自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4499


1#
發表於 13-2-16 16:02 |只看該作者
亞B今日無啦啦生咗幾粒嘢,今朝又紅又腫,宜家細咗小小!望落去入邊好像有水!
myphoto.jpg




大宅

積分: 4499


32#
發表於 13-2-17 19:24 |只看該作者

引用:Quote:LU4EVER+發表於+13-2-17+18:55+今朝

原帖由 jk923 於 13-02-17 發表
咁就好喇!
喺啊!多謝關心




翡翠宮

積分: 75533


31#
發表於 13-2-17 19:03 |只看該作者
LU4EVER 發表於 13-2-17 18:55
今朝起身已經謝咗!不過都有去睇醫生,放心啲!冇事了!
咁就好喇!


大宅

積分: 4499


30#
發表於 13-2-17 18:55 |只看該作者

引用:Quote:LU4EVER+發表於+13-2-17+00:27+ok睇

原帖由 jk923 於 13-02-17 發表
睇左醫生未呀?希望你阿B無事。
今朝起身已經謝咗!不過都有去睇醫生,放心啲!冇事了!
myphoto.jpg





翡翠宮

積分: 75533


29#
發表於 13-2-17 18:47 |只看該作者
LU4EVER 發表於 13-2-17 00:27
ok
睇左醫生未呀?希望你阿B無事。


大宅

積分: 4499


28#
發表於 13-2-17 00:27 |只看該作者

引用:呢排係水痘高峰期,潛「卜」期可以一星期先

原帖由 lambing 於 13-02-16 發表
呢排係水痘高峰期,潛「卜」期可以一星期先發,快D睇醫生先
ok




大宅

積分: 4499


27#
發表於 13-2-17 00:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+LU4EVER+於+13-02-16+發表5個

原帖由 florapang0426 於 13-02-16 發表
5個月唔代表唔會出水豆架,快睇醫生
OK




大宅

積分: 4676


26#
發表於 13-2-17 00:18 |只看該作者

回覆:請問呢2粒咩?

似比虱咬




別墅

積分: 527

畀面勳章


25#
發表於 13-2-16 23:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+winwin06+於+13-02-16+發表我

原帖由 LU4EVER 於 13-02-16 發表
咁喺咪全身出㗎?我個仔得兩粒喳!
得手同腳有,都係得幾粒,好似蚊“爛"咁


水晶宮

積分: 66961

我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 熱血勳章 畀面勳章 有「營」勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章


24#
發表於 13-2-16 23:38 |只看該作者

回覆:請問呢2粒咩?

呢排係水痘高峰期,潛「卜」期可以一星期先發,快D睇醫生先




翡翠宮

積分: 94017

減齡達人勳章


23#
發表於 13-2-16 23:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wong2323+於+13-02-16+發表似

原帖由 LU4EVER 於 13-02-16 發表
5個月人仔喳!
5個月唔代表唔會出水豆架,快睇醫生


大宅

積分: 4499


22#
發表於 13-2-16 22:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+LU4EVER+於+13-02-16+發表5個

原帖由 PCCW2319 於 13-02-16 發表
我仔都係五個月就出水豆,仲係年初一嗰日添。
唉!聽朝去睇醫生!




水晶宮

積分: 67993


21#
發表於 13-2-16 22:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wong2323+於+13-02-16+發表似

原帖由 LU4EVER 於 13-02-16 發表
5個月人仔喳!
我仔都係五個月就出水豆,仲係年初一嗰日添。

天空之城, 快樂之地


大宅

積分: 4499


20#
發表於 13-2-16 22:22 |只看該作者

引用:係囉,+水痘多數係身同背脊出先架喎.無論係

原帖由 newbiee 於 13-02-16 發表
係囉, 水痘多數係身同背脊出先架喎.
無論係咩都好, 如果水泡破左, 細菌好易入侵, 要小心處理.
嗯!Thx




大宅

積分: 4499


19#
發表於 13-2-16 22:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+LU4EVER+於+13-02-16+發表冇

原帖由 winwin06 於 13-02-16 發表
我個仔四個月時出過,不過冇發燒,開頭以為係濕疹,其實越細出越好
咁喺咪全身出㗎?我個仔得兩粒喳!




珍珠宮

積分: 45787

好媽媽勳章


18#
發表於 13-2-16 22:20 |只看該作者
係囉, 水痘多數係身同背脊出先架喎.
無論係咩都好, 如果水泡破左, 細菌好易入侵, 要小心處理.


別墅

積分: 527

畀面勳章


17#
發表於 13-2-16 22:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jk923+於+13-02-16+發表個身

原帖由 LU4EVER 於 13-02-16 發表
冇丫!佢先五個月人仔!如果喺就慘了!
我個仔四個月時出過,不過冇發燒,開頭以為係濕疹,其實越細出越好


大宅

積分: 4499


16#
發表於 13-2-16 22:19 |只看該作者

引用:似濕熱毒瘡仔

原帖由 oscarmama 於 13-02-16 發表
似濕熱毒瘡仔
希望啦!陣間俾啲開奶茶佢飲下!睇下點!




侯爵府

積分: 20356


15#
發表於 13-2-16 22:17 |只看該作者
似濕熱毒瘡仔


大宅

積分: 4499


14#
發表於 13-2-16 22:16 |只看該作者

引用:濕毒?

原帖由 榮盛 於 13-02-16 發表
濕毒?
我都唔知啊!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo