潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   2


複式洋房

積分: 462


1#
發表於 13-2-18 04:59 |只看該作者
想問下各位jm ,應該配咩饰物着婚紗行禮...有相可否post 來参考下....或比下意見


男爵府

積分: 6248


33#
發表於 13-2-24 00:05 |只看該作者

回覆:kally188 的帖子

我果時老爸爸媽媽要我嫁得好睇d,就除左金器,再買左條閃閃俾我!我老公就訂左閃閃耳環俾我,我就搵人加長支針,可加南洋珠做吊款,再買閃閃手lin!
1361635169213.jpg


複式洋房

積分: 462


32#
發表於 13-2-23 20:52 |只看該作者

回覆:婚紗饰物




公爵府

積分: 27060


31#
發表於 13-2-23 20:51 |只看該作者
珍珠, 清清地


男爵府

積分: 6690


30#
發表於 13-2-23 20:26 |只看該作者

回覆:婚紗饰物


1361622651808.jpg

點評

vivibabyvivi    發表於 13-2-23 20:59
wongjoetabo    發表於 13-2-23 20:32


珍珠宮

積分: 39900

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


29#
發表於 13-2-21 12:25 |只看該作者


男爵府

積分: 7753


28#
發表於 13-2-21 09:00 |只看該作者

回覆:kally188 的帖子

Arte




大宅

積分: 1259


27#
發表於 13-2-21 07:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Winnie_1210+於+13-02-18+發

原帖由 Freesia_cat 於 13-02-18 發表
我結婚那時都係咁襯,我覺得好高雅。
我都係, 甘樣最match!




男爵府

積分: 9747


26#
發表於 13-2-21 03:47 |只看該作者

回覆:婚紗饰物

我當時係用最簡單既珠鏈,單粒珍珠耳環,同鑽石手鏈,我希望三十年後仔女睇番都唔覺媽媽老土



If you don't like me and still watch everything I do.

Bitch you're a fan!!!!


男爵府

積分: 8367

BK Milk勳章


25#
發表於 13-2-21 02:09 |只看該作者

回覆:婚紗饰物

我覺得除左珍珠鏈,手套都好緊要 先指聲明,我行華麗路線


大宅

積分: 1064


24#
發表於 13-2-20 16:25 |只看該作者
ash_yehyeh 發表於 13-2-18 18:45
Fashion accessory is not gd for wedding
I think so


水晶宮

積分: 64129


23#
發表於 13-2-20 16:20 |只看該作者

引用:好多珠珠呀!唔知一set+大慨幾$尼

原帖由 kally188 於 13-02-18 發表
好多珠珠呀!唔知一set 大慨幾$尼
淨珠冇石嘅手鏈同頸鏈,平平地6or7K應該有。耳環我覺得珠珠加石會大體d,價錢1XK,睇你自己中意咩款




複式洋房

積分: 462


22#
發表於 13-2-20 15:47 |只看該作者

回覆:Rilakcc 的帖子




男爵府

積分: 5527


21#
發表於 13-2-20 15:45 |只看該作者
珍珠耳環加頸鏈, 手戴定婚同結婚戒指. 無頭飾, 淨係用真花加veil. 我件wedding gown 同 veil 有蕾士花仔做deco, 所以唔需要好多其他飾物.


翡翠宮

積分: 92886

2018復活節勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 13-2-18 19:10 |只看該作者

回覆:婚紗饰物

珍珠鍊,最靚,影相好突出,又清雅


男爵府

積分: 6037


19#
發表於 13-2-18 19:10 |只看該作者

引用:想問下各位jm+,應該配咩饰物着婚紗行禮...

原帖由 kally188 於 13-02-18 發表
想問下各位jm ,應該配咩饰物着婚紗行禮...有相可否post 來参考下....或比下意見

...
珠珠

***人神共憤!!!香港媽媽聲援台灣小寶貝王昊案,支持保護兒童,嚴懲虐殺***


複式洋房

積分: 462


18#
發表於 13-2-18 18:55 |只看該作者

回覆:婚紗饰物

好多珠珠呀!唔知一set 大慨幾$尼


水晶宮

積分: 64129


17#
發表於 13-2-18 18:45 |只看該作者

引用:如果全set+用cc+珠珠會唔會好怪呀!结婚用cc

原帖由 kally188 於 13-02-18 發表
如果全set 用cc 珠珠會唔會好怪呀!结婚用cc好似唔知点咁
Fashion accessory is not gd for wedding




水晶宮

積分: 64129


16#
發表於 13-2-18 18:32 |只看該作者

回覆:婚紗饰物


myphoto.jpg



點評

vivibabyvivi    發表於 13-2-23 20:59
多龍芝    發表於 13-2-23 20:50
wongjoetabo    發表於 13-2-23 20:31


水晶宮

積分: 64129


15#
發表於 13-2-18 18:31 |只看該作者

回覆:婚紗饰物


myphoto.jpg



點評

vivibabyvivi    發表於 13-2-23 20:58
多龍芝    發表於 13-2-23 20:50

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo