2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 481


1#
發表於 13-2-20 11:37 |只看該作者
28w,我的手腕痛和、手腫、腳腫和麻脾越嚟越嚴重,好擔心自己係咪有妊娠毒血症。啱啱上網search完呢個症和我的症狀一樣。

http://tw.m.yahoo.com/w/kplus/question?qid=1406073003187

大家有相同症狀嗎?




複式洋房

積分: 481


5#
發表於 13-2-21 16:18 |只看該作者

回覆:Karenwanb 的帖子

我今日睇咗醫生,驗小便和血壓,好在無蛋白小便和高血壓,即係無事。醫生話有部份孕婦係會有手痛、麻脾和腫的。如果你也擔心,最好睇睇醫生。




別墅

積分: 996


4#
發表於 13-2-21 12:13 |只看該作者

版主 的帖子

唔好自己嚇自己住,通常毒血症會出現血壓高同蛋白尿,最好搵醫生check下啦!




大宅

積分: 1033


3#
發表於 13-2-21 09:42 |只看該作者

回覆:maygi123 的帖子

我都係手關節痛,手腫,腳腫!有可能嘛?好驚





複式洋房

積分: 375


2#
發表於 13-2-20 19:06 |只看該作者

回覆:maygi123 的帖子

有擔心,去看醫生,我朋友上星期檢查,醫生檢到,要即日開刀,佢36過




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo