自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1994


1#
發表於 13-2-17 16:37 |只看該作者
我咳左成個月,睇左兩次e生,都唔好,有冇咩方法止咳?定睇多次e生




侯爵府

積分: 20719


15#
發表於 13-2-17 19:44 |只看該作者

回覆:Shan_1016 的帖子

你試下 磨重薑容 黎煎隻蛋 食一 兩次睇下點


男爵府

積分: 5503


14#
發表於 13-2-17 19:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+twinsdady+於+13-02-17+發表

原帖由 Bit2011 於 13-02-17 發表
什麼是靑蛙仔?
係氣管敏感藥,有個青蛙公仔係啲藥紙道,如冇睇開醫生,去養和唔會差得去邊.


男爵府

積分: 5372


13#
發表於 13-2-17 18:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+piggylily+於+13-02-17+發表

原帖由 twinsdady 於 13-02-17 發表
好多時係氣管敏感,要食青娃仔之類既抗敏藥,咳得耐睇吓專科會好啲.
什麼是靑蛙仔?





男爵府

積分: 5372


12#
發表於 13-2-17 18:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Bit2011+於+13-02-17+發表Whi

原帖由 twinsdady 於 13-02-17 發表
呼吸科醫生,去醫院都有,養和,浸記,仁記.如唔想睇專科住,去養和,其實唔太贵.

...
$ is ok. But want to find a good dr for mum . Coughing for more than 3 mths !!!




珍珠宮

積分: 32563


11#
發表於 13-2-17 17:36 |只看該作者

回覆:問:咳嗽

我都係係呢度bk揾到 你試揾下個post名叫“蒸洋蔥止咳?”


公爵府

積分: 26184


10#
發表於 13-2-17 17:32 |只看該作者

引用:你朝早咳定夜晚咳?+我淨係知如果夜晚咳試下

原帖由 sinyeechu 於 13-02-17 發表
你朝早咳定夜晚咳? 我淨係知如果夜晚咳試下豆腐燉薑(如果大肚就唔食得),朝早咳我唔知有乜食先好,一係試下 ...
點蒸洋蔥? thanks


珍珠宮

積分: 32563


9#
發表於 13-2-17 17:29 |只看該作者

回覆:問:咳嗽

你朝早咳定夜晚咳? 我淨係知如果夜晚咳試下豆腐燉薑(如果大肚就唔食得),朝早咳我唔知有乜食先好,一係試下有jm講過。。蒸洋蔥


大宅

積分: 2843


8#
發表於 13-2-17 17:25 |只看該作者
我之前試過睇2個醫生都唔得,最後睇(法x) 醫院先搞得掂。。。


男爵府

積分: 5503


7#
發表於 13-2-17 17:24 |只看該作者

引用:我都係,食西藥完全睡唔到,食中藥食極唔斷

原帖由 piggylily 於 13-02-17 發表
我都係,食西藥完全睡唔到,食中藥食極唔斷尾,咳佐一個月
好多時係氣管敏感,要食青娃仔之類既抗敏藥,咳得耐睇吓專科會好啲.


大宅

積分: 1390


6#
發表於 13-2-17 17:19 |只看該作者

回覆:問:咳嗽

我都係,食西藥完全睡唔到,食中藥食極唔斷尾,咳佐一個月


男爵府

積分: 5503


5#
發表於 13-2-17 17:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+twinsdady+於+13-02-17+發表

原帖由 Bit2011 於 13-02-17 發表
Which specialist?
呼吸科醫生,去醫院都有,養和,浸記,仁記.如唔想睇專科住,去養和,其實唔太贵.


男爵府

積分: 5372


4#
發表於 13-2-17 17:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Shan_1016+於+13-02-17+發表

原帖由 twinsdady 於 13-02-17 發表
介口,睇專科醫生
Which specialist?




男爵府

積分: 5503


3#
發表於 13-2-17 17:02 |只看該作者

引用:我咳左成個月,睇左兩次e生,都唔好,有冇

原帖由 Shan_1016 於 13-02-17 發表
我咳左成個月,睇左兩次e生,都唔好,有冇咩方法止咳?定睇多次e生



...
介口,睇專科醫生


伯爵府

積分: 18807

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 hashtag影視迷勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 13-2-17 16:59 |只看該作者

引用:我咳左成個月,睇左兩次e生,都唔好,有冇

原帖由 Shan_1016 於 13-02-17 發表
我咳左成個月,睇左兩次e生,都唔好,有冇咩方法止咳?定睇多次e生



...
我上月。飲左各款不同咳。有睇醫生。有買在藥房買。 有食燉橙。食左2,3次 。
有食果隻青蛙仔藥丸。
冇涷飲,冇水果。。。最後過年前好番。
都咳了3,4 wk


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo