自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 36897


1#
發表於 13-2-15 17:38 |只看該作者
我結婚後爸爸媽媽依然會比利是我。年三十晚一封叫我放入枕頭底做壓歲錢,
初一兩封。

我會留起佢,唔拆。

因為父母都老喇,
自己唔可能永永遠遠都收到佢地既利是,
所以我會留起做記念。




希望大家都珍惜親人既祝福,
不論係過節,生日定結婚,
那怕係多係少,
只要大家都健健康康,
就已經係最快樂既事。
其他既事,都冇必要同人計教。

祝大家一團和氣,
身體健康!



男爵府

積分: 5155

認識瑞士牛牛第一回 遊學勳章


52#
發表於 13-2-16 05:17 |只看該作者

回覆:爸爸媽媽的利是

睇完你個post, 鼻子馬上酸一酸, 我將我媽咪,爺爺,外婆,嫲嫲等生前的最後一封利是都保存下來,雖則大家都是紅紙包錢,但意義大不同


大宅

積分: 4172


51#
發表於 13-2-16 02:11 |只看該作者

回覆:爸爸媽媽的利是

珍惜眼前人




珍珠宮

積分: 36897


50#
發表於 13-2-15 23:28 |只看該作者
月希 發表於 13-2-15 22:58
做乜咁傷感咁既?

講真,我自己就對生老病死感覺不大..
主要係有朋友同屋企人成日為小小事嘈交,小小錢又嘈,
但絕對唔係手頭緊喎!

只係有D人睇錢好大,
同時又唔識好好地去溝通,
一開聲態度就好差,
第二句就發火。。。

你阿媽欠你乜野呀?
佢讀書少知識少你讀書多就可以下下大聲話自己阿媽咩。。。

見到佢,
我更加珍惜自己屋企人開開心心食飯既日子。。。


珍珠宮

積分: 36897


49#
發表於 13-2-15 23:22 |只看該作者
I9528 發表於 13-2-15 22:39
我父母 + 99 都走咗, 今生我想侍奉都無可能, 所以我自己真係好羨慕D 齊齊整整嘅家庭, 因為幸福並唔係必然, ...


所以,
唔單止自己父母,
老公既父母都要愛錫。

講到底,
老公係自己揀,
當然係自己覺得好先嫁佢。
佢既父母都要尊重,
佢地同自己父母都一樣會先離開,
就算佢地超級難頂,
講真,
你唔會頂佢一世,
點解唔可以多D包容?

幸福唔係必然,
但好多身在福中既人覺得理所當然。。。



珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


48#
發表於 13-2-15 22:58 |只看該作者
做乜咁傷感咁既?

講真,我自己就對生老病死感覺不大..

可能因為未有我真係在意著緊既人離世..未曾痛過..


珊瑚宮

積分: 108885

畀面勳章 BK Milk勳章


47#
發表於 13-2-15 22:55 |只看該作者
Nino 發表於 13-2-15 22:32
我諗,父母眼中仔女永遠都係小朋友,
希望小小祝福可以新一年順利平安。

你都係呀
<3<3Rilakkuma+PostPet+Pooh


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


46#
發表於 13-2-15 22:39 |只看該作者
本帖最後由 I9528 於 13-2-15 22:44 編輯
Nino 發表於 13-2-15 17:52
多謝你,9527
細個時會以為自己老左父母一定仲健在。
真係好天真。。。

我父母 + 99 都走咗, 今生我想侍奉都無可能, 所以我自己真係好羨慕D 齊齊整整嘅家庭, 因為幸福並唔係必然, 只要咁諗, 一D 生活上嘅事情 / 磨擦, 就會變得微不足道

雖然我62 都係一個好有要求嘅老人家, 但我同C6 都只淨番佢係直屬長輩, 所以無論佢有乜要求, 我地都會盡所能滿足, 當佢係小朋友咁 " 氹"或者諒解, 因為有今生無來世, 我地要好好珍惜每段淨下嘅時光, 因為時間要準備倒數, 無謂嬲嚟嬲去咁浪費精力

同佢地一齊時, 盡情投入, 盡情享受, 盡情記下, 就會無悔


水晶宮

積分: 63611

玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


45#
發表於 13-2-15 22:36 |只看該作者

引用:我結婚後爸爸媽媽依然會比利是我。年三十晚

原帖由 Nino 於 13-02-15 發表
我結婚後爸爸媽媽依然會比利是我。年三十晚一封叫我放入枕頭底做壓歲錢,
初一兩封。
So touching my heart

未開花 成長中 初二開花 4個花蕾


珍珠宮

積分: 36897


44#
發表於 13-2-15 22:33 |只看該作者
danielmama 發表於 13-2-15 22:24
我都保存咗最愛嘅姑婆給我嘅最後一封利是, 佢已經過身10年, 利是仍放在手袋中



...


珍珠宮

積分: 36897


43#
發表於 13-2-15 22:32 |只看該作者
fatpanda 發表於 13-2-15 22:24
就算結左婚都有架, 我地初一下午返去我爸爸媽媽屋企, 佢地都有比利是我地~ ...
我諗,父母眼中仔女永遠都係小朋友,
希望小小祝福可以新一年順利平安。

留起佢,
學JM話齋,
祝你長收長有。



珍珠宮

積分: 43019

育兒性格勳章 睛靈勳章


42#
發表於 13-2-15 22:25 |只看該作者


珊瑚宮

積分: 108885

畀面勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 13-2-15 22:24 |只看該作者
Nino 發表於 13-2-15 17:38
我結婚後爸爸媽媽依然會比利是我。年三十晚一封叫我放入枕頭底做壓歲錢,
初一兩封。

就算結左婚都有架, 我地初一下午返去我爸爸媽媽屋企, 佢地都有比利是我地~
<3<3Rilakkuma+PostPet+Pooh


男爵府

積分: 5970


40#
發表於 13-2-15 22:24 |只看該作者

回覆:爸爸媽媽的利是

我都保存咗最愛嘅姑婆給我嘅最後一封利是, 佢已經過身10年, 利是仍放在手袋中




琥珀宮

積分: 176549

開心吸收勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 13-2-15 22:22 |只看該作者

引用:我結婚後爸爸媽媽依然會比利是我。年三十晚

原帖由 Nino 於 13-02-15 發表
我結婚後爸爸媽媽依然會比利是我。年三十晚一封叫我放入枕頭底做壓歲錢,
初一兩封。




simple is the best~


珍珠宮

積分: 36897


38#
發表於 13-2-15 22:22 |只看該作者
hunny_master 發表於 13-2-15 22:18
我結婚之後每年都封番俾佢地
乖大Bear
禾過年前會比多D佢地,
佢地想點洗就點洗。


珍珠宮

積分: 36897


37#
發表於 13-2-15 22:21 |只看該作者
C.Humphrey 發表於 13-2-15 22:16
所以可以養父母係福氣!

但時不時都見到新聞有不孝子為錢打父母真係好心痛。。。。



珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


36#
發表於 13-2-15 22:18 |只看該作者

回覆:爸爸媽媽的利是

我結婚之後每年都封番俾佢地




翡翠宮

積分: 84607

牛年勳章


35#
發表於 13-2-15 22:16 |只看該作者

回覆:爸爸媽媽的利是

所以可以養父母係福氣!




珍珠宮

積分: 36897


34#
發表於 13-2-15 22:15 |只看該作者
milktealai 發表於 13-2-15 22:12
豆豆,so sweet
我本來就係甜豆。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo