仲未計啲開倉啊減價優惠啊嘅斬獲

但都好開心,學到好多野,又學識買靚野
其實睇左呢度一年,有好多hit item 我都好鍾意,但就覺得唔襯自己,所以都揀番啲啱自己嘅款〜就好似隻rolex咁,我都係喜歡啲lady啲嘅boy size 款(加上我隻手腕太幼,最大只可帶最細的boy size),所以揀左比較少人買同埋相對無咁"保值"嘅date〜 Chanel 都一樣,其實覺得classic 又靚又襟興,但我揹起唔靚,都係買seasonal 款襯我啲!
呢個係我睇潮流版嘅心得,切勿人有我有,最重要係知道咩野最適合自己〜
新一年希望大家都買到心頭好!