潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 3527


1#
發表於 13-2-18 19:11 |只看該作者
有日帶咗令我敏感既耳環,發炎除咗後而家穿唔返了
請問除咗isabella仲有冇邊度信譽好既地方? 金鋪? 我search mabelle都有,有冇人去過,好唔好?
謝謝!

p.s. 好唔開心呀對住d耳環有得睇冇得帶


男爵府

積分: 9664

醒目開學勳章


32#
發表於 13-2-19 22:34 |只看該作者

回覆:急問靚女靚太們在那裡穿耳洞好

MaBella穿耳服務好嗎?我有點心動,但又怕痛。




男爵府

積分: 9749


31#
發表於 13-2-19 21:34 |只看該作者
silvia_yu 發表於 13-2-18 23:04
我都想知

hi!上次SALE 話買滿 $700以上,FREE 穿耳,但結果我買咗一隻鑽石耳環, $3000BTW 佢D SALE好專業,值得一讚


子爵府

積分: 12326

畀面勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 13-2-19 20:45 |只看該作者

引用:Why+don\\\'t+go+to+Isabelle?+I+went+to+I+s

原帖由 Mrslot 於 13-02-18 發表
Why don't go to Isabelle? I went to I square shop last year and its not painful at all
Me too





男爵府

積分: 9749


29#
發表於 13-2-19 07:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lorrainenfai+於+13-02-18+發

原帖由 grbb 於 13-02-18 發表
多謝,我去咗mabelle了, 個sa話我可能未埋口,叫我返去試下穿
有時可能真係未埋口,但要慢慢小心d穿番入會,可能好痛




禁止訪問

積分: 10048


28#
發表於 13-2-19 02:22 |只看該作者

回覆:急問靚女靚太們在那裡穿耳洞好

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12669


27#
發表於 13-2-19 01:34 |只看該作者

回覆:急問靚女靚太們在那裡穿耳洞好

isabella


大宅

積分: 3527


26#
發表於 13-2-19 01:30 |只看該作者

回覆:sarahw94 的帖子

穿返了不過有d痛


大宅

積分: 3527


25#
發表於 13-2-19 01:12 |只看該作者

回覆:tszwan123 的帖子

咁你而家對耳好返未?

點評

tszwan123  好返晒啦,但而家一定要戴18K金先OK!  發表於 13-2-19 20:56


大宅

積分: 3527


24#
發表於 13-2-19 01:10 |只看該作者

回覆:cdaisyan 的帖子

買600免費穿


珍珠宮

積分: 36732

好媽媽勳章


23#
發表於 13-2-19 00:13 |只看該作者
maywei 發表於 13-2-18 22:26
有呀!應該話係定期檢查, 佢哋戴哂手套, 亦可細仔驗查, 好似上次見到阿囡只耳環"痴"咗D綿花絲, 我都冇察覺到 ...

我個女都係isquare isabella穿的, 不錯呀.


水晶宮

積分: 73982

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


22#
發表於 13-2-19 00:11 |只看該作者
maywei 發表於 13-2-18 22:01
我個囡mabelle同Isabella都穿過, 我都覺mabelle專業D, 起碼check耳孔時仔細好多, 個覆診期又密。

...
請問係邊間mabelle?


大宅

積分: 2840


21#
發表於 13-2-18 23:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maywei+於+13-02-18+發表有呀

原帖由 maywei 於 13-02-18 發表
補充一点我哋去isquare 果間
唔該你呀!我聽日去樓下問下先!




子爵府

積分: 12843


20#
發表於 13-2-18 23:30 |只看該作者

回覆:急問靚女靚太們在那裡穿耳洞好

你試下搵耳環帶睇下穿吾穿到先,我無帶成年都得,了了下就穿翻出黎




子爵府

積分: 14487

叻叻勳章 畀面勳章 親子達人勳章


19#
發表於 13-2-18 23:26 |只看該作者
我係ISABALLA穿,我隻耳極度敏感,細個喺鋪頭仔穿$30嗰D,發炎發到爛肉!! 上年終於忍唔住去ISABELLA穿14K嗰種,穿完3日開始發炎,去周生生買咗對K金耳環,個SALES即場幫我戴,要睇醫生食抗生素先消腫!! 我未試過MABELLE,但我覺得ISABELLA好呃錢,穿耳後叫你JOIN個護理套餐幾舊水(我冇JOIN)但買咗佢地樽藥水(我覺得冇乜用)仲要八十幾蚊! 我耳仔發炎打電話搵佢地,佢地話如果要搵佢地睇要收$100(唔記得)因為我冇JOIN PACKAGE!


男爵府

積分: 9664

醒目開學勳章


18#
發表於 13-2-18 23:04 |只看該作者

引用:Mabelle+穿一次耳幾錢呀? +

原帖由 cdaisyan 於 13-02-18 發表
Mabelle 穿一次耳幾錢呀?
我都想知




複式洋房

積分: 463


17#
發表於 13-2-18 23:02 |只看該作者

回覆:急問靚女靚太們在那裡穿耳洞好

Mabelle 穿一次耳幾錢呀?




伯爵府

積分: 18726

好媽媽勳章


16#
發表於 13-2-18 22:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jolexmama+於+13-02-18+發表

原帖由 maywei 於 13-02-18 發表
有呀!應該話係定期檢查, 佢哋戴哂手套, 亦可細仔驗查, 好似上次見到阿囡只耳環"痴"咗D綿花絲, 我都冇察覺到 ...
補充一点我哋去isquare 果間


伯爵府

積分: 18726

好媽媽勳章


15#
發表於 13-2-18 22:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maywei+於+13-02-18+發表我個

原帖由 jolexmama 於 13-02-18 發表
穿耳要覆診架?其實我都想穿返,係咪間間mabelle都有得穿?
有呀!應該話係定期檢查, 佢哋戴哂手套, 亦可細仔驗查, 好似上次見到阿囡只耳環"痴"咗D綿花絲, 我都冇察覺到。亦有次阿囡照X光除咗對耳環,有一隻吉極都吉唔到, 為免又埋口即刻搭車出去, 佢哋攪一陣就吉到, 真係一D都唔hea


大宅

積分: 3527


14#
發表於 13-2-18 22:25 |只看該作者

回覆:kumasanee 的帖子

咁好! 唔該晒你!你可以share比其他人,因為我用咗最大勇氣吉咗好耐終於吉返入了 新年血光

點評

lorrainenfai    發表於 13-2-19 21:30

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo