自由講場

跳至

首頁

尾頁
   5


珍珠宮

積分: 42809


1#
發表於 13-2-15 19:02 |只看該作者
我send 親俾人都是限45秒?但我收過其他人多過45秒的?點解?




珍珠宮

積分: 37662

玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


42#
發表於 13-2-15 22:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bbhappy2009+於+13-02-15+發

原帖由 fullma 於 13-02-15 發表
我用note2時,試過cut到6秒都唔得
我都係note2..但要係wts app果到禁錄影,限時12秒,先比send ...你就甘拿之前錄影定over12秒就完全吾得


男爵府

積分: 5503


41#
發表於 13-2-15 22:10 |只看該作者

引用:我用note2,都有得較低個解象度ga

原帖由 wy_yen 於 13-02-15 發表
我用note2,都有得較低個解象度ga
較到320x240喎


男爵府

積分: 5503


40#
發表於 13-2-15 22:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+twinsdady+於+13-02-15+發表

原帖由 爸爸豬 於 13-02-15 發表
係咪Android機先得?
Depends on file size.唔大過12m



珍珠宮

積分: 42809


39#
發表於 13-2-15 22:07 |只看該作者

回覆:fullma 的帖子

分享短片是開心的事,咁短




公爵府

積分: 28793

畀面勳章


38#
發表於 13-2-15 22:05 |只看該作者

引用:我每次send得12秒內

原帖由 bbhappy2009 於 13-02-15 發表
我每次send得12秒內
我用note2時,試過cut到6秒都唔得




公爵府

積分: 28793

畀面勳章


37#
發表於 13-2-15 22:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fullma+於+13-02-15+發表iPho

原帖由 爸爸豬 於 13-02-15 發表
我朋友用Sony機,會不會是這個原因?
我親戚用sony,d相幾靚也send到video,不過佢話都係十秒八秒




珍珠宮

積分: 42809


36#
發表於 13-2-15 22:01 |只看該作者

回覆:judymama 的帖子

原來我已經幾好,有45秒




子爵府

積分: 13744


35#
發表於 13-2-15 21:58 |只看該作者

回覆:請問WhatsApp 的短片得45秒?

Only 7 seconds


珍珠宮

積分: 42809


34#
發表於 13-2-15 21:54 |只看該作者

引用:我每次send得12秒內

原帖由 bbhappy2009 於 13-02-15 發表
我每次send得12秒內
咁短?我未用過三叔,不清楚




珍珠宮

積分: 37662

玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


33#
發表於 13-2-15 21:53 |只看該作者

回覆:請問WhatsApp 的短片得45秒?

我每次send得12秒內


侯爵府

積分: 24365

好媽媽勳章 畀面勳章


32#
發表於 13-2-15 21:53 |只看該作者

回覆:請問WhatsApp 的短片得45秒?

我用note2,都有得較低個解象度ga


珍珠宮

積分: 33374


31#
發表於 13-2-15 21:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fullma+於+13-02-15+發表iPho

原帖由 爸爸豬 於 13-02-15 發表
我朋友用Sony機,會不會是這個原因?
我用三叔都有得較低個解像度


珍珠宮

積分: 42809


30#
發表於 13-2-15 21:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+爸爸豬+於+13-02-15+發表影相

原帖由 Colajo 於 13-02-15 發表
甘我吾清楚,吾好意思
唔該晒




珍珠宮

積分: 42809


29#
發表於 13-2-15 21:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+爸爸豬+於+13-02-15+發表我問

原帖由 twinsdady 於 13-02-15 發表
你set 埋 save 落張sd card 道(如有)
你好叻,謝謝




珍珠宮

積分: 42809


28#
發表於 13-2-15 21:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sasa0208+於+13-02-15+發表有

原帖由 twinsdady 於 13-02-15 發表
我send 到47 秒冇問题呀
係咪Android機先得?




珍珠宮

積分: 39064

畀面勳章


27#
發表於 13-2-15 21:45 |只看該作者

回覆:請問WhatsApp 的短片得45秒?

我都係咁




男爵府

積分: 5503


26#
發表於 13-2-15 21:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+twinsdady+於+13-02-15+發表S

原帖由 爸爸豬 於 13-02-15 發表
我問咗,朋友都是用這方法影像都可以
你set 埋 save 落張sd card 道(如有)


珍珠宮

積分: 42809


25#
發表於 13-2-15 21:41 |只看該作者

引用:Set+低啲個resolution+啦320x240.係cam+個s

原帖由 twinsdady 於 13-02-15 發表
Set 低啲個resolution 啦320x240.係cam 個setting道
我問咗,朋友都是用這方法影像都可以




男爵府

積分: 5503


24#
發表於 13-2-15 21:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+爸爸豬+於+13-02-15+發表無人

原帖由 sasa0208 於 13-02-15 發表
有呀,我又係腥唔到,太大
我send 到47 秒冇問题呀


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo