立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 42809
積分: 37662
原帖由 fullma 於 13-02-15 發表 我用note2時,試過cut到6秒都唔得
男爵府
積分: 5503
原帖由 wy_yen 於 13-02-15 發表 我用note2,都有得較低個解象度ga
原帖由 爸爸豬 於 13-02-15 發表 係咪Android機先得?
公爵府
積分: 28793
原帖由 bbhappy2009 於 13-02-15 發表 我每次send得12秒內
原帖由 爸爸豬 於 13-02-15 發表 我朋友用Sony機,會不會是這個原因?
子爵府
積分: 13744
侯爵府
積分: 24365
積分: 33374
原帖由 Colajo 於 13-02-15 發表 甘我吾清楚,吾好意思
原帖由 twinsdady 於 13-02-15 發表 你set 埋 save 落張sd card 道(如有)
原帖由 twinsdady 於 13-02-15 發表 我send 到47 秒冇問题呀
積分: 39064
原帖由 爸爸豬 於 13-02-15 發表 我問咗,朋友都是用這方法影像都可以
原帖由 twinsdady 於 13-02-15 發表 Set 低啲個resolution 啦320x240.係cam 個setting道
原帖由 sasa0208 於 13-02-15 發表 有呀,我又係腥唔到,太大
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy