美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   3


別墅

積分: 944


1#
發表於 13-2-21 16:18 |只看該作者
本帖最後由 家中女王 於 13-2-21 16:19 編輯

岩岩睇facebook見到佢有香港代理facebook.com/misshanahk

見到個video好似好正.

http://www.youtube.com/watch?v=d32WOSOWp9g&feature=youtu.be

之前我用開solone
你地有冇試過黎隻?


大宅

積分: 2611


47#
發表於 13-6-21 17:32 |只看該作者
回覆 Yingobby 的帖子

我控油用礦物碎粉 Everyday Minerals Face Finishing Powder, 我T字位同眼位都好易出油,
用過好多牌子, 呢隻控油最好, 如果用係眼部, 我會用大既眼影掃, 將碎粉掃在眼簾&眼袋位,
既控油又可以當眼部打底用~


大宅

積分: 3837


46#
發表於 13-6-18 08:08 |只看該作者

回覆:家中女王 的帖子

thks


禁止訪問

積分: 1207


45#
發表於 13-6-18 02:48 |只看該作者

回覆:有冇人用過miss hana眼線膠筆?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1207


44#
發表於 13-6-18 02:47 |只看該作者

回覆:有冇人用過miss hana眼線膠筆?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19278


43#
發表於 13-6-18 02:14 |只看該作者

回覆:有冇人用過miss hana眼線膠筆

好用, 但真係好易斷
1371492799706.jpg


別墅

積分: 944


42#
發表於 13-6-18 01:55 |只看該作者
Catsan 發表於 13-6-17 08:33
yes,我朋友喺台灣買俾我,但香港買嗰啲唔係都係台灣版咩?佢台灣出架嘛

...
得個盒唔同樣


別墅

積分: 944


41#
發表於 13-6-18 01:54 |只看該作者
m123s789 發表於 13-6-17 17:26
請問旺角那裡呢?
銀城地庫


大宅

積分: 3032


40#
發表於 13-6-17 18:53 |只看該作者
Queenia531 發表於 13-6-17 18:37
回覆 Catsan 的帖子

今日岩岩試左,都係咁....唔知係唔係marscara既問題呢聽日試下唔用marscara ...
有可能, 因為我只畫眼線唔用mascara


男爵府

積分: 6149


39#
發表於 13-6-17 18:37 |只看該作者
回覆 Catsan 的帖子

今日岩岩試左,都係咁....唔知係唔係marscara既問題呢聽日試下唔用marscara先


大宅

積分: 3837


38#
發表於 13-6-17 17:26 |只看該作者

引用:回覆+heavybb+的帖子旺角我的公主都有喇@@

原帖由 家中女王 於 13-05-13 發表
回覆 heavybb 的帖子

旺角我的公主都有喇@@好平$3X
請問旺角那裡呢?


禁止訪問

積分: 32558

BK Milk勳章


37#
發表於 13-6-17 16:58 |只看該作者

回覆:cancan1105 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 204


36#
發表於 13-6-17 16:35 |只看該作者



今日第一次用 一早化妝到4點幾都未見有化開同甩嘅情況~!
都幾易上, 畫一次線已經好實色~效果好好~~
SALES姐姐提我如果畫上外眼線要等5-10秒先好開眼


民房

積分: 15


35#
發表於 13-6-17 16:22 |只看該作者
Solone同Miss Hana都用過,覺得Solone好d,因為完全唔甩,但Miss Hana有少少熊貓眼


大宅

積分: 2611


34#
發表於 13-6-17 16:18 |只看該作者
我都用過Ms HANA, 我都係油眼, 劃完眼尾都會化, 又唔想浪費多一枝眼線筆,
劃之前在眼簾同眼袋位加一層防油碎粉先劃眼線, 咁就OK, 唔係咁做就一定化


禁止訪問

積分: 605


33#
發表於 13-6-17 15:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1131


32#
發表於 13-6-17 14:56 |只看該作者

回覆:有冇人用過miss hana眼線膠筆

I think miss hana is better than solone


大宅

積分: 3032


31#
發表於 13-6-17 14:53 |只看該作者

引用:岩岩有同事去完台灣買左,但一刨就斷,同埋

原帖由 Queenia531 於 13-06-17 發表
岩岩有同事去完台灣買左,但一刨就斷,同埋可能我易出油,一用成日就會黑哂...熊貓眼... ...
我平時都會,你試下畫完喺眼尾上少少碎粉,可以last耐啲


男爵府

積分: 6149


30#
發表於 13-6-17 12:42 |只看該作者
岩岩有同事去完台灣買左,但一刨就斷,同埋可能我易出油,一用成日就會黑哂...熊貓眼...


大宅

積分: 3032


29#
發表於 13-6-17 08:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Catsan+於+13-06-17+發表我冇

原帖由 SullytheMonster 於 13-06-17 發表
我想問etude house啲掃quality如何呀?
麻麻地我覺得


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo