自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 828


1#
發表於 13-2-16 15:30 |只看該作者
本人怕凍,邊個月份去似香港春天天氣呢?仲有少雨。。。


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


33#
發表於 13-2-17 19:31 |只看該作者

回覆:東京咩月份去最好

三,四月去重凍架


子爵府

積分: 12807

玩具勳章


32#
發表於 13-2-17 19:16 |只看該作者
redelmo 發表於 13-2-17 15:13
cx3月份二人同行價$1950加稅,我岩岩book左


琥珀宮

積分: 174217

親子達人勳章 畀面勳章


31#
發表於 13-2-17 15:13 |只看該作者

回覆:東京咩月份去最好

cx3月份二人同行價$1950加稅,我岩岩book左



伯爵府

積分: 19677


30#
發表於 13-2-17 14:37 |只看該作者
回覆 yamilau 的帖子

咁可能佢成個PACKAGE計
我上網睇最平三千幾, 未包稅


翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


29#
發表於 13-2-17 13:33 |只看該作者

引用:回覆+yamilau+的帖子 應該唔係CX,+因為CX

原帖由 9157 於 13-02-17 發表
回覆 yamilau 的帖子

應該唔係CX, 因為CX最平都要三千幾來回.
新年最平都6xxx




男爵府

積分: 5924


28#
發表於 13-2-17 13:00 |只看該作者

引用:回覆+yamilau+的帖子 應該唔係CX,+因為CX

原帖由 9157 於 13-02-17 發表
回覆 yamilau 的帖子

應該唔係CX, 因為CX最平都要三千幾來回.
我都係聽我姑姐係咁講,佢做旅行社


寶石宮

積分: 281776


27#
發表於 13-2-17 12:22 |只看該作者

引用:1+同+7+因為大減價。。 +

原帖由 rachel0316 於 13-02-16 發表
1 同 7 因為大減價。。



伯爵府

積分: 19677


26#
發表於 13-2-17 12:11 |只看該作者
回覆 yamilau 的帖子

應該唔係CX, 因為CX最平都要三千幾來回.


伯爵府

積分: 17733


25#
發表於 13-2-17 07:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+p_kotone+於+13-02-16+發表4

原帖由 heichunmum 於 13-02-16 發表
今年花期仲早左,要看花,這兩星期好起行
甘又無甘快、其實年年唔同時間、要睇氣溫,呢兩個星期仲有雪落、所以未開得住




翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


24#
發表於 13-2-16 22:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+a-mi+於+13-02-16+發表三兩日

原帖由 Jason 於 13-02-16 發表
咁去邊好呀
三兩日唔夠時間逼賞櫻,食個飯+sharp 平=滿足




禁止訪問

積分: 67964


23#
發表於 13-2-16 21:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heichunmum+於+13-02-16+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 81803


22#
發表於 13-2-16 21:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jason+於+13-02-16+發表冇得

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


21#
發表於 13-2-16 21:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+alicialee1210+於+13-02-16+

原帖由 Jason 於 13-02-16 發表
冇得放大假呀~~
三兩日都夠咖喇




禁止訪問

積分: 81803


20#
發表於 13-2-16 21:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jason+於+13-02-16+發表我D旅

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 81803


19#
發表於 13-2-16 21:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+p_kotone+於+13-02-16+發表4

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12122


18#
發表於 13-2-16 21:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+liebe_ist+於+13-02-16+發表

原帖由 Jason 於 13-02-16 發表
我D旅行蟲咬左好耐
你去完大阪冇耐咋喎




禁止訪問

積分: 67964


17#
發表於 13-2-16 21:13 |只看該作者

引用:4月可能太遅、桜花謝晒喇、3月廿幾號喇!真

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17733


16#
發表於 13-2-16 21:09 |只看該作者

回覆:東京咩月份去最好?

4月可能太遅、桜花謝晒喇、3月廿幾號喇!真係好難 forecast 桜花開花時期、因為由開到謝只係短短幾日




男爵府

積分: 5924


15#
發表於 13-2-16 20:46 |只看該作者

引用:回覆+yamilau+的帖子 另外請問1900係邊間A

原帖由 9157 於 13-02-16 發表
回覆 yamilau 的帖子

另外請問1900係邊間AIRLINE? THANKS
好似係國泰呀


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo