偷睇

yes yes me 2


珍珠宮

積分: 30410


53#
發表於 13-2-15 22:56 |只看該作者

回覆:好奇一問,乜收到利事會即拆架咩?

5會拆,裝下啫




公爵府

積分: 27148


52#
發表於 13-2-15 22:53 |只看該作者

回覆:好奇一問,乜收到利事會即拆架咩?

我即拆架




珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


51#
發表於 13-2-15 22:50 |只看該作者

回覆:好奇一問,乜收到利事會即拆架咩?

我已經拆晒添




子爵府

積分: 14807


50#
發表於 13-2-15 22:42 |只看該作者

回覆:好奇一問,乜收到利事會即拆架咩?

望下跟住放落枕頭底過新十五先拆


琥珀宮

積分: 169651


49#
發表於 13-2-15 22:29 |只看該作者

引用:成日都見到人講呀邊個邊個封幾多錢,我到而

原帖由 滿意媽 於 13-02-15 發表
成日都見到人講呀邊個邊個封幾多錢,我到而家都未打開啲利事。

平時收到都塞哂入手袋,過埋新十五先拆。
我都係全家都未拆,習慣過咗新十五先拆!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo